Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

polux2
polux2
Level 1 Level 1
7. 2. 2019 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další velká platforma může být klidně Switch, zvláště když Sony se k dané věci již jednou vyjádřila, zatímco Nintendo nikoliv.
Ohledně toho válení a ztácení to nebude tak žhavé viz https://www.vg247.com/2018/11/10/playstation-now-143-million-lead-earner/amp/
V každém případě, ať už to bude Switch nebo PS4, je to dobrá zpráva pro všechny hráče na dané platformě.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
10. 12. 2018 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Halo v nedohlednu (kde jsou ty časy, kdy se xbox fanboys smáli sony za oznamování her roky dopředu, ms opět překonal sám sebe a oznámil nový engine), koupená studia dokončují multiplatformní zakázky z předchozích závazků, takže nové hry exkluzivní pro xbox a w10 nejdříve za 3 nebo více let (půjde-li o aaa produkci) a prodeje x1 jsou na tom tak dobře, že je ms od 2015 pro jistotu nezveřejňuje (více konzolí = více hráčů = větší trh = větší atraktivita pro studia vydat hru a třeba vč. lokalizace = více her víme?). Naštěstí podle zelených insiderů drtí x1x prodeje neskutečně, takže se není čeho bát a stačí chvíli počkat a bude líp (někteří už čekají 5 let a pořád nemají dost:-). MS tuto generaci odpískal a není se čemu divit. Nezvládl ji marketingově, prodejně i kvalitativně. Nejhůře prodávaná stolní konzole od sony je stále prodávanější než nejlépe prodávaná stolní konzole od ms. Čím to asi bude?

polux2
polux2
Level 1 Level 1
28. 2. 2018 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super nabídka, zatím jedna z nejlepších, co kdy v plusku byla. Oboje vynikající hry a navíc exkluzivity. Možná to nedávné zdražení pluska pomalu začíná přinášet ovoce. Snad Sony nepoleví a bude v podobném stylu pokračovat dál.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
1. 2. 2018 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím redakci. Jak to vypadá s novým webem, respektive mobilní verzí, potažmo kdy bude na starý web nasazeno nové logo (je-li nový web stále dost časově vzdálen)? Jiné logo ve videu na YT a jiné na webu je trochu matoucí. Díky. P.S. Nové logo je super:-)

polux2
polux2
Level 1 Level 1
15. 1. 2018 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naopak, půjde o velký update. Proto taky Sony nabízí hráčům beta testing. Sony u PS4 vydává velké updaty jako verzi X.0 a nebo X.5. Všechno ostatní (X.X.X) jsou servisní aktualizace, zaměřené na stabilitu / výkon / zabezpečení.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
5. 7. 2018 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On ve skutečnosti tak obrovský totiž není:-) MS někdy od 2015 přestal vydávat zprávy o prodejnosti X1, takže číslo na VGC (a kdekoliv jinde) je odborný odhad/dobře informovaný zdroj/info od 3. stran (obchody, studia, vývojáři atd.). Jak si na tom X1 skutečně stojí ví jen MS. Osobně bych odhadoval prodeje X1 minimálně okolo 45m. I tak je to ale pro PS4 úspěch. Na 100m se už nedostane, ale 90m by ještě do konce cyklu zvládnout mohla, bundly se spider-manem, days gone nebo tlou2 (a možná i s rdr2) jistě pomohou:-)

polux2
polux2
Level 1 Level 1
6. 6. 2018 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím redakci. Vzhledem k nedávnému oznámení co říkáte na jednotlivé edice RDR2 a jejich obsah, resp. poměr cena vs přidaná hodnota? Osobně myslím, že R* si je moc dobře vědom svého výsadního postavení mezi vývojáři a síly značky Red Dead a neváhá hráče a fanoušky ždímat na maximum. Bohužel pro hráče a fanoušky je předem jasné, že tato strategie bude úspěšná nehledě na to, jak bude agresivní. Utratit téměř 5.5k za to, aby měl člověk hru ve steelbooku a sběratelku je dle mého už přes čáru. Sběratelka GTA V stála ve své době okolo 3.7k a obsahovala steelbook. Jsem zvědavý, kam svou cenovou politiku R* (potažmo T2) dotáhne u dalšího projektu (pravděpodobně GTA VI). Díky za názory.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
13. 9. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JMBounce: Ve Fifě je taktika totální defenzívy (hradba hráčů před 16, všichni hráči jen na své polovině hřiště) pojmenovaná jako Park The Bus a Mourinho je "proslavený" podobným stylem hry (zvlášť za dob jeho působení v Chelsea).

