Ďábelská monetizace. Diablo 4 údajně vybralo balík na mikrotransakcích
Produktový manažer uvedl, že hra v celkových příjmech překonala hranici jedné miliardy dolarů.
- Harrison Froeschke promluvil o příjmech čtvrtého Diabla
- Hráči jen za mikrotransakce zaplatili přes 150 milionů dolarů
- Celkové příjmy podle všeho překonaly miliardu dolarů
- Blizzard informaci oficiálně nekomentoval
Síla značky Diablo je neoddiskutovatelná, daří se i čtvrtému dílu, který vyšel v červnu loňského roku. Do hry se okamžitě nahrnuly miliony hráčů, od kterých Blizzard jen za prvních pět dní vybral přes 666 milionů dolarů. Dnes je tato částka pochopitelně mnohem vyšší.
Téma nedávno otevřel produktový manažer Harrison Froeschke, jenž měl na starost monetizační strategii zaměřenou na prodej kosmetických předmětů, jednotlivých balíčků, nastavování slev a tak dále. V příspěvku na LinkedInu uvedl, že hráči jen za mikrotransakce utratili více než 150 milionů dolarů.
Froeschke zároveň dohlížel na realizaci prodejů od předobjednávek až po první rozšíření. Celkové příjmy už podle něj překročily miliardu dolarů.
Nutno dodat, že nejde o oficiální komunikaci ze strany Microsoftu nebo Blizzardu. Froeschke ostatně krátce po zveřejnění příspěvku smazal celý svůj profil, což napovídá, že sdílel informace, které měly zůstat neveřejné.
Dá se očekávat, že čtvrtý díl ještě vydělá pěkný balík, hra již 8. října nabídne placené rozšíření Vessel of Hatred, které nepochybně zase vzbudí velký zájem.