Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti
i Zdroj: Activision
Preview Call of Duty: Modern Warfare 2 Článek Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti

Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti | Kapitola 2

Martin Synek

Martin Synek

20. 9. 2022 14:30

Seznam kapitol

1. U RÝSOVACÍHO STOLU 2. HMOTNĚJŠÍ A POMALEJŠÍ

Víkend je za námi a s ním i první pořádná možnost, jak se podrobněji podívat na nový díl Call of Duty. Majitelé předobjednávek na PlayStationech si totiž mohli osahat multiplayerovou část nejnovějšího Modern Warfare 2 od tvůrců z Infinity Ward, kteří v roce 2019 přišli s výborným rebootem původní čtyřky. Aktuální beta naznačila, jakým směrem se bude nejnovější CoD ubírat.

Reklama
Reklama

Pocit ze střelby je velmi podobný tomu, na co jsou zvyklí hráči prvního dílu a aktuálního Warzone. Dle mého názoru tempo pohybu proti předchůdcům zpomalilo a zbraně působí vyšší hmotností i znatelnějším zpětným rázem. Projevuje se více či méně každá úprava, kterou na své zbrani uděláte a přesto, že používáte stejný reciever, rozdíl mezi střelbou z ARka a SMG je zatraceně znatelný. Už teď navíc komunita doporučuje optimální loadouty pro ten či onen herní mód. 

Autorův záznam přímo z hraní

Nově přibylo taktické zalehnutí ze sprintu a možnost zavěšení se na vyvýšeném bodě s následnou střelbou z částečného krytu. Z vlastních zkušeností můžu říct, že v online prostředí týmového deathmatche nebo módu Domination je využitelnost velmi nízká a příliš mnoho hráčů tyto vymoženosti nepoužívá (přelezení zdi do výčtu schválně nezapočítávám). Mechanika slide-cancelingu je malinko pozměněná, ale chvilka cviku všechno spraví a opět můžete pushovat, až z toho budou oči přecházet. Velmi dobrý pocit ze střelby umocňují i zapojené adaptivní triggery ovladače DualSense, díky kterým rozdíly mezi jednotlivými spouštěmi i pocítíte.

Beta nabízela čtyři multiplayerové mapy, na kterých šlo vyzkoušet čtyři dostupné módy. Na mapách Hotel Breenbergh, Farm 18, Mercado Las Almas a muzeu Valderas je možné hrát režimy Team Deathmatch, Domination, Search and Destroy či Prisoner Rescue a Knock Out. U prvních tří jmenovaných jde o klasická týmová zápolení 6v6, kde je účelem hry sejmout nepřátelský tým, najít zneškodnit položenou bombu nebo zajmout body zájmu na mapě a držet déle, než soupeř. V Prisoner Rescue bude nutné zachránit rukojmí a přežít, u režimu Knock Out sejmout oponenty dříve než oni vás (bez respawnu). Z výše popsaných režimů mi nejvíce sedí tradiční  týmový deathmatch, který dobře ladí s Farm 18 - menší mapou bývalé cementárny, velmi intenzivní a mojí nejhranější mapou z dosavadní nabídky.  

Zbraně mají citelně kratší „time-to-kill“ , což v praxi znamená, že budete mrtví dřív, než řeknete švec

Mapy jsou opticky členitější, než jsme zvyklí z posledních dvou dílů Call of Duty, a do multiplayeru se vrací o něco větší porce taktiky. Zbraně mají citelně kratší „time-to-kill“ , což v praxi znamená, že budete mrtví dřív, než řeknete švec. Ze začátku mi přišlo, že se kolem mě něco šustne a jsem zase mrtvý. Postupně jsem ale upravenému tempu přišel na chuť, i když jsem si musel zvykat na pozměněné zvukové efekty, kdy mi ze začátku dělalo problém rozpoznat kroky soupeře. Přesto jsem si zase po dlouhé době rád vyzkoušel velmi zábavný multiplayer, made in Call of Duty. 

Pokud jste vyzkoušeli na vlastní kůži, jistě mi dáte za pravdu, že nový díl CoDka rozhodně má potenciál znovu přilákat fanoušky, kteří možná (stejně jako já) vody posledního dílu dávno opustili. Ale zde se blýská na lepší časy a ruku v ruce s touto ukázkou multiplayeru očekávám, že Modern Warfare II bude zase tou skvělou akcí, na jaké jsme od studia Infinity Ward zvyklí. 

První
Poslední
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme

Váš tým Hrej.cz