polux2
polux2
Level 1 Level 1
5. 4. 2017 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím redakci a při příležitosti čtvrtečního odhalení specifikací Scorpio na webu Digital Foundry mně zajímá Váš názor na vizi MS zahrnout novou konzoli do stávající 8. generace (nehledě na přesné parametry). Dle mého názoru MS dělá chybu, že Scorpio není nová generace. Mezi X-boxem One a Scorpio je prostě obrovský výkonový rozdíl, který Scorpio vinou kotvy X-boxu One potáhne dolů. Logicky to dopadne jako u PS4 Pro. Vývojáři naprogramují hru nikoliv pro Scorpio na maximum a postupně ji budou ladit (tj. downgradovat) pro X-box One, ale opačně - vývoj bude zaměřen na X-box One a navíc se přidá jen rozlišení, potažmo framerate. Proč? Protože poměr nákladů při vývoji hry pro základnu 25 miliónů hráču X-box One versus x stovek tisíc hráčů Scorpio. Žádný 3P vývojář nebude utrácet peníze za vývoj primárně na minoritní verzi konzole. Výsledkem bude přesně stejná situace jako u PS4 Pro. Budete mít konzoli, která mimo exkluzivit (a to ještě zdaleka ne všechny), bude vývojáři využívána z 50%. Bonus u MS bude jen to, že oproti PS4 Pro si za to připlatíte 100-200 USD navíc. Děkuji za Váš názor. Polux

polux2
polux2
Level 1 Level 1
12. 12. 2016 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stáhnout data z vgchartz a nalít je do grafu bych asi zvládl taky, nicméně vypovídající hodnota by byla podobná kolegům z BI, tedy hruškojablková. Porovnávat konzole s uzavřeným cyklem vs konzole, která je zhruba v jeho polovině je lehce nevypovídající. Sice data poskytují obraz o momentálním umístnění, nicméně nárůst počtu není v jednotlivých letech shodný, takže nelze vyvozovat, že v polovině cyklu má PS4 50 mil., po jeho uzavření tedy bude mít 100 mil. atd. Když už porovnávat, tak za stejných podmínek, tzn. počty prodaných konzolí po 3 letech od zahájení prodeje. Navazující úvahy nad tím, zda v porovnání s ostatními to je nebo není slavné jsou pak tím pádem lehce mimo.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
6. 2. 2012 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony upřesnila svoje prohlášení - dochází ke změně názvu pouze účtu uživatelů PSN, nikoliv samotné služby tak, aby bylo možné uživatelský účet použít také u jiných služeb nespojených s PS (tj. s jednotným jménem+heslem se budu moci přihlásit k PSN, Video Unlimited, Music Unlimited a nevím-co-ještě-unlimited).

polux2
polux2
Level 1 Level 1
25. 8. 2020 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi by bylo záhodno doplnit, že krasojízda zdaleka nekončí, neboť se jak GTA V tak RDR2 (zatím nepotvrzeno, ale už nyní je to v podstatě jistota) chystá i na next gen.

Úspěch je to neskutečný a to jak z pohledu prodaných ks, tak - jak se píše i v článku - především tržeb, protože herní business už relativně dlouho ten filmový doslova válcuje, což mnozí lidé ani netuší. A k tomu je potřeba přičíst i dojnou krávu jménem GTAO (aka hlavní důvod, proč se obě značky podívají i na next gen), které taktéž generuje obří zisky.

Z mého pohledu za úspěchem GTA V stálo několik faktorů:
-Síla značky
-Absence přímé konkurence
-Dlouhé čekání na další díl (to je obecný problém u her od R*) a s tím související hlad po dalším gtáčku
-Samozřejmě kvalita samotné hry (která snoubila to nejlepší ze všech předchozích her od R* - svět a pojetí postav z GTA IV, gunplay z MP3, příroda, zvířata a vegetace z RDR plus přidala tunu nových prvků jako upgrady aut a zbraní, více hratelných postav nebo live service mp)
-Postupný launch na 3 (brzy na 4) platformách a s tím související "mlžení" R* jak to bude s vydáním na ps4+x1 a pc (což vyústilo v to, že si mnoho hráčů opravdu hru koupila vícekrát, protože buď neměli jistotu, zda a kdy na jejich platformu hra vyjde, nebo se jim nechtělo čekat)
-Dlouhotrvající podpora v podobě tuny dodatečného obsahu, takže i 7 let od původního vydání má smysl hru stále koupit
-Vychytralé ukončení vydávání updatů pro ps3+x360 rok po launchi next genu a s tím související "nucení" hráčů přejít na ps4+x1
Poslední tři body jsou rozhodně nejdůležitější, zvláště to opakované vydávání na další platformy. Otázkou je, jak by prodeje dopadly, pokud by R* už v 2013 oznámil, že hra dorazí ten rok na ps3+x360, příští rok na ps4+x1 a rok nato na pc.

