Zpět na článek

Diskuze: Bloodborne v podání Unreal Enginu 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 5. 2016 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Tak snad je jeho věc co dělá ve volném čase, pokud nějak nepoškozuje image společnosti. Navíc je to umělec a tohle je podle všeho výsledek jeho experimentování s Unreal Enginem.

@TseruMaru: Sám autor to označil jako fanart.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Teďka jsem narážel na KOTAKU u stejného článku na to, že autor nedodržel odstíny. Celé Dark Souls (Ok Bloodborne) mají takovou podivně desaturovanou paletu jako Shadow of the Collossus nebo Ico. Takové ty khaki vyblité zelené (viz. Undead settlement - DSIII) a takové ty tak tak šedé, s nádechem nějaké barvy). Na čistě "unrealovskou" černou nanarazíš. Takhle obrovský kontrast se tam málokdy vidí, navíc to vypadá, i když je tam měsíc, jakoby autor posunul dobu více do noci.
Na druhou stranu, je to jak by Bloodborne vypadal v UE4 - autorská fantazie.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Někdy si říkám, že jsem docela negativní člověk, ale pak si přečtu něco takového, a uvědomím si, že na tom nejsem zase tak hrozně :D

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Totální hnus. Ten člověk vůbec netrefil poměr objektů. Celé to ztmavil, což nechápu jaký měl být význam. K odstínům barev se ani nepřiblížil, úplně mimo. Jeho pojetí vypadá jak chcíplej krchov. Můžeme vidět, že atmosféru Hunter's Dream zdaleka nevystihl. :D Předělávat a zhoršovat, proč se o to ti lidé vůbec snaží, akorát se zesměšní. Ale je to dobré jako vzorový příklad, že "grafika je k ničemu a je na posledním místě".
Ale koukám, že s měsícem mají problém všichni. V původním BB je pixelovatě zubatej a tady je pro změnu šišatej(a v jiný barvě) lol

OP figure
OP figure
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné :-), ale nic co by ta hra potřebovala.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
10. 5. 2016 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To se zde bohužel nikde nepíše.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
10. 5. 2016 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: no hlavne mohl udelat promo enginu od DICE a ne konkurenci ;) (zvlast ted kolem skandovani BF1 vs CoD)
ze se nudi v praci, to klidne beru, ale za tohle ho pocitam nepochvali, tomu se rika prosrana sance :D

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: :D Někdy je potřeba být negativní a ne jen u všeho stále přivírat oči. A když se jedná o něco, co se člověku líbí, o to víc si to brání.
Tahle podoba Hunter's Dream je skutečně špatná, protože to má být takové útočiště, kdo by se v tomhle cítil bezpečně? :D A je tam spoustu dalších chyb. Stejně jako ten projekt Shadow Moses(copyremakeMGS), taky takovej hnus, dobře, že jim ho zrušili.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Jó taky znám. To se takhle nudíš v práci, a vyšvihneš si logo Mercedesu (to složitý s těma ratolestma) ve křivkách. Co na tom, že to nikdo nezaplatí, když je člověk na sebe patřičně pyšnej. Když HDP nevyrábí 1,5 milionu státních zaměstnanců, a přesto se těm línejm sviním neustále přidává, co já bych se snažil.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 5. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Samozřejmě souhlasím, že je to autorská fantazie a kdyby se k tomu tak přistupovalo, tak to možná i pochválím, ale novinářský idioti z hrej.cz napsali, že autor se chlubil tím, že tohle, zdůrazňuji "TOHLE" by byla bývala verze hry, pokud by byl býval použit Unreal Engine 4. Jako sorry, ale to z toho bohužel plyne, jinak bych nikdy nezpochybňoval fanouškovské dílo s jistou mírou respektu a pokory.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
9. 5. 2016 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak pracuje pro DICE a pouzil Unreal engine :D to mu museli podekovat :D

Reklama
Reklama