profile-image

l3fty_17@...

l3fty_17@centrum.cz
Registrace 3. 2. 2009
ID 537949582
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
20. 11. 2009 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přikládám odkaz na Meracritics.com, protože jsem nebyl schopen najít recenzi na stránkách Edge http://www.metacritic.com/games/platforms/xbx/mafia zhruba v polovině grafu je i hodnocení od Edge 50%, a pokud jsem si správně všiml, tak je jedná od vezri na xbox. Zkusím najít i zmínku o PC verzi, ale myslím, že nedopadla o moc lépe. Četl jsem článek s Danem Vávrou, doufám že ho všichni znáte, kde úváděl proč zrušil předplatné Edge magazínu(právě kvůly výsledku Mafie), ale úpřímě, mohlo je opravdu jednat jen o xbox verzi. Jen bych ještě napsal, že by občas bylo mnohem lepší, kdyby recenzenti změnily stupnici hodnocení her, ta číselná je občas zavádějící, možná by jí i mohli úplně vynechat. Pak by se ovšem museli o to víc snažit každou jednotlivou hru poznat, a o to se mnoho recenzetů nesnaží. Hodně lidí prostě zkoukne pár prvních řádků recenze, a pak ihned skáče nakonec se kouknout jakou známku hra dostala. Naprosto tristní situace pak nastává na fórech. Kdo měl tu možnost se v poslední době podívat na fórum bonuswebu.cz, tak mi zajisté dá zapravdu. Ale tohle téma bylo na další dlouhou esej.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, blahopřeju k novému designu, protože podle mého názoru se docela poved. Nicméně jsem si všiml jedné drobnosti, na které byste mohli zapracovat. Vyskakování obrázků do oken by bylo mnohem lepší než to, co tu máte teď, a v případě, že se jedná o obrázky k článku, recenzi či tématu, tak možnost si v okně překlikávat na další obrázky.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
30. 6. 2010 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podobná podpora od MS by byla samozřejmě něco jiného než výdáme dnes, a to jen v případě, že se podobná věc v nových win vůbec objevý. Já bych k tomu byl spíš skeptický.

V reakci na EIDoRado, nemyslím si že je steam špatná věc, která šikanuje zákazníka. Elektronické stahovaní nezabírá více času než cesta do obchodu a stále připojení k internetu má dnes většina hráčské populace. A co si budeme říkat, jestliže si kdokoliv chce zahrát hry, tak by k tomu měl mít i internet, toť můj názor.

Systém který sdružuje hry v jednom informační prostoru je dobrá věc, ať už kvůli přehlednosti či jednoduchosti. Příkladem budiž funkce u Win7, kde v rozbalené položce start jsou všechny nainstalované hry (záložka hry) - je to bezva. Absolutně jednoduché, absolutně supr.

Pravde je, že podpora MS PC her byla prozatím na docela nízké úrovni, Games for Windows byl doslava propadák. Uvídíme jestli něco hlavouni z MS vymyslý, a já se nechám překvapit.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
19. 5. 2010 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby se raději Yves Guillemot, potažmo Ubisoft, soustředil na kvalitu her, než na jejich převod do 3D.

Musím se s vámi podělit o zážitek. Po dvouleté pauze jsem si opět nainstaloval PoP Warrior Within, a ta hratelnost...nechci hanit cell-shaderového prince, ale prostě mě nebavil. Na hlavu byl nový prince poražen hrou z roku 2004, a to především kvůly tomu, že se vývojáři přespříliš soustředili na estetiku hry.

Alespoň že nový příběh Sama Fishera se povedl.

Nemyslím si, že je pro hráče 3D důležité, tím spíš, když v posledních letech klesá obecně kvalita her.

Rozmach třetího rozměru v posledním roce je dán především zájmem, který vyvolal Avatar. V kinech se na jeho vlně svezlo více filmů, a víte co? Přes všechen rozruch, který 3D vyvolal, se mě avatar líbil více na stříbrném plátně, bez 3D brýlí na nose.

Rozmach 3D převodů her jistojistě nastane, ale vývojáři her brzy zjistí, že bez potřebného boomu hardwaru, je tato featurka stejně pro horní procento počítačových technofilů, kteří potřebný hardware vlastní.

A na vývoj 3D hry, ve které by třetí rozměr posloužil hratelnosti jako jeden z jejích základních kamenů, si ještě nějaký ten pátek určitě počkáme.

