Plná verze Ghost of a Tale dorazí v březnu
Ambiciózní akční adventura a RPG Ghost of a Tale po pěti letech náročného vývoje konečně opustí vody předběžného přístupu a na Steam, GOG i do Humble Store dorazí ve své plné verzi. A to konkrétně už 13. března.
Osud přislíbených konzolových verzí je prozatím neznámý (v plánu ovšem stále jsou), nicméně vzhledem k faktu, že se jedná o projekt takřka výhradně jediného vývojáře, tak to ještě nějaký ten čas zřejmě zabere. Otázkou je také finanční úspěch PC verze. Tento husarský kousek v podobě náročného vývoje má každopádně na svědomí bývalý animátor studií DreamWorks a Universal Studios jménem Lionel Gallat.
Ten stvořil unikátní svět, v němž se pohybují antropomorfní postavy nejrůznějších podob (například myši, krysy, žáby, pavouci a řada dalších, mimo jiné i nemrtvých stvůr), s nimiž půjde bojovat, půjde se jim vyhýbat a nakonec lze s řadou z nich i hovořit.
Myši hrdina Tilo bude tedy před sebou mít tedy nejen celou řadu výzev, ale také množství otevřených možností, které bude možno prozkoumávat již brzy.
A že to bude minimálně z hlediska atmosféry stát za to, na to již poukazuje jedna z dřívějších ukázek ze hry, která odhaluje do praxe převedené krásy, jež hře propůjčuje engine Unity. Zavítat určitě v tuto chvíli můžete také na oficiální web hry a do obsáhlého příspěvku, kde lze nalézt obrázky srovnávající podobu hry v roce 2015 s podobou letošní.