České studio Madfinger Games vysvětluje, proč opustilo trh mobilních her
Studio Madfinger Games sklidilo obrovský úspěch díky svým mobilním titulům, s dalším počinem se však přesouvá na PC. Autoři nepochybují, že si s novou výzvou poradí.
- Gray Zone Warfare má podle autorů větší potenciál na PC
- Vývojáři mají zkušenosti i s vývojem her pro PC a konzole
- Kvůli nové platformě a rozsahu projektu se rozhodli pro Unreal Engine 5
Tým Madfinger Games nedávno představil taktickou střílečku Gray Zone Warfare, s níž chce zaútočit na pozornost hráčů na PC. Zástupce studia v rozhovoru pro magazín Spite nastínil, proč se vydali právě touto cestou.
Autoři přiznali, že se trh mobilních her za poslední roky zásadně proměnil. A jelikož se jim nový směr příliš nezamlouval, rozhodli se pro změnu. „Zároveň jsme zjistili, že náš projekt má stále větší potenciál na PC než na mobilních zařízeních. Jak jsme postupovali a sjednotili vizi projektu, padlo rozhodnutí. I když, že jsme se v posledních letech věnovali výhradně mobilním hrám, v týmu máme několik veteránů herního průmyslu s bohatými zkušenostmi z vývoje pro PC a konzole, takže to pro nás nebylo až tak těžké rozhodnutí.“
Přechod na jiný engine
Další výraznou změnou je přechod na novou technologii. „Všechny naše mobilní hry vznikaly na enginu Unity. Vzhledem k rozsáhlosti projektu a přechodu na jinou platformu se jako vhodnější ukázal právě engine od Epic Games. Unreal Engine 5 přináší například technologie Nanite, Lumen nebo World Partition, které posouvají možnosti zase o krok dál.“
Během rozhovoru padly i další otázky. Čím se hra liší od Escape from Tarkov? Jak to bude s českou lokalizací? A jak to vypadá s termínem vydání? To vše zjistíte v přiloženém článku.