Prozatím bych poradil Ubisoftu, aby rozhodně používal více chytrých hlav ze svých řád na vývoj hratelnosti u svých her, než na převádění obrazu pro 3D...určitě by sami zjistili, že by jim to přineslo více hráčů, a tími peněz.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
30. 11. 2009 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, je to jen a pouze můj názor, ale já sem nedostal od nového prince to co sem čekal, nebavil sem se u něj jako u starších dílů. A to je názor, který mi nikdo z vás nerozmluví ani nevezme, tak se o to, prosím, ani nesnažte. Hra mi nesedla, což je mi trochu líto, protože jsem fanoušek předchozích dílů PoP. Chtěl bych ještě reagovat na komenty collectora124 a filipo015, nevím kolik vám je let, ale ve svě době měl Sands of Time velmi slušnou hratelnost i grafiku a srovnát dnes tyto dvě položky s nejnovějším princem je prostě nemístně, vývoj těchto dvou her odděluje témeř 6 let, což je v herním průmyslu dlouhá doba. A ke komentu filipo015, opravdu nemůžu vědět, jak dlouho Ubisoft pracuje na své nové hře, ovšem také jsem uvedl důvod, proč si myslím, že hra v Ubisoftem daném termínu nevyjde, a tj. Ubisoft často něco omylem "prokecne" a v tomto případě se to nestalo. Ovšem jestli to stihonou, klobouk dolů.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
30. 11. 2009 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No co na to říct?...že jsem to opravdu nečekal je asi dostatečně výstižné. Přání se (snad) stane realitou. Už v přechozím příspěvku o nové hře od Ubisoftu, jsem vyjádřil přání, asi vyšel další díl staré dobré serie o princovi a píscích času. Snad je neoznámení PC verze opravdu jen známka jakési konzolové exclusivity, protože nevydal PoP na PC by byl zločin, viz. prodejnosti serie začínající Sands of Time. Vydání v květnu 2010 se mi ale zdá jaksi nereálné, protože buď Ubisoft nevídaně zlepšil svoji vnitřní správu (Ubisoftu většinou něco uklouzne) nebo náš čeká nemilé překvapené v podobě odložení vydání...7 měsíců je totiž sakra krátká doba

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
20. 11. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, bezpochyby se jedná o párádni hru, něměl jsem sice možnost si jí zahrát, ale Edge není rozhodně první ani poslední komu se hra líbila. K systému hodnocení v Edge magazinu, pamatujete si kolik dostala Mafia?...ne...bylo to 5 z 10 a upřímně, koho to zajímalo, když nás hra všechny bavila. Úplně stejný případ jako Dragon Age. Recenze sou pouze náhled autora na hru, a jak je známo, tak každý máme jiný názor, byť někdo si drží větší odstup a nadhled, a někdo se nechává unést. Edge je občas až přílíš kritický, alespoň z mého pohledu, proto jsem na 10/10 docela koukal, už si totiž ani nepamatuju, která hra podobné hodnocení dostala naposled.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
1. 12. 2009 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sem se nechal zlákat demem nového Colina, mno a mile mě překvapily nároky, s mojí sestavou Intel C2D E6750@3,1GHz, Ati X1950 Pro (256MB verze) a 2GB RAM mi to při nastavení high a rozlišení 1280x720 hlásí 35 až 43 FPS a hlavně okem nepozorovatelné sekání. To sem rozhodně nečekal. Palec nahoru za optimalizaci a tedy rozhodně se přikláním k poslední větě článku, je to pravda

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
28. 11. 2009 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, připojuju se k názoru, že by to chtělo dalšího pokračování prince z persie. Musim ovšem podoknout, že bych mnohem více uvítal návrat toho starého. Nový je, co se po technické stránce týče perfektní, ale obsah mě tak nějak nezaujal. Bohužel návrat toho původního je jen zbožné přání...

