Blizzard přiznává zanedbání původního Overwatch kvůli vývoji pokračování. Studio přechází na nový vývojový model a slibuje nápravu
Informace o beta testování nadcházejícího pokračování série Overwatch nebyly jediné informace, které nám studio Blizzard poskytlo. Ředitel vývoje Aaron Keller zároveň přiznal něco, na co si komunita původního dílu stěžuje již delší dobu – zanedbání podpory Overwatch.
- Blizzard v novém videu přiznává zanedbání původního Overwatch
- Kvůli protahujícímu se vývoji druhého dílu se studio nevěnovalo aktualizacím
- S novým operativním modelem vývoje by se měla situace napravit
- Studio slibuje nové PvP aktualizace
Ve vývojářském deníčku Keller přiznal, že rozhodnutí vývojářského týmu plně se soustředit na vývoj druhého dílu nebylo správné. Studio si to uvědomuje a nasadí nový přístup, díky kterému by poměr nového obsahu měl být mnohem vyšší.
„Několik let nazpět jsme se rozhodli přesunout zdroje našeho vývojářského týmu téměř výhradně na Overwatch 2. S tím, jak se protahoval vývoj pokračování, se původnímu dílu dávala čím dál tím menší váha,“ tvrdí Keller. Výsledkem toho bylo porušení vlastních zásad, tedy podpora a přidávání nového obsahu.
To by se s novým operativním modelem mělo změnit a Overwatch by měl dostávat mnohem častější PvP aktualizace. Jak už jsme dnes zmínili, naštěstí se vydání Overwatch 2 pomalu blíží a v dubnu by si omezený počet hráčů měl novinku vyzkoušet v uzavřeném beta testování.