Hraji hru od launche na minulé generaci dodnes a jsem docela pyšný na to, že jsem za celou dobu nevyužil sharkcards ani jednou. Všechno jsem si vydělal hraním. Díky triku je možné hrát online session o samotě (hra sice nabízí i solo režim, ale v něm nejsou všechny aktivity k dispozici), takže když potřebuji, vesele (pomalu, ale jistě) grinduji nerušen jinými hráči.

P.S. Ke článku to úplně nepatří, ale právě GTA V (ostatně i RDR2) je pěkným příkladem - Zelnick nedávno prohlásil, že jejich hry (T2 a tedy i R*) přinášejí hráčům nadstandardní kvalitu, náklady stoupají a toto by se mělo odrážet i v ceně (jinými slovy, hry by měly být dražší). Trochu ale chlapec zapomněl, že zrovna T2 (resp. R*) sice dodává nadstandardní kvalitu (R* určitě, u zbytku dejme tomu) a hry stojí čím dál tím více peněz, ale zároveň ty hry mají nadstandardní tržby, přesněji řečeno některé jejich hry (především R*) mají až neskutečné tržby a to je řeč pouze o prodaných kusech, nikoliv o mikrotransakcích, ve kterých se točí další masivní objemy peněz. Nemluvě o hrách typu nba 2k20, které jsou mikrotransakcemi doslova prolezlé a hraničí s pay2win modelem.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
17. 7. 2020 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Proč do toho pleteš search results a page rank, když je řeč o tom, co dělá Google v rámci vývoje Chromu, potažmo Chromia?
O tom, jak je https na nic vykládej ideálně Googlu, který na to má očividně jiný pohled.
Chrome 57 - labeling of unsecured http sites.
Chrome 62 - http sites that request user data will now be flagged as "non-secure" (red) in the Chrome Omnibox.
Chrome 68 - http sites marked as "not secure".
Chrome 83 - block http downloads that it considers "risky".
Chrome 86 onwards: the browser will block all mixed content (exe, iso, zip, pdf, audio, video, text etc.) downloads.

https://blog.chromium.org/2017/04/next-steps-toward-more-connection.html
https://blog.chromium.org/2018/02/a-secure-web-is-here-to-stay.html
https://blog.chromium.org/2020/02/protecting-users-from-insecure.html

polux2
polux2
Level 1 Level 1
1. 7. 2020 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rosso Souhlasím, že pro web dělali Pavel s Davidem (ale i ostatní členové redakce) vše co mohli a leckdy i nemuseli. Pokud ovšem neustále narážíš na neochotu a nepochopení ze strany vedení a současně jsi "první na ráně" vůči svým čtenářům, kterým se dokola musíš omlouvat za něco, co nejsi schopen ovlivnit (mobilní verze webu, chybějící video obsah atd.), je jen otázkou času, kdy Tě taková situace přestane bavit a půjdeš prostě dál. Vlastně mně docela překvapuje, jak dlouho to oba pánové vydrželi. Chudák Tadeáš do toho spadl podobně jako Pavel při odchodu Jirky a bude to mít stejně (ne-li více) těžké, ale když už nic jiného, tak to pro něj bude cenná profesní i životní zkušenost.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
1. 7. 2020 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, určitá část členů redakce odchází pryč, post šéfredaktora se přesouvá na toho "šťastlivce", který v redakci zůstal, ale nic se nebojme, všechno ostatní - kvalita a množství obsahu atd. - zůstává beze změny. Mám takový nepříjemný pocit, jakoby to nebylo poprvé:-( A nepříjemný je proto, že hned po podobném prohlášení následovaly úspory rozpočtu, ignorování zpětné vazby majitelem jak ze strany čtenářů, tak přímo členů redakce a všeobecný útlum celého webu jak po stránce kvalitativní, tak obsahové. Je jen otázkou času, kdy současný majitel tak jako před ním Burda a XZone hodí ručník do ringu a web prodá dál a mezitím bude Tadeáš snad už čtvrtý šéfredaktor v řadě, který se bude po dobu svého úřadování snažit - neúspěšně - protlačit mobilní verzi webu.

