Osobně ale ještě tuhle řadu přeskočím. Mám 2080 super a ta karta se ještě při ničem ani nezapotila, tudíž nevidím důvod při současném trendu vývoje her modernizovat. Uvidíme, jak s tím pohne nová generace konzolí, ale ta tak maximálně naplní potenciál současných karet.
Stejně si myslím (a doufám), že je to jen marketingový tah Sony. Vydá pár starších her na PC, bude z toho mít zisk, který aspoň z části zahojí dotování konzolí na začátku prodeje a zároveň propagaci pro další díly z exkluzivních sérií pro PS5 a tím i nepřímo podpoří prodej PS5.
@Drew7878: Vidíš to, ke mně se to Trumpovo video nikdy předtím nedostalo, díky za něj. Je šílenost, jak se tím mediálním sítem procpe vězšinou jen to, co podporuje eskalaci událostí.
Tohle bych hrál mnohem radši než to Diablo 3, které vyšlo. Omalovánky beze smyslu, kterým dodalo trochu kvality aspoň to DLC. Ještě teď si pamatuji to zklamání po pár hodinách hraní.
@Malekith: Tak zrovna Nioh sice zabrat dá, ale ty bossfighty jsou jinak totálně o ničem. Level design víceméně taky. V jádru tedy sice dobrá hra, ale kape na tom nejdůležitějším - udržet zájem o to v ní dokola umírat, prodírat se dějem a objevovat dál. Uvidíme, s čím přijde dvojka, ale osobně si myslím, že genialitu Mijazakiho nejde jen tak nahradit a sice to určitě bude zase kvalitní hra, ale ...
Já mám AMD rád za to, že rozvíjí konkurenci na trhu a dělá tak za pomoci skvělého poměru cena/výkon u svých procesorů. Kdybych stavěl nějakou budget variantu počítače, tak jdu taky s AMD.
Bohužel těch škraloupů z minulosti není málo a když teď stavím PC kolem 50 tisíc, tak moje peníze získá Intel. Chce to dlouhodobější úspěchy u AMD, ale přeji jim, ať se zadaří.
Tvl, si fakt lidi myslí, že to Sony odvolali proto, že nemají co ukázat a chcou se schovávat? Achjo, viděl jsem to na internetech a bral to jako recesi, ale asi jsem se spletl...
@Legoldos: Co má počet tlačítek společného s přemýšlením? Těch tlačítek je btw např. na PS 15, když započítám i "šipky" a stisknutí "páček". Nepočítam samozřejmě tlačítko pro výskok ze hry, options a share.
Mně je to jedno, ať si to vydají klidně i na Xbox a Switch, ale ať Sony neustupuje z politiky tvorby tady těch single player příběhových exkluzivit. Pokud takové hry budou vznikat dál a po pár letech se to vydá na víc platforem, tak je to ok. Ať si to lidi na PC zahrají. Pokud by ale Sony mělo upustit od podpory těchto studií jako Guerrila, vývojáři by najednou jeli na vlastní pěst orientováni hlavně na výdělek (který by byl pro víc platforem vyšší) a tyhle hry by začaly regulérně vycházet na víc platforem, tak to ať jdou někam.
Nejde o to, že by si ty hry zahrálo víc lidí, ale nechci žádný Horizon 76 ani dvoustou variaci na pošahaný Battle Royale. Nestačím se divit, jak jde hraní na PC do háje a k čemu se některá původně kvalitní studia za účelem zisku dokážou snížit.
Jinak moje PC sestava: i7 9700K, rtx 2080 super, 16 gb ram, ... ať mi nikdo neřekne, že jsem jen zaujatý PS fanboy bez pořádného herního PC.
@mr.J11151: No já doufám, že se takových jako ty nesleze víc, protože poslední, co potřebujeme, je donucení ND jít do nějaké variace na "zabíjení bez krve a brutality". To když vidím, tak mě omejvaj. Pokud chceš hrát hru, ve které se zabíjí, tak ať je to znát. Pokud ti vadí brutalita, tak hrej Huga v jungli. ... To, že to můžou hrát děti, je stupidní argument. Děti k tomu mít přístup nemají a i kdyby se k tomu nějaké dostalo, tak se taky ho*no stane. Co se naše generace nahrála a nakoukala krváků a taky se houby stalo...
Tak nikdo vás nenutí ty HD remaky na PS4 kupovat. Pokud máte staré hry, máte velice pravděpodobně i tu starou konzoli a můžete si to zahrát tam. Já třeba měl naposled PS2 a teď mám PS4 a za remaky GoW3, TLOU a Uncharted serie jsem nesmírně rád :-). Navíc nejde o žádnou fušeřinu a ty remastery (hlavně TLOU a Uncharted) se fakt povedly
Technicky je to super, borci jsou šikovní, ale přijde mi, že z nudy vymýšlí kraviny. Proč by si někdo měl na konzoli instalovat jinej software? Konzole mají svůj sw, který je řídí na bázi minimální zátěže a poskytuje nejvíc prostoru pro hry. ... Možnost pirátění her je otázka postoje každýho, mě to teda nikdy nebralo.
Viděl bych to tak, že PS4 nestačí na VR samo o sobě a tak bude pro původní konzole dodáváno s dodatečnou výpočetní jednotkou. Asi jich bude vyroben pouze omezený počet.
