Autoři Payday oznámili novou kooperativní akci. Hra využije licenci na Dungeons & Dragons
i Zdroj: Starbreeze
Novinka Autoři Payday oznámili novou kooperativní akci. Hra využije licenci na Dungeons & Dragons

Autoři Payday oznámili novou kooperativní akci. Hra využije licenci na Dungeons & Dragons

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

5. 12. 2023 10:52

Studio Starbreeze má nyní plné ruce práce s dolaďováním loupežnické akce Payday 3, zároveň se ale pouští do zcela nového dobrodružství.

Reklama

  • Studio Starbreeze oznámilo projekt Baxter
  • Na hře spolupracuje s Wizards of the Coast
  • Vyjít by měla v roce 2026

Studio Starbreeze oznámilo projekt s kódovým označením Baxter. Na hře spolupracuje s Wizards of the Coast, což znamená, že využije licenci Dungeons & Dragons. Tvůrci si jako základní kámen vybrali technologii Unreal Engine 5, titul nabídne kooperaci a cross-platform multiplayer. Vyjít by měl na všech hlavních platformách.

Tobias Sjögren coby výkonný ředitel studia uvedl, že spojení s D&D dává smysl, jelikož stejně jako hry od Starbreeze opírá zážitek o kooperaci, angažovanou komunitu a znovuhratelnost. Studio uvažovalo i o jiných značkách, ale D&D licence byla na prvním místě. „Vývoj hry je v plném proudu a my se těšíme, že v roce 2026 přineseme úžasné akční dobrodružství ve stylu D&D.”

Nové postavy, zbraně i loupeže. Studio Starbreeze slibuje bohatý dodatečný obsah pro Payday 3
i Zdroj: Starbreeze Studios / Deep Silver

Nové postavy, zbraně i loupeže. Studio Starbreeze slibuje bohatý dodatečný obsah pro Payday 3

Loupežná akce Payday 3 dorazí už v průběhu příštího měsíce, je tedy nejvyšší čas se podívat na obsah, který se ve hře objeví…

28. 8. 2023 15:54

Kreativní ředitel Leif Westerholm v rozhovoru pro magazín GamesBeat uvedl, že se projekt Baxter v lecčem podobá sérii Payday, například důrazem na akční složku hry, byť se najdou zásadní rozdíly, například v celkovém tempu. „Bude to silně inspirované D&D, ale nebude to o házení kostkou, nebude to tahové. Je to divadlo orientované na akci.”

Westerholm dále uvedl, že je pro něj důležité, aby hra nesklouzla do škatulky hack-and-slash. V první řadě by mělo jít o synergii mezi jednotlivými dobrodruhy. „Jde o spojení mezi hráči, o to, jak překonávají nepřátele, kteří se zdají být nad jejich síly.”

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama