Až 15 hodin denně. Šéf studia Striking Distance se chlubil crunchem, po kritice se omluvil
Zatímco někteří vývojáři s hrdostí hlásí, že se jim podařilo dokončit daný projekt bez vyčerpávajících přesčasů, jiní zcela nepokrytě přiznávají, že v práci tráví mnohem více času, než je zdrávo. To platí i pro studio připravující The Callisto Protocol.
- Glen Schofield se vyjádřil k podmínkám ve studiu Striking Distance
- Někteří vývojáři pracují 12 až 15 hodin denně, 6 až 7 dní v týdnu
- Za svá slova si vysloužil kritiku, následně se omluvil
O pracovních podmínkách ve studiu Striking Distance se na Twitteru svěřil samotný ředitel Glen Schofield. V příspěvku prozradil, že pracují 12 až 15 hodin denně, 6 až 7 dní v týdnu, což jde samozřejmě ruku v ruce s únavou a vyčerpáním. Schofield je však na vysoké pracovní nasazení evidentně hrdý. “Tohle je gaming. Tvrdá práce.”
Asi už tušíte, že si těmito slovy nevysloužil uznání od kolegů z branže. Kdepak. Na jeho hlavu se snesla tvrdá kritika, Schofield následně příspěvek raději smazal. Ozval se samozřejmě i Jason Schreier, který se k pracovním podmínkám v herním průmyslu vyjadřuje s velkou oblibou.
Známý novinář podotknul, že je sice hezké, že vývojáře k přesčasům nikdo nenutí, ale pokud k nim nepřistoupí, patrně mohou zapomenout na bonusy a možnost vysloužit si povýšení. I proto je podle něj zvláštní, že se crunchem chlubí právě Schofield, který ovlivňuje výplaty a pozice svých podřízených.
Reakce přišla vzápětí. “Tweetoval jsem o tom, jak jsem pyšný na snahu a odpracované hodiny našeho týmu. To nebylo správné. Oceňujeme zápal a kreativitu, ne přesčasy,” napsal Schofield a svému týmu se omluvil.
Sluší se dodat, že vývojáře ještě čeká pořádná šichta. Do vydání The Callisto Protocol totiž zbývají pouhé 3 měsíce, právě závěrečná fáze patří mezi ty nejnáročnější segmenty vývojového procesu.