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
21. 11. 2009 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzenti se prostě nemůžou zavděčit všem svým čtěnářům, na tom se nejspíš schodneme. A ať si každý na fórech říká každý co chce, tak práce recenzenta je nevděčná. 50% opravdu znamená průměrná hra, v plném význanu toho slova. Co si ale budeme namlouvat, konkrétně Mafie, i když se jednalo o konzolovou verzi se spackaným ovládáním, si takové hodnecení nezasloužila. S příhlédnutím na Metacritics.com, kde pc verze má průměrné hodnocení 88%. Bylo by nejspíš fajn, mít imdb.com na hry, ale nak se mi nechce věřit, že by to bylo možné. No ale když už se bavíme o imdb.com, tak i tam můžete nalést nové hry, bohužel jen takové, které mají zvučnější jméno a rozhodně né všechny...http://www.imdb.com/title/tt0338221/ toto je odkaz na Mafii, a má jedno z největších hodnocení, a to 9.5, víc už má snad jen původní Half-Life s 9.6.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
9. 6. 2009 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@N0NECZ zdravim, s tímto názorem se naprosto stotožňuji. Dobré hry dnes vycházejí, stejně jako vycházeli před 10-15 lety. Jen se mezi množstvím ostatních her ztrácí. Komunita hráčů se opravdu exponenciálně rozrůstá a dnes se naprostá věstšina z nich neponořuje do hloubky herních vod. Dříve bylo hráčů mnohem méně a mnohem více se zajímali o to, co se děje. Proto dnes dokáže uspět i hra, která rozhodně nepředstavuje vrchol žánru, ale má výbornou propagaci (viz. třeba Halo 3, sporty od EA na pc atd...) a hry typu např. Psychonouts prodapají, i když jsou výborné. Když to vezmem kolem a kolem, tak Bioshock, HL 2, Grid, Mass Effect, CoD 4, Vampyre Story, Psychonauts, FlatOut 2, Riddick EFBB, Splinter Cell, KotOR, TR: Underworld sou hry ne starší 5 let, a považuju je za výborné, a to rozhodně nejsou jediné dobré hry, které v této době vyšli. Považte, nemyslím že jich je málo. Mám ještě jeden názor, a taky myslím, že už tu byl zmíněn. Vývojáři se snaží svojí hru prodat co nejširšímu publiku. To jim nemůžeme mít za zlé, vydělávat se musí. S ohledem na zisky a rozrůstající se skupinu hráčů, nastává to, že většina nových her jsou tzv. casual (pro obyčené, v přesném překladu pro příležitostné hráče). Pak je tu problém multiplatformnosti, kdy je jedna hra vyvíjena i pro 5 platforem současně. Každá platforma má svá speciika, a proto to také ve většíně případů nedopadá tak dobře, jak by mělo. Piště své názory, zajímají mě. Na toto téma se dá totiž dlouze a věcně diskutovat.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Icem4n: samozřejmě vyzkouším, dnes jsem se vrátil z chaty, takže zkusim nejdřív nainstalovat na svůj stolní počítač. A uvidim co to udělá. Ona "ati" která se nachází v mém pc, je HD5470 1GB, ano, je to notebook. Nic to ale nemění na tom, že demo fungovalo a stále funguje bezproblémově. Kompletní konfigurace, i když si myslim, že to s tím nemá co dělat je: Core i3 2,26 GHz, 4Gb DDR3, zníměná grafika a win7 64bit verze prof.,

btw: právě instaluji aktualizace a zdá se, že rychlost netu na to má pramalý vliv. Při stahování ze steamu rychlostí 2mb/s to trvá cca 40 min, s rychlostí 150-160 kb/s to trvalo 50 min...wtf?

Se steamem sem nikdy neměl ani jeden problém, ale takhle situace kolem mafie mě opravdu dostává čím dál tim víc...

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravim lidi, píšu po různých fórech a zatím mi nikdo nebyl schopen pomoct. Při spuštění kampaně jednoho hráče mě hra vyhodí zpět do windows s hláškou "Program Mafia II application přestal pracovat". Máte někdo nápady čím by to mohlo být. Demo fungovalo bez problémů, hardwarem to tedy nebude, někde na zahraničních fórech jsem našel popis jak to opravit. Mělo by to vyřešit přeinstalování DX a PhysX. Tak se chci zeptat, mám v pc ati, a physX sem do pc nikdy neinstaloval a tak nák předpokládám, že když to hra potřebuje, měla by si to nainstalovat sama, sám jsem ho tam opravdu NIKDY neinstaloval. Co vy na to? A ještě jedna věc, při změně jazyka v mafii je opravdu potřeba čekat, než se daný jazyk stáhne jako aktualizace ze steamu? To je hrozná ptákovina, pač sem na chatě, kde mám 2mb internet a změna angličtina čeština angličtina mi zabrala pomalu 6 hodin. Jen pro upřesnění, mám win7 a originál hry, ovladače nejnovější nemám, ale jak řikám, s demem nebyl jediný problém. Zatim vám teda můžu říct, že sem docela nas*anej!

