Až 15 hodin denně. Šéf studia Striking Distance se chlubil crunchem, po kritice se omluvil
i Zdroj: Striking Distance / Krafton
The Callisto Protocol Novinka Až 15 hodin denně. Šéf studia Striking Distance se chlubil crunchem, po kritice se omluvil

Až 15 hodin denně. Šéf studia Striking Distance se chlubil crunchem, po kritice se omluvil

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

5. 9. 2022 08:00 2

Zatímco někteří vývojáři s hrdostí hlásí, že se jim podařilo dokončit daný projekt bez vyčerpávajících přesčasů, jiní zcela nepokrytě přiznávají, že v práci tráví mnohem více času, než je zdrávo. To platí i pro studio připravující The Callisto Protocol.

Reklama

  • Glen Schofield se vyjádřil k podmínkám ve studiu Striking Distance
  • Někteří vývojáři pracují 12 až 15 hodin denně, 6 až 7 dní v týdnu
  • Za svá slova si vysloužil kritiku, následně se omluvil

O pracovních podmínkách ve studiu Striking Distance se na Twitteru svěřil samotný ředitel Glen Schofield. V příspěvku prozradil, že pracují 12 až 15 hodin denně, 6 až 7 dní v týdnu, což jde samozřejmě ruku v ruce s únavou a vyčerpáním. Schofield je však na vysoké pracovní nasazení evidentně hrdý. “Tohle je gaming. Tvrdá práce.” 

Asi už tušíte, že si těmito slovy nevysloužil uznání od kolegů z branže. Kdepak. Na jeho hlavu se snesla tvrdá kritika, Schofield následně příspěvek raději smazal. Ozval se samozřejmě i Jason Schreier, který se k pracovním podmínkám v herním průmyslu vyjadřuje s velkou oblibou. 

Známý novinář podotknul, že je sice hezké, že vývojáře k přesčasům nikdo nenutí, ale pokud k nim nepřistoupí, patrně mohou zapomenout na bonusy a možnost vysloužit si povýšení. I proto je podle něj zvláštní, že se crunchem chlubí právě Schofield, který ovlivňuje výplaty a pozice svých podřízených.

Reakce přišla vzápětí. “Tweetoval jsem o tom, jak jsem pyšný na snahu a odpracované hodiny našeho týmu. To nebylo správné. Oceňujeme zápal a kreativitu, ne přesčasy,” napsal Schofield a svému týmu se omluvil. 

Sluší se dodat, že vývojáře ještě čeká pořádná šichta. Do vydání The Callisto Protocol totiž zbývají pouhé 3 měsíce, právě závěrečná fáze patří mezi ty nejnáročnější segmenty vývojového procesu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama