Zpět na článek

Diskuze: Sekiro: Shadows Die Twice

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: já myslím že i sek se může vykrejt, jediný čemu se fakt musí uhnout je chytnutí, ale okno u červenýho bodu a seku je titěrný, já sem se o to nikdy nepokusil aktivně, spíš sem místo uskoku zmáčkl blok a nějakou astronomickou náhodou se mi to povedlo vykrejt, jinak ale sto pro pravda na červenej bod mikiri counter, vypadá cool, je snadnej na provedení, dost i člověk odpustí, stačí jen dodgenout do obecnýho směru odkud to jde a bum je to a navíc je to zdarma utok na posture protivníka. Můžu se ale mejlit s těma sekama, možná to je fakt jen u bodnutí, na druhou stranu když se může vykrejt červenej bod, tak proč ne sek.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Hovoříš mi z duše, synu. Před pár týdny jsem si na PS4 stahoval Doom, abych si ho konečně zahrál. Tahalo se 80GB. Tahalo se to přes 11 hodin. Nejspíš to budu hrát kratší dobu než se to stahovalo.
Vy chlapci písíčkářští, nevíte po nahlédnutí do adresářových struktur, co tam u Jóviše zabírá tolik místa?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych slyšel v recenzi, že hra zabírá příjemných patnáct giga a nejedná se o nesmyslně nekonečný a nepochopitelný download 100 GB a více jak je dnes zvykem. Hra vypadá nádherně i bez 4K FMVs a nechápu kam ostatní firmy sypou stovky gigabitů. Do Ultra HD textur ? Až nějaký z E-SHOPů (jedno jestli STEAM, GOG či EPIC) udělá výběr textur před downloadem budu se ho držet jako klíště. Nevim k čemu je člověku se slabým počítačem 100 GB download z něhož jsou 60 GB ULTRA HD textury, které v životě nepoužije. Koukám na tebe FINAL FANTASY XV a TEKKEN 7. Tekken 7 kvůli tomu letěl z hadru. 85 GB bojovka. Si dělaj kozy, ne ? Street Fighter V všechno 35 GB.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Autoři veřejně řekli, že to původně mělo být nové Tenchu. Takže to není nástupce Souls ale Tenchu. A pak to celé dává větší smysl. Stealth, skákání, gadgety, nelevelování, ...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Kdo to bere jako nástupce Souls je úplně mimo. Ano, má to nějaké společné herní a designové prvky, ale tím to hasne. Není to ani RPG, takže vyčítat tomu málo RPG prvků je taky totální nesmysl, je to prostě akční adventura.

Davekiller65
Davekiller65
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen škoda, že je to opět feudální Japonsko...s tím už přišel nioh a užijeme si toho i v nioh 2...chtěl bych jiné prostředí a jinou dobu...katany mi už lezou krkem...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Myslím, že z červených útoků, jde normální blokem vykrýt akorát bodnutí, sek se musí přeskočit a chytu se musí uhnout. Samozřejmě na bodnutí je mnohem lepší Mikiri Counter, než se to snažit krýt normálně.

Jinak většiny bossů se člověk nesmí bát a má se jim držet u těla, být agresivní, ale zároveň neútočit bezhlavě. Spousta z nich je pak mnohem lehčích.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Sank Yo, to jsou voni :).

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potřebuju radu: Mám řešit Hirata Estate, když jsem nedodělal Ashitaka Castle ? Nerad to přiznávám, ale stárnu, táhne mi na 40 a moje trpělivost s okamžitou ale oprávněnou smrtí chabne. Už jsem jel Hirata Estate tak 30x no kampující kamp zlodějů mě vždy spolehlivě odpraví. Já je všechny pozabíjel ve dvě ráno a neměl jsem sílu jet dál. A teď jsou opět přede mnou. Já to budu hrát dál bude mi trvat rok než to dohraju tak jako SOULS 1, 2 a 3. Ale co dřív ASHITAKA (objevil jsem samozřejmě i STAIRS level) nebo HIRATA ?

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle hru chci!
Jenomže si myslím, že do půl roku Activision oznámí DLC a příští rok dá na pulty obchodů načančanou "Game of The Year Edition", kde bude DLC přibalené a hra napatchovaná. Tak se snažím odolat pokušení a počkat.
P.S.: Hezká, čtivá recenze. Ty Pavlovy mám na Hrej nejraději. Ten chlapec má spisovatelské střevo!

OP figure
OP figure
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marian.bencat: Tyhle názory se rojí u každé skvělé hry a já jen doufám, že to aspoň opravdu vychází z přesvědčení a ne jen ze snahy vyčlenit se za každou cenu z "hype train".
Ke konkrétním argumentům:
Technickou zastaralost jsem nezaznamenal. Hra šla po moderní technické stránce dopředu oproti SoulsBorne, což se tak nějak očekávalo, i když ani SoulsBorne rozhodně ostudu nedělalo. Pokud to funguje dobře, není co řešit a rýpat do toho klackem. A Sekiro funguje naprosto skvěle.
Nedokonalý loot system - moc nechápu, co je tím myšleno.
Reuse movesetu a zvuku - no bojový systém je geniální a to jsem na něj asi první 3 hodiny hry těžce nadával a smutně u toho koukal na obal Bloodborne. Jenže postupem hry jsem zjistil, jak šeredně jsem se pletl :-). Ostatní pohyby mě taky nějak neiritují a opět nevidím důvod ničit prvky, které fungují dobře a za každou cenu je nahrazovat jinými. Zvuk je fenomenální (a kromě DS2 vždycky byl), takže opět - proč měnit, když jde navíc jen o minoritní efekty? Celkové nazvučení je dostatečně originální a odpovídá prostředí feudálního Japonska.
Unseen aid je zvláštní mechanika, osobně bych se bez ní obešel, ale funguje, jak má a nejednou mi i pomohla. Je to takové štěstí, kterému se dá jít naproti (abych nespoiloval).
Přeskočení poloviny obsahu není chyba, ale je to ctnost "Fromovek" už od prvopočátků...

Manažer z EA
Manažer z EA
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stitch123: Vždyť já nepíšu, že se mi dříve nelíbil. Tenhle řadím na uroveň BB, možná trochu lepší ;)

Hodně recenzentů tvrdí, že je Sekiro z hlediska příběhu přístupnější, ale moc tomu nevěřte. Pořád se můžete připravit o spoustu obsahu(questů,NPC a lootu) pokud nebudete pozorní. Je to prostě klasická FROMovka.

krupajs96@gmail.com
krupajs96@gmail.com
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: Xbox
3. 4. 2019 02:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pavle skvěle napsaná recenze :) díky moc :) zatím jsem hru nedohrál ještě mě pěkná část čeká ale šíleně mě to baví :)

Manažer z EA
Manažer z EA
Level 1 Level 1
2. 4. 2019 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělá recenze. Díky za ní.

Jinak asi jsem jediný blázen, ale hraju to s anglickým dabingem a přijde mi naprosto fenomenální. Zkoušel jsem oba samozřejmě, ale nakonec jsem zvolil ten anglický. A atmosféra? Když jsem slyšel "MY NAME!!... ", tak jsem se cítil neuvěřitelně. Za mě nejlepší dabing od FS. Vím, že nedává smysl, aby postavy mluvili anglicky, ale mě to absolutně nevadí. Při "originálním" dabingu se soustředím na titulky a co ta postava říká mě vůbec nezajímá.

Každopádně vím, že budu asi jediný :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 4. 2019 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: U Dooma, zabíraj animace nejsou in-engine. Neni jich moc, ale FULL-HD s vysokym Bitrate (kb/frame) naboptnává velikost současných instalací. A taky textury.

Což chápu lineární koridorovka s důrazem na co nejdetalnější bezprostřední okolí (čím víc First person shooter tím lepší musí být textury aby to vypadalo dobře, 3rd person hry mají kameru více vzdálenou, není nutno vidět každej kamínek na pěšině).

A rozmohl se takový nešvar, že hry na konzolích obsahujou velmi často všechny verze textur z PC, i když je hráči nemohou volit. Je jednodušší překompilovat celou PC verzi i s odkazy na mateřský adresář a vyřadit pouze volbu rozlišení textur, než stavět celou adresářovou strukturu hry a dělat znova kód celé hry. Proto ty 40GB day one patche.

Silverstamp
Silverstamp
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Je to tak, pouze bodnutí lze vykrýt deflectem, sweep attack se musí přeskočit. Pokud ale blokuješ, dostaneš jen část dmg, a mám pocit že při deflectu je tento dmg menší

Lynch
Lynch
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi o hodně jiný styl přístupu v soubojích než u původních souls. Líbí se mi, že je to celkově něco jiného, ale zároveň je to příjemně povědomé. Atmosféra je skvělá, bossové zatím taky. Jen ta hudba mi přijde slabší v porovnáním s předchozíma souls. Jsem zvědav, jak dlouho mi hra vydrží.
A pěkná recka Pavla, bude platina?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Nevim hra běží dobře i na dvoujádru (45 FPS) tak na co patche ?

@Zarenix: Nevim zrovna soundtrack mi přijde o třídu víš než nu DS. Vibrující japonské bubny, hudba měnící se ve stylu MGSV podle situace. V DS hrajou "chorály rádoby z filmu CONAN", ale na CONANA nemaj. Jsou dobrý, ale nemaj. Hudba neni dynamická a nereaguje na situaci a hraje jen v určených situacích mainly u bossfightů.

