![Autoři Payday oznámili novou kooperativní akci. Hra využije licenci na Dungeons & Dragons](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/8yj6cr4k1pr1cqk656ef245afaa8023462325.jpg)
Autoři Payday oznámili novou kooperativní akci. Hra využije licenci na Dungeons & Dragons
Studio Starbreeze má nyní plné ruce práce s dolaďováním loupežnické akce Payday 3, zároveň se ale pouští do zcela nového dobrodružství.
- Studio Starbreeze oznámilo projekt Baxter
- Na hře spolupracuje s Wizards of the Coast
- Vyjít by měla v roce 2026
Studio Starbreeze oznámilo projekt s kódovým označením Baxter. Na hře spolupracuje s Wizards of the Coast, což znamená, že využije licenci Dungeons & Dragons. Tvůrci si jako základní kámen vybrali technologii Unreal Engine 5, titul nabídne kooperaci a cross-platform multiplayer. Vyjít by měl na všech hlavních platformách.
Tobias Sjögren coby výkonný ředitel studia uvedl, že spojení s D&D dává smysl, jelikož stejně jako hry od Starbreeze opírá zážitek o kooperaci, angažovanou komunitu a znovuhratelnost. Studio uvažovalo i o jiných značkách, ale D&D licence byla na prvním místě. „Vývoj hry je v plném proudu a my se těšíme, že v roce 2026 přineseme úžasné akční dobrodružství ve stylu D&D.”
![Nové postavy, zbraně i loupeže. Studio Starbreeze slibuje bohatý dodatečný obsah pro Payday 3](https://storage.googleapis.com/hrej2-cz/media/images/on4qkki0nub2axd64a5190621dd7291540025.jpg)
Nové postavy, zbraně i loupeže. Studio Starbreeze slibuje bohatý dodatečný obsah pro Payday 3
Loupežná akce Payday 3 dorazí už v průběhu příštího měsíce, je tedy nejvyšší čas se podívat na obsah, který se ve hře objeví…
Kreativní ředitel Leif Westerholm v rozhovoru pro magazín GamesBeat uvedl, že se projekt Baxter v lecčem podobá sérii Payday, například důrazem na akční složku hry, byť se najdou zásadní rozdíly, například v celkovém tempu. „Bude to silně inspirované D&D, ale nebude to o házení kostkou, nebude to tahové. Je to divadlo orientované na akci.”
Westerholm dále uvedl, že je pro něj důležité, aby hra nesklouzla do škatulky hack-and-slash. V první řadě by mělo jít o synergii mezi jednotlivými dobrodruhy. „Jde o spojení mezi hráči, o to, jak překonávají nepřátele, kteří se zdají být nad jejich síly.”