Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti
i Zdroj: Activision
Preview Call of Duty: Modern Warfare 2 Článek Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti

Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti

Martin Synek

Martin Synek

20. 9. 2022 14:30

Seznam kapitol

1. U RÝSOVACÍHO STOLU 2. HMOTNĚJŠÍ A POMALEJŠÍ

Víkend je za námi a s ním i první pořádná možnost, jak se podrobněji podívat na nový díl Call of Duty. Majitelé předobjednávek na PlayStationech si totiž mohli osahat multiplayerovou část nejnovějšího Modern Warfare 2 od tvůrců z Infinity Ward, kteří v roce 2019 přišli s výborným rebootem původní čtyřky. Aktuální beta naznačila, jakým směrem se bude nejnovější CoD ubírat.

Reklama
Reklama

Otevřená beta si ukrojila nějakých pětadvacet hodin mého času. Když jsem hru v pátek nainstaloval a čekal na večerní spuštění, v hlavě se mi promítaly obrázky ze čtvrteční akce Call of Duty Next, kde byla poprvé možnost vidět Modern Warfare II pořádně v pohybu. Nutno podotknout, že graficky se mi na první dobrou hrubě nelíbila. Prostě jsem v ní na první pohled neviděl ten generační posun, který tvůrci po celou dobu slibují. Nicméně beta ukázala, že mýlit se je lidské, a nakonec to z grafického hlediska nebude tak špatné. 

Na pátém PlayStationu se všechno hýbe plynule a pokrok lze pozorovat hlavně na větší detailnosti prostředí. Barevné schéma je velmi podobné prvnímu dílu z roku 2019 a pokud jste tento díl hráli, budete opět jako doma. Pravidelní hráči Warzonu pak pomalu nebudou pozorovat změnu, jelikož pohyb i střelba jen pokračují v trendu, jaký nastavil právě výše jmenovaný první díl. Jásat budou především ti, kteří nebyli nadšeni arkádovějším pojetím série Black Ops nebo druhoválečným návratem v nepříliš povedeném Vanguardu. Osobně patřím mezi ty druhé, kterým vůbec nevoněl návrat do vod druhé světové a de facto i změna mapy ve Warzonu.

Zde je svět zase v pořádku a v multiplayeru jsem dostal možnost si znova osahat staré známé moderní zbraňové systémy. Vyzkoušel jsem vše, co betaverze nabízela, tudíž přístup ke klasickým ARkům, zastoupeným například M4, tak i k SMG typu AK-74u, taktickým zbraním či brokovnici a také odstřelovačce.  Standardně velkou roli hrají attachmenty, kterými si zlepšujete své zbraně v novém a přepracovaném Gunsmithu. V něm je možné, kromě klasického sestavování loadoutu, objevit ve zbraňové nabídce i tzv. receivery. Jde o zbraňové platformy, na jejichž základu je možné postavit odlišný typ zbraní. Zjednodušeně řečeno – z ARka můžete vytvořit klidně SMG nebo LMG či taktickou pušku, která však vždy bude mít základ ve zvoleném receiveru. 

V průběhu levelování zbraně se vám vždy na přesně daném levelu odemkne i daný receiver, který je možné dále použít

Každá ze zbraní má nově maximální level upraven na 20. Takže levelování zbraní nyní postupuje rychleji a mizí nutnost zbraně grindovat na level 75 a podobně, jako tomu bylo dříve. V průběhu levelování zbraně se vám vždy na přesně daném levelu odemkne i daný receiver, který je možné dále použít. Mnoho vylepšení funguje u vícero druhů zbraní, a pokud si je jednou odemknete, můžete je používat u všech podporovaných kousků, což dále ulehčuje a zpříjemňuje progress. Každý z attachmentů samozřejmě má svůj dopad na jednotlivé vlastnosti zbraně a hráč si může přizpůsobit ovládání svému stylu hraní podobně, jako tomu bylo minule.  K tomu je nutné zmínit, že v loadoutu budete vybírat z široké nabídky taktického příslušenství, perků, field upgradů a v neposlední řadě také killstreaků.

První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme

Váš tým Hrej.cz