Ředitel Unity nazval část indie vývojářů zkurv***** idioty, komunita zuří
Ředitel společnosti Unity, stojící za stejnojmenným enginem pro tvorbu her, si utrhl poměrně velkou kauzu. Jeho společnost se totiž dostala pod palbu kritiky kvůli nedávnému oznámení akvizice studia IronSource. V novém rozhovoru pro web PocketGames tomu ale moc nepomohl, nazval totiž vývojáře her, kteří odmítají monetizaci, jednoduše „zkurv***** idioty“.
- Ředitel Unity nazval část vývojářů, kteří neuvažují nad monetizací hry v rané fázi vývoje, “zkurv***** idioty”
- Komunita pochopitelně zuří
Redaktor s vedením Unity diskutoval přerod Unity k plně samostatnému ekosystému, který tvůrcům nabídne kromě nástrojů pro tvorbu také platformu pro zpeněžení. Jedním z tvrzení redaktora bylo, že „implementace monetizace v rané fázi procesu vývoje je jistě způsob, který spousta vývojářů odmítá.“ Na to ředitel John Riccitiello odpověděl poměrně nekompromisně. „Ferrari a několik dalších high-end značek stále používá hlínu a řezbářské nože. Funguje tak pouze velmi malá část herního průmyslu a někteří z těchto lidí jsou moji nejoblíbenější lidé na světě – jsou to ti nejlepší a čistí, briliantní lidé. Ale zároveň je zde několik zkurv***** idiotů.“
Takové tvrzení samozřejmě vyvolalo okamžitý ohlas především u menších vývojářů, kteří zmiňují, že určitá část z nich nedělá hry pro peníze, ale čistě pro zábavu, vytvoření určitého nápadu nebo pro získání zkušeností. I když Riccitiello v dalších tvrzeních pro tento web své zdůvodnění dále rozvedl, komunitu to rozhodně nepotěšilo a Unity se opět dostává pod palbu kritiky.