PS4 NEO bude mít tu výpočetní jednotku už zabudovanou (bude o ni výkonější). Pro hráče to bude pohodlnější řešení, vyjde to celkově levněji než kupovat obě věci zvlášť a i Sony ušetří na výrobních nákladech.
Tohle by byl hodně chytrý krok od Sony, jelikož jim to umožní nastartovat prodeje VR a zároveň nahodit cenu PS4 zpět na 10-11 tisíc. A taky by to asi nenasralo tolik lidí jako zkrácenej cyklus na PS5
Pan Unluckey už začíná být poměrně trapný :-D. V době, kdy VR má potenciál se dostat v krátkém čase do masové výroby, tak vydá headset, který stojí 19 tisíc a vyžaduje výkon PC, který pro hodně lidí zvedne cenovku ještě o polovinu. K tomu všemu si ještě hraje na průkopníka a plive na vývojáře, co se o něco podobného pokoušeli 20 let před ním. Lituju lidi, co si Rift koupí a do roka zjistí, že se číňanům podařilo snížit výrobní náklady na polovinu.
@j1488189: Členství v PS+ není jen o hraní multiplayeru, ale máš i hry zdarma každý měsíc + docela solidní slevy na některý tituly. Navíc existují i free to play hry, které si zahraješ i bez PS+ (např. Warthunder, Warframe atd.). Takže podle mě v tom mají prsty i vývojáři a nejen Sony, resp. Microsoft. Mě se tenhle systém docela i líbí, zas taková pálka to není. Sehnal jsem ve výprodeji PS+ na rok za 1100. To je necelá stovkan a měsíc. Už dávno se mi ty prachy vrátily...
@Ocelotr NN: Tjn, oni tam nalili mraky peněz do grafiky, aby to mohli vydat na v té době už hodně zastaralou PS 3, pak to remasterovat na PS 4, kde grafika stejně působila zastarale a následně zase nalili mraky peněz do grafiky na zastaralou PS 4.... Yup, to dává smysl, hotový Crysis 1 reborn.
@RomanK47: Aaajee, máme tu "special snowflake". Každého nebaví všechno, to chápu, ale nazvat jednu z nejuznávanějších her "plytkou břečkou", to je mazec.
Mě taky z mnoha důvodů nebaví např. GTA V, ale v životě bych o tak úspěšné hře nemluvil jako o břečce.
Já se na to těším šíleně, ať si každý říká, co chce. Hon na čarodějnice, který se kolem toho strhl, byl neskutečný a krásně se ukázalo, že radilkální antiSJW jsou úplně stejná žumpa, jako radikální SJW. Kdoví, jestli ta smršť nebyla nepřímo živená i v rámci konkurenčního boje.
Podle mě to bude naprostá pecka, stejně jako ostatní hry od ND. Jsou to perfekcionisté, což se prostě projeví "crunchingem" a související obměnou části týmu po každém větším projektu. S crunchingem jejich zaměstnanců zase někdo v roce 2020 objevil Ameriku. Sám mám povolání, kde pracuji na víceletých projektech a když se nestíhá, tak je to prostě peklo se vším všudy. Jsem rád, že se o tomhle v negativním kontextu mluví, ale udělat si z jednoho herního studia terč, když milion dalších subjektů v mnoha různých odvětvích praktikuje to samé, mi nepřijde správné. Obzvlášť, když v ND se těmi požadavky už na pohovoru se zaměstnanci prezentují velice otevřeně.
Za PS5 dám klidně 20k, pokud to bude stát za to, což u Sony předpokládám bude :-) Snad se i Xbox předvede. Sice bych si to nejspíš nekoupil, ale konkurence je ve výsledku pro zákazníka vždycky dobrá.
@marian.bencat: Tyhle názory se rojí u každé skvělé hry a já jen doufám, že to aspoň opravdu vychází z přesvědčení a ne jen ze snahy vyčlenit se za každou cenu z "hype train". Ke konkrétním argumentům: Technickou zastaralost jsem nezaznamenal. Hra šla po moderní technické stránce dopředu oproti SoulsBorne, což se tak nějak očekávalo, i když ani SoulsBorne rozhodně ostudu nedělalo. Pokud to funguje dobře, není co řešit a rýpat do toho klackem. A Sekiro funguje naprosto skvěle. Nedokonalý loot system - moc nechápu, co je tím myšleno. Reuse movesetu a zvuku - no bojový systém je geniální a to jsem na něj asi první 3 hodiny hry těžce nadával a smutně u toho koukal na obal Bloodborne. Jenže postupem hry jsem zjistil, jak šeredně jsem se pletl :-). Ostatní pohyby mě taky nějak neiritují a opět nevidím důvod ničit prvky, které fungují dobře a za každou cenu je nahrazovat jinými. Zvuk je fenomenální (a kromě DS2 vždycky byl), takže opět - proč měnit, když jde navíc jen o minoritní efekty? Celkové nazvučení je dostatečně originální a odpovídá prostředí feudálního Japonska. Unseen aid je zvláštní mechanika, osobně bych se bez ní obešel, ale funguje, jak má a nejednou mi i pomohla. Je to takové štěstí, kterému se dá jít naproti (abych nespoiloval). Přeskočení poloviny obsahu není chyba, ale je to ctnost "Fromovek" už od prvopočátků...