Nicméně i tak přeji všem bývalým i současným členům (širší) redakce, ať se jim daří na Hrej nebo kdekoliv jinde, kde se případně objeví a Tadeášovi zvlášť, jelikož se ocitl v docela náročné situaci, která pro něj bude jistě nemalou výzvou.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
17. 7. 2020 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Google se postupně ale jistě snaží verzi od verze dotlačit weby k tomu, aby přešly na https a nedivil bych se tomu, kdyby v budoucnu Chrome a jeho deriváty weby na http natvrdo blokovaly. Nebylo to myšleno tak, že by se na takový web vůbec nedalo dostat, ale že tomu bude předcházet otravné upozornění, zda si je user jistý, že chce web zobrazit, povolování výjimek v nastavení a podobné "radosti".

polux2
polux2
Level 1 Level 1
16. 7. 2020 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protokol https, responzivní web, podpora světlého/tmavého režimu a video obsah. Překvapivě vše až na to poslední přímo souvisí s novou verzí webu. Snad za dalších pár let a o několik anket později dojde vlastníkovi webu (ať už to bude kdokoliv), že ten roky dodávaný feedback ze strany čtenářů asi malinko něco naznačuje. A snad to nenechají dojít tak daleko, že chrome-based browsery budou regulérně hrej.cz blokovat z důvodu absence https.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Webmasser: V pohodě, já to taky nemyslel zle (pokud to tak vyznělo). Upřímně, já ten podcast taky neslyšel celý, poslechl jsem si jen tu poslední půlhodinovou část, právě proto, že jsem očekával bouřlivou diskuzi, abych byl v obraze. Zbytek podcastu mám na jindy. Jinak k diskuzi - když někdo někomu "šáhne" na hračky, vždy to u některých dopadne hysterickým pláčem no:-) Z takových věci si fakt není potřeba dělat starosti, protože takhle to bylo, je a bude:-)

polux2
polux2
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poctivá recenze, díky. Taky jsem nehrál a taky mám jasno. Nemůžu hodnotit, dokud si to sám nezahraji.
@Petře jak bys hodnotil novou Forzu, ať máme trojici PC2, GTS a FM7 z Tvého pohledu kompletní? Díky

polux2
polux2
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Webmasser: Redakce na první místo nedala XOX, ale Xbox jako platformu. XOX jako takový byl zmíněn jen v souvislosti s absentujícím wow efektem ve srovnání s Pro. Zvažovali i na místo platformy udělit první místo přímo MS jako firmě, ale z důvodů řečených v podcastu nakonec zvolili tak, jak zvolili. Hele budu se opakovat, ale fakt si ten podcast poslechněte, nebudete pak mimo:-)

polux2
polux2
Level 1 Level 1
30. 12. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tušil, že si to redakce umístněním Xboxu na první místo pěkně odnese a taky, že ano:-) Většina z těch, kteří volbu redakce nechápou si pravděpodobně podcast neposlechla. V opačném případě by znala jasnou argumentaci - zrušení Scalebound, slabá prezentace na E3, velice málo nových exkluzivit pro rok 2018, PUBG v rozbitém stavu, byť jde o early access, žádné(?) nové ohlášené exluzivity, hry na XOX nevypadají oproti PRO skokově lépe atd. To přece neznamená, že Xbox je špatná/zbytečná/slabá/whatever platforma. To znamená, že redakce, potažmo Pavel, se těšili na Scalebound, nové hry na E3, obstojný běh PUBG nebo prezentaci her na XOX, ze které si sednou na prdel. Nic z toho nedostali, tudíž je Xbox v tomto roce zklamal. Nic víc, nic míň. Vyvozovat z toho automaticky zaujatost vůči Xboxu je směšné. Pak by asi exkluzivity na Xbox na hrej dostávali jiné známky, než 4/5 a 5/5 že? Kromě toho invaze, jako jakákoliv jiná anketa, je názor organizátorů a názor je jako díra do p***e - každý má nějakou. Přečtu si výsledky, pokud nesouhlasím - pokrčím rameny a jdu dál. Když napíšu svůj názor je to ok, když začnu protistranu osočovat z podjatosti nebo ji přesvědčovat o své jediné pravdě, už moc ne.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
11. 7. 2017 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek. Pár postřehů:

