Zpět na článek

Diskuze: Spekulace o další hře od FromSoftware

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
30. 3. 2019 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: hmm typek co to dohral? jenze tu hru muzes dohrat v polovine kdyz si vyberes jednu dialogovou moznost....kdovi jestli to fakt dohral :D

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: To by mě teda zajímalo, kolik boss fightů si absolvoval, když tu hru máš den, nic jsi neviděl a i přesto se tu "dohaduješ" s týpkem, co to dohrál.

"Ještě bych se vrátil k tvému předchozímu komentáři k pasáži Navíc SOULS hry nejdou zdolat pouhými "hodinami u bosse". Dokud se nezlepší hráč, hra to za něj pomocí skillpointů neudělá.". Nevím jakým způsobem jsi hrál třeba Dark Souls 3 ty, ale level a vylepšení zbraní tam hraje celkem solidní roli. Doporučený level na 1. datadisk je 100-110 nevím přesně, což si myslím, že pouhým průchodem základní hry nedostaneš a musíš farmit. Já třeba zabíjel Sister Friede na levelu 90 a kdybych měl ten doporučený lvl 110, tak věřím, že bych rozdíl pocítil.

Jinak takové Dark Souls 3 jde projít dvěma způsoby. První je takový běžný, že si vezmeš zbraň, flašky a používáš často úskoky. To je pak těžší zdolat bosse. Druhý způsob je využití dalších věcí z inventáře nebo volba postavy mága nebo pyra. Nevím, jestli FS to tak udělali schválně a nebo je to chyba level designu nebo prostě chyba, ale minibosse jde často zabít nějakým gamebreaking způsobem. Pro příklad uvedu toho "vlka" co z něj padá ten meč co má efekt frostbitten. Normálně bych ho zabíjel 1v1, ale chtěl jsem ho skipnout po prvním neúspěchu. Otevřel jsem dveře za které nemohl a už jsem se jen vrátil sekl a odběhl, popř. použil luk. Další věc co na co jsem narazil v boji s Friedou byly šípy. V první fázi má neviditelnost a pak z ní útočí. Pokud v sobě ale měla šíp, tak ty šli vidět i v neviditelnosti, takže kolem mě běhaly šípy a překazil jsem ten její moveset útokem.

Ono vlastně každý boss má nějakou slabinu, jen stačí přijít nato jakou. U většiny je to motání se pod nohama a neví, kdy mají zaútočit. U Friedy v druhé fázi stačí zabít týpka s hrncem, tuším i u princů stačilo zabít toho slabšího. Giant má u trůnu meč, se kterým padne na 5 hitů.

OP figure
OP figure
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malekith: Tak zrovna Nioh sice zabrat dá, ale ty bossfighty jsou jinak totálně o ničem. Level design víceméně taky. V jádru tedy sice dobrá hra, ale kape na tom nejdůležitějším - udržet zájem o to v ní dokola umírat, prodírat se dějem a objevovat dál. Uvidíme, s čím přijde dvojka, ale osobně si myslím, že genialitu Mijazakiho nejde jen tak nahradit a sice to určitě bude zase kvalitní hra, ale ...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No laborujte, já se stěhuju na víkend do Japonska. Mám to od včera, a obdivuju s jakou rychlostí to hrajete, já mám rok před sebou. Na druhou stranu jsem před zakoupením viděl ze hry asi dva screenshoty, nevim nic a všechno je překvapení.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Já mám Sekiro až na jednoho bosse dohrané, Bloodborne + DS1 považuju stále za vrchol. Přesto si stojím za tím co píšu. To je asi tak všechno co ti napíšu, sorry ale slohovku ti psát fakt nebudu.

@Spratekk CZ: Hele máš pravdu, já jsem si vědom že jde o nějaký můj blok vůči tomu stylu té hry. Přesto všechno si myslím, že 3 nebo dokonce 4 fáze na bosse je nesmysl a zbytečnost.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šňupnu všechno, co mistři vydaj.

strnad.vitek@gmail.com
strnad.vitek@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pak se bude George ptat Kinga, jaktoze pise tak rychle. S takovou se fakt Winds of Winter nikdy nedockame.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Já taky souhlasím s @Malekith. Mě ani ti bossové v Dark Souls ( Sekiro jsem hrál chvíli ) nepříjdou tak moc těžcí a spíš je to pro mě nudné, když po několikáté opakuji stejnou fázy a jen čekám. V sekiru jsem odehrál zatím málo, ale zatím jsem taky nenarazil na nějakého mega silného protivníka a nudí mě jen čekat kvůli nějaké animaci, Necítím u FS her žádný feedback ani co se týče "damage" a hlavně u DS to protivníka nijak nerozhodí a pak ty souboje vypadají stylem doběhnu, seknu, uskočím a pořád dokola. Kdyby měl každý protivník 1 fázy, tak je to lehká hra. Mě se tam nejvíc líbil level design, procházení lokací a hledání cest bylo super. Bavilo mě učit se pohyby mobek a jejich cestičky abych je dokázal zabíjet aniž by jich naběhlo 10 najednou. V Sekiru není zvyšování HP, ale toho baru "koncentrace" jak tomu dost lidí říká.

Spratekk CZ
Spratekk CZ
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
29. 3. 2019 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: taky nemáš pravdu. Není vždycky v Sekiro dobrý jenom útočit. Jinsuke Saze je jasnej příklad. Uděláš útok a frajer si tě namaže na chleba než doděláš výpad. Jenom čekáš na jeho kombo a vykrejváš. A za minutu je dole, když umíš krejt. To stejný každej rychlej boss/miniboss co má hodně rychlej výpad. Pak prostě souboj typu Guardian Ape kde hraješ na slabinu a hážeš prskavky. A zase to máš docela zadarmo. Je to o přístupu k souboji. Když tam přijdeš s tim, že si to odsekáš a jdeš dál, tak dostaneš kartáč. Ale pokud si ten souboj nějakým způsobem zhodnotíš podle prvotního pokusu(kterej věťšina nejspíš prohraje), tak ti dojde co kde použít a jestli hrát na výpady, nebo rychle spamovat deflecty. Taky někomu jde dolu postoj rychleji, když nemá HP a někomu naopak... prostě každej boss je úplně jinej. Ale rozumim i postoji @Malekith: , ale dokud nenajde chybu u sebe ve vnímání hry tak se bude 6 hodin plácat s Guardian Apem hold.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malekith: Bláboly.
¨
Většina firem jede stylem boss má tři chvaty, nauč se je, najdi okno k útoku, zaútoč - opakuj desetkrát - uber nuda.

V Sekiru maj bossové deset, možná i dvacet útoků a zdá se mi že stupňujou (přidávaj) s tím jak se Dragonrot šíří (víc umíráte) a nebo scalujou s levelem. Ale né jako v Bethesda/Ubisoft hrách že se jim přidá HP, ale přidávaj se jim schopnosti/útoky. Jedná se zřejmě o nejsložitější a pracovně setsakra náročný přístup k bossfightům, co jsem kdy ve hře viděl (včetně Dark Souls). Navíc se jich dá spousta obejít, některé vyřešit stealth útokem.

Tak jako Dark Souls schovávaly některé úkoly/levely, zde se před vámi schovávají schopnosti nepřátel.

PLÁČEŠ hezky na SEKIRO, ale z těch komentářů, co jsem od tebe dnes četl srší zášť vůči SEKIRU, buď to neumíš hrát, nebo to nedokážeš ocenit a nebo si myslim že seš fanda NIOH , SEKIRO si vůbec nehrál, ale přesto se snažíš všem vysvětlit jak je to hra na číču. Je mi líto, každej kdo to hrál a dokáže ocenit japonský frameporn ve Street Fighteru, Tekkenu, Dark Souls, Onimusha a tvém NIOHu musí milovat SEKIRO.

Hra o vykrejvačkách, drsná a nekompromisní. Já hrál Dark Souls rok, tak nebreč kvůli šesti hodinám u jednoho bosse. A nebo se na to vyser.

Navíc SOULS hry nejdou zdolat pouhými "hodinami u bosse". S každým dalším pokračováním/smrtí hráč ztrácí pozornost a chce to udolat rychle. Takhle to nefunguje. Musíš to vypnout, najít Zenový klid, za den, dva a pak do toho jít s čistou hlavou. From hry nelze přeprat nastavením herní doby jako srajdy od Ubisoftu. Dokud se nezlepší hráč, hra to za něj pomocí skillpointů neudělá. To zkoušej na Diablo.

A pravidlo jedna: NEHRAJTE TO JAKO DARK SOULS ! HRA TO TRESTÁ !!!
Hrajte to jako DOOM 2016. Iniciativu musí přebrat hráč a nesmí čekat na chybu nepřítele, či okno v obraně, iniciativa a vpřed, vpřed, vpřed. Není nutno zabít vše a jako u Residentu 2 někdy je lepší utéct.

Ten kec o zvyšujícím se HP je největší nesmysl, co si vypustil. HP v SEKIRU znamená velký kulový. Totálně. Vlastně HP v Sekiru ani tak ňák neni.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OP figure: Level desing má FS zvládnutý perfektně, to souhlasím. U bossů.. Jak píšu v Sekiru si myslím, že to nezvládli. Opravdu je dobrá cesta dělat je obtížnější tím, že jim nasázíš xxx fází?
V Nioh mě bossáci bavili, ač i tam jsou wtf bossové.Obtížní, ale zárověň jsi je nemusel osekávat 20 minut jako v Sekiru. mimochodem na opici mám nový rekort a to 6 hodin nad jedním bossem. Orphan of Kos nebo Maria z Nioh jsou proti nim procházka růžovou zahrádkou.
V čem Nioh drtí hry od FS je NG+ a tohle mi nevymluví nikdo. Ve FS, vlastně žádná změna, jen se zvyšují HP. V Nioh díky systému alá Diablo má hráč o zábavu postaráno, nemluvě o tom, že každá NG+ je unikátní a přináží do hry něco nového.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
29. 3. 2019 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasný a v další hře od FS už bossové budou mít 6 fází, nebo rovnou 8 ne? Protože mám pocit, že ve FS už neumějí udělat bosse tak, aby vám dal zabrat jinak než aby měl milion fází, čí přepal HP.
Ne díky, raději NIoh 2.

Reklama
Reklama