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
28. 12. 2009 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, bohužel, tato hra nefunguje na grafice Ati X1950 Pro. Jsem toho smutným důkazem, zkusim se vydat na internet a najít patch, který by to případně opravil, ale dost pochybuju, že se dá vůbec najít. Minimální požadavky od vývojářů říkají, že min Gk je HD2600. Výkonově tedy karta na úrovní X1950, ovšem se značně pokročilejšímy technologiemi.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2009 06:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych neřek, že je to otázka, zda-li je hra "otevřená" nebo lineární. Tohle problém neřeší. Když hráč dostane na hraní větší svět, všechno trvá déle, má k dispozici více questů na hraní a hra vydrží déle. Ale co se týče obtížnosti, řek bych že to stím nemá co dělat. Příklad třeba mafia, nebo staré adventrury. Hry sou to většinou lineární (a né že ne) a jak sou na tom s obtížností. Problém otervřených her je v tom, že se vývojáři snaží přizpůsobit moderním trendům, a to je nevysedávat u pc dlouho, hodně lidí už prostě přestalo bavit sedět denně u monitoru a nevyhledávají obsahově rozsáhlé tituly. To jen tak na okraj tématu.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
22. 5. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, jak už někdo psal, mám taky pocit, že hlavní problém tkví ve vybalancování obtížnosti. Dnes možná dobrá polovina her se ani neobtěžuje s tím, aby si hráč mohl vybrat obtížnost na kterou se cítí a ta druhá polovina je ve většině případů špatně vybalancovaná...jestliže hra již má výběr obtížnosti, bývá to zpravidla easy, normal, hard a popřípadně další viz třeba hardcore, veteran atd. První dvě obtížnosti bývají hodně jednoduché...za příklad dám třeba CoD 4 kde v nich podlě mě nebyl skoro žádný rozdíl a hra na obě byla velmi, velmi krátká. Bývá také pravidlem, že poslední obtížnost u her bývá obtížnější, než by bylo zdrávo. Obsahje buď zbytečně moc nepřátel, nebo jsou všichni nepřirozeně tuzí (jedna z věcí, které mě hodně štvaly na GoW), či obě věci dohromady. Prostě mi opravdu příde, že v posledních letech se tvůrci s balancováním svých her moc nezabývají. Moc se mi líbí např. Half Life 2...který byl v tom to ohledu dost dobrý, prostě se dobře hrál, či zmíněné CoD 4, kde poslední obtížnost, tuším že veteran, byla taky dobře hratelná. Nebo Crysis a jeho poslední obtížnost. Taky se mi líbí formát, který byl použit v Diablu 2, kde si hru projdeme na lehkou obtížnost, pak na o něco lehčí, a pak na těžkou (proti ty kdo ví tak normal, nightmare a hell). První dvě byly vždy dobře hratelné, no a pak hell. Jestliže jste udělali ve vývoje svojí postavy nějakou chybu, tak ste hru sami většinou nedohráli...já teda za sebe mohu říct, že se svojí první postavou sem Diablo nedohrál. Tenhle formát je bezva, jenže rozhodně nejde použít ve většině her. Kdo by si třeba prošel závodní hru třikrát za sebou? nebo třeba crysis? Možná byla se pár oddaných fanoušků her našlo, ale zbytek hráčů by to nějspíš hru dál nehrál a odhodil by ji do kouta, že je moc lehká. Balancování her je prostě věda sama pro sebe a můžeme jen doufat, že se čase zlepší.

l3fty_17@centrum.cz
l3fty_17@centrum.cz
Level 1 Level 1
3. 2. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nazdárek, tak mě napadá, jestli nemá pan Grygar náhodou něco proti Gridu. Rozhodně mu neberu, že mu hra nesedla, to se prostě stává. Ale k tomu ještě dodat, že v podstatě na počítačích není pořádná závodní hra? Ať je to jak je to, dobrých závodních her na pc není nikdy dost (tz. je jich fakt málo), ale Grid je jedna z nejlepších závodních her, který sme na počítačích za dlouhou dobu viděli. To nemůže popřít nikdo. Burnout je skvělá závodní hra, ale určitě není na pc jediná.

Reklama
Reklama