1) Sony ctí 6 letý generační cyklus (1994.2000,2006), nikoliv 5 letý. Mezi PS3 a PS4 je sice již 7 let, ale Sony sama přiznala, že 7 let je již příliš. Předpokládám, že 6 letý cyklus Sony dodrží i v případě PS4, jen s tím rozdílem, že bude půlený mezi PS4 (2013 - 2016) a PS4 Pro (2016 - 2019).

2) Hry se obvykle vyvíjí na nejsilnější hw konfiguraci a postupně se osekává, nikoliv naopak. Pokud jsou konkurenti hw na zhruba stejné úrovni, vyvíjí se na železe, kde to jde snáze. Na to doplácela PS3, jelikož powerpc cpu a správa paměti (512 mb ram) v X360 byly mnohem jednodušší než Cell a dělená paměť (256mb ram + 256 mb vram) v PS3. Proto multiplatformy vypadaly na PS3 hůře, zatímco exkluzivity naopak.

3) Sony se s příchodem PS4 na trh poučilo z vývoje 7. generace, ve které hodně dlouho dotahovalo X360 jak z důvodu ročního náskoku, tak především vyšší ceny, nemluvě o skutečnosti, že Sony dlouho PS3 dotovala. Úspěch PS4 dává Sony jasný signál, že taktika "stanovit jasný cenový strop (bez potřeby dotace) a do výše stropu definovat hw konfiguraci" je správná. V případě PS3 byla taktika opačná a nevyplatilo se to. Ostatně PS4 Pro je toho důkazem, i zde Sony definovalo parametry tak, aby nepřekročilo cenu 399 USD. MS naopak stanovil strop na 499 USD a proto si mohl dovolit hw razantně vylepšit. Pokud nebude mít XOX skutečně značný prodejní úspěch, očekávám, že PS5 bude navržena stejně jako PS4 a PS4 Pro.

4) Jak Sony, tak MS deklarují, že PS4 Pro a XOX je součástí stávající 8. generace, nikoliv next-gen. Každá hra musí běžet na obou verzích konzole, tato skutečnost je ovšem kotvou, která bude PS4 Pro i XOX táhnout dolů. Typický příklad MP, kde na jedné straně studia nebudou chtít znevýhodnit hráče na PS4 a XO nižším fps než by měli hráči na PS4 Pro a XOX a na druhé straně nebudou chtít tříštit komunitu matchmakingem pro každou verzi zvlášť. V některých hrách se to projeví více, v jiných méně, nicméně žádná hra na PS4 Pro nebo XOX nebude vypadat/běžet tak dobře, jak by tomu bylo v případě, kdyby vyšla pouze tam. Z tohoto pohledu mi dává více smysl PS4 Pro, kde ten výkonový nárůst není tak velký (přestože je oproti PS4 dvojnásobný), než XOX, kde je rozdíl ve výkonu XOX vs XO až zbytečně obrovský (procento promarněného resp. nevyužitého potencionálu u XOX očekávám vyšší než u PS4 Pro).

5) V ideálním světě by velký rozdíl ve výkonu nebyl problém, studia vytvoří hru čistě pro PS4 a XO a zároveň čistě pro PS4 Pro a XOX, přičemž obě verze budou maximálně těžit z dedikovaného hw. V realitě samozřejmě každé studio hledí především na náklady a čas, z ekonomického hlediska nebude dávat smysl vyvíjet 2 samostatné verze hry (když už musí vyvíjet samostatné verze pro PS a Xbox). Vzhledem k penetraci trhu (staré vs nové verze konzolí) se hra vyvine pro PS4 a XO a verze pro PS4 Pro a XOX se odbyde vyšším rozlišením a HDR (pokud se vůbec verze pro PS4 Pro a XOX realizuje). Navíc ono vyšší rozlišení je již nyní diskutabilní (checkerboarding jak na PS4 Pro, tak na mnohem výkonnějším XOX, který MS propaguje jako "true 4K" zařízení).