Ale SEKIRO furt nemá na soundtrack TENCHU 1. To je tak neskutečná nádhera, že ji nikdo od té doby nezopakoval. Přezpívaná "skladba 1" je teď na každym rádiu. O 23 let pozdějš.

http://criticalindex.net/monday-music-mayhem-addua-tenchu-ost-august-20-2018-77c99062aac4

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marian.bencat: Uvědomuješ si vůbec, že kritizuješ něco, co je základem herního designu? Znovuvyužití některých animací je snad logické, když jde o stejné studio. Proč se za tohle měly strhávat body? Za pár zvukových efektů? To vážně? Neřeknu, kdyby to bylo celé prostě jen copy/paste, ale tvoje snaha o cestu proti proudu zní fakt komicky. Unseen aid funguje přesně tak, jak má. Loot system jako jak nefunguje? A že můžeš přeskočit značnou část kontentu díky tomu, že neobjevuješ lokace je snad špatně? Vždyť o tohle jim přesně šlo.

Jinak - možná jsi si ještě nevšiml, ale hodnocení je zde jen do 5, navíc je pouze orientační a subjektivní zhodnocení hry. Důležitější je vždy text.

Silencio13@seznam.cz
Silencio13@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkná recenze a souhlasím .Sekiro je úžasná hra a jsem rád že dopadla jak dopadla.Je to další Miyazakiho dílo které si zaslouží nás obdiv(můj rozhodně má). Jinak pro lidi v komentářích,spoustu kontentu člověk mohl minout i v předchozích hrách,hold tohle k hrám od fromsoftware patri,ale kdo je pečlivý vše si najde . ^^

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
2. 4. 2019 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marian.bencat: Nesouhlasím vůbec za mě je to trochu jiný koncept Fromovek. Soubojoví systém něco mezi DS a BB ale přesto svůj a originální. From Software a Hidetaka Mijazaki za mě odvedly skvělou práci. A technická stránka ok není to GoW nebo RE2. Ale na PC z HDR je hra pohledná a dokáže vykouzlit i moc hezké scenérie. PS: Díky tomu si i na mém obstarožním PC zahraju Sekiro ve 4k a téměř 60FPS. A co je hlavní i díky tomu má hra v dnešní době 50 či 100GB velikostí pouze 17GB.

stitch123
stitch123
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
2. 4. 2019 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Manažer z EA: "Za mě nejlepší dabing od FS."

Mně se vždycky dabing postav v Souls hrách líbil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Nemůže, schválně jsem si stáhnul tabulku do Cheat Enginu, kde se dá zapnout automatické perfektní krytí, což znamená, že stačí držet L1/LB a člověk perfektně vykryje vše co jde, a červené seky opravdu nejdou. Aspoň teda u nepřátel, kde jsem to zkoušel. Bodnutí to třeba krylo pokaždé.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sekiro je první souls like hra, ke které mám aktivně chut se vrátit, zkusil sem snad všechny takový hry, snad kromě bloodbornu a vždy sem prostě ztratil zájem, ne že bych se dostal k bossovi kterýho nemůžu porazit, prostě sem jen ztratil zájem, v žádné souls like hře nemám víc jak 5h řekl bych. Ikdyž ale nejsem žádnej veterán, asi jako dost lidí mi dělá problém vyměnit uskok za blok, v Sekiru fakt pokud to nezáří červeně může se to bloknout a dokonce i ty co září červeně mají to mini okno kdy se daj bloknout. Věc ale která mi dělá největší problém nemá se souls hrama nic společnýho a to je že chci bojovat aby to vypadalo hustě a cool, jako bych hrál nějakou akční adventuru, jo chci blok blok sek a finisher, ovšem to většinou skončí tím že místo seku dostanu nějakej ten červenej utok a sem mrtvej, takže místo cool komba pak pomalu jak se patří piplám bosánky a minibosánky sek uskok počkat případně použít nějakou range zbran sek a opakovat, nevypadá to moc cool, ale práci to udělá.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 4. 2019 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Myslíš Ashina Castle? Hirata Estate se dá normálně v téhle fázi udělat. A co myslíš kempujícím táborem zlodějů? Myslíš tu část, kde je ten tlusťoch s velkým mečem? Jestli jo, tak tam je možné všechny zabít ze stealthu, případně je po jedno vylákat šurikeny, pak ve stealthu tomu tlusťochovi ubrat jednu část života, dosprintovat k tomu NPCčku v modrém, rychle proklikat jeho rozhovor a pak ho dorazit ve dvou.

Reklama
Reklama