@RomanK47: Když ses prakticky nedostal mimo nastavení volantu (který mě funguje úplně normálně - jen jsem ho nenastavoval podle fór), tak jak víš, jaká ta hra byla? :D
Dvojka bude v každém případě spíš jako Assetto Corsa nebo RaceRoom Experience, než jako PCARS 1.
@augitus: Na porozumění hrám stačí jeden ročník angličtiny na základní škole. Na kompletní pochopení 99 % her stačí dva ročníky angličtiny na základní škole. Nepřijde mi to tedy jako zaujetí proti někomu, ale spíš povzdychnutí si nad tristním zájmem českých hráčů o cizí jazyky, a naopak o jejich enormním zájmu o to, aby jejich ignoranci řešil někdo jiný.
Samozřejmě by tam mělo být "naprosto dominantním cizím jazykem".
@JaRri: V PCARS2 není nic ;-) V podstatě je to takový závodní sandbox, ale se špatným jízdním modelem a průměrnou grafikou - pokud někdo tvrdí, že grafika v GT Sport je nejhorší z těch 3, tak mu nevěř. Nejhorší je v PCARS2 a to jsem hrál PC verzi (na max).
Jízdní model je tam taky nejhorší ze všech tří a zpracování kariéry taky.
Souhlasím s LagZz a Kerio - pokud bych si musel vybrat z PCARS2, FM7 a GTSport, vybral bych si GTSport. Pravda, teď aktuálně má relativně málo obsahu, ale zdá se, že množství postupně (a hlavně bezplatně) dotáhnou.
No nevím... Ty série se postupně mění spíš k horšímu než k lepšímu - vždycky vezmou to, co fungovalo, zjednodušší to úplně na kost, 4x vynásobí a naperou to do dalšího dílu.
Motorsport 2 nebo 