6) Osobně bych vzhledem k řádkům výše ocenil zkrácení generačního cyklu klidně na 3 roky a nahrazení PS4 a XO opravdovou next gen konzolí, na které by vycházely čistě hry pro 9. generaci, ovšem s plnou podporou her pro PS4 a XO tak, abych mohl přejít na next-gen a mít na výběr, zda hrát stále hry jen pro PS4 a XO, nebo využít maximální potencionál nového železa a hrát také/jen next-gen hry.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
12. 7. 2017 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Masarkavtrenyrkach: Díky:-)
2) Ano, o tom jsem psal v bodu č. 4. Na jedné straně je pro stávající hráče fajn, že Sony i MS s nimi nadále počítají ujištěním, že všechny hry budou hratelné jak na PS4 Pro a XOX, tak také na PS4 a XO, na druhou stranu ale slabý hw PS4 a XO bude limitujícím faktorem při vývoji verze hry pro PS4 Pro a XOX. Jak velkým nebo malým bude jistě záležet hra od hry, ale jistě tam bude. S tím souvisí i následující bod.

6) Myslel jsem to spíše tak, že když už Sony a MS dospěli k závěru, že je potřeba hw specifikace upgradovat rychleji než ve standardním generačním cyklu, preferoval bych, namísto nynější "půlgenerace", jejíž potencionál je do značné míry omezen legacy verzí konzole, uvedení na trh skutečné nové generace (ovšem s plnou podporou zpětné kompatibility), byť za cenu zkrácení generačního cyklu.

P.S Uvedené každé nové generace je pro výrobce kritické (obavy zda se na trhu nový hw ujme, tj. zajištění návratnosti nákladů ať už v nákupu samotného hw nebo návazného sw), nejsem si jistý, jak moc do toho promlouvá délka cyklu jednotlivých generací. Výrobce doufá, že vývojáři budou na jeho konzoli programovat hry, vývojáři doufají, že výrobce bude konzoli prodávat v maximálních počtech, aby se jim vývoj na daný hw vyplatil. Klíčový je přístup výrobce jak k vývojářům, tak k zákazníkům. Sama Sony má s ne/úspěšností na trhu konzolí bohaté zkušenosti - prodeje PS4 vs neprodeje PS Vita (handheldový trh je specifický, ale i přesto jediný, komu může Sony dávat vinu za PS Vitu je sama Sony).

polux2
polux2
Level 1 Level 1
2. 12. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiruss Jedna věc je teoretická rychlost v jednovláknovém sekvenčním čtení, jiná věc je praktické použití - způsob, jakým fw PS4 v reálu pracuje s daty, nehledě na limity samotného low-cost hw konzole. Při běžném použití PS4 bude rozdíl naprosto minimální. O tom jsem psal ve svém postu.
@UnreAll Mám v pc ssd v m2, ale že bych se při čtení dostal na tisícovku MB/s se mi bohužel nepodařilo:-). Netvrdím, že to není možné, ale jak píšu výše, nejde jen o papírové parametry ssd, ale také o možnosti zbytku sestavy a os a především logiky fungování v reálném provozu.

polux2
polux2
Level 1 Level 1
2. 12. 2016 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) USB 3.0 má již původní PS4 (CUH-1000).
2) SATA 3.0 je fajn, nicméně dnešní ssd/hdd jej rychlostně stejně nevyužijí.
3) Cpát do konzole 3,5´ disky je z pohledu Sony nesmysl, ať už z důvodu velikosti konzole, vnitřního uspořádání, zvýšení hmotnosti, zvýšených nároků na napájení atd.
5) Externí disky Sony nepodporuje a podporovat nebude, protože umožňuje uživatelsky vyměňovat interní disk.
6) Škoda absence zmínky o dodatečném USB portu - ideální pro permanentní připojení např. PSVR nebo flashdisku.
7) Škoda absence zmínky o zvýšení operační paměti pro multitasking - jak se pocitově ne/projevilo.
8) Škoda absence zmínky o jiném typu AC konektoru - napájecí kabely od původních PS4 nelze použít.

9) Škoda absence zmínky o hlučnosti provozu ve srovnání s původní PS4
10) Škoda absence zmínky o zvýšení rozlišení pro dvr a streaming na 1080p
11) Obecně bude mít PS4Pro mnohem větší smysl s nástupem nových her, jejichž vývoj s verzí pro PS4Pro počítal od základů.

Reklama
Reklama