
Autoři Ghost of a Tale opustili Unity, pokračování bude pohánět Unreal Engine 5
Lionel Gallat již potvrdil, že se myšák Tilo vrátí v chystaném pokračování Ghost of a Tale. Akční RPG si ale projde jednou zásadní proměnou. Gallat se totiž rozhodl pro změnu enginu.
- Lionel Gallat oznámil, že se s týmem rozhodli pro změnu enginu
- Vývoj se tím pádem opozdí
“SeithCG” skutečnost oznámil v příspěvku na Twitteru. “Několik měsíců nazpět jsme udělali těžké rozhodnutí - v rámci vývoje navazující hry na Ghost of the Tale jsme opustili Unity a přesunuli se k Unreal Engine 5.”
Gallat dále přiznává, že je výměna enginu stojí hodně práce navíc, jelikož je potřeba předělat spoustu věcí. Vývoj tím pádem nabral nezanedbatelné zpoždění. Autoři jsou však přesvědčeni, že jde o správné rozhodnutí.
V dalším příspěvku popřál týmu stojícímu za Unity hodně štěstí, přičemž zadoufal, že se jednoho dne dočká lepšího vedení. Tím s největší pravděpodobností reagoval na slova ředitele společnosti Johna Riccitiella, jenž nedávno urazil nezávislé vývojáře, kteří ignorují monetizační mechanismy.
Stále není úplně jasné, v jaké fázi se vývoj pokračování Ghost of a Tale nachází. Produkce jedničky autory zaměstnala na pět let, už jsou tomu ale celé čtyři roky od chvíle, co vyšla. Další díl by tak mohl dorazit už během příštího roku, je však otázkou, jak výrazné zpoždění způsobí změna enginu.