Crytek oznamuje Crysis 4
O sérii Crysis jsme neslyšeli mnoho let, dokud se Crytek nerozhodl naskočit na vlnu remasterů. Jak ale naznačily úniky z interních serverů, nešlo o jediné projekt spojený s touto značkou, což nyní potvrzuje i samotné studio.
- Studio Crytek po menším úniku oficiálně potvrzuje čtvrtý díl Crysis
- Strohé oznámení ale nedoplňují žádné další informace
První únik, jenž byl spíše chybou jedince, přišel skrze čínský profil studia Crytek. Když byla informace na světě, nebylo na co čekat – studio Crytek oficiálně potvrzuje čtvrté pokračování série Crysis. „Je čas vydat se na cestu a stát se hrdinou,“ zaznělo v příspěvku na Twitteru, který doplnila tisková zpráva na oficiálním webu. Hra je stále v rané fázi vývoje, tudíž je vydání ještě na míle daleko. Vývojáři nám ale chtěli informaci předat už teď, aby fanoušky ujistili o tom, že budou bedlivě naslouchat komunitě. Crytek tím chce docílit, aby byl další díl věrný našim představám i duši celé série.
Další zprávy budou nejspíše následovat v následujících dnech a měsících, to ostatně naznačoval i původní příspěvek čínské pobočky. Rozhodně bude zajímavé sledovat, jakým způsobem se za tolik let posunula technologie CryEngine a jestli bude Crysis opět sloužit jako nepřekonatelný benchmark pro naše sestavy.
Naposledy jsme se věnovali sérii Crysis loni v listopadu, kdy studio vydalo celou remasterovanou trilogii. Balíček ve výsledku nedopadl úplně špatně, naše dojmy si můžete přečíst v recenzi.
Recenze Crysis Remastered Trilogy, trojice někdejších technických klenotů
Pohádka o třech bratřích by mohla klidně popisovat německé Yerliovy. Jejich příběh o rodinné firmě, o které se později bavil celý svět, je dosud nebývalou ukázkou toho, co všechno je v herním průmyslu možné. Tři bratři, tři legendární hry. Crysis se zapsalo do historie i z jiného hlediska - o žádném jiném titulu se nemluví v souvislosti s hardwarovými nároky tolik, jako se kdysi dávno mluvilo o libovolném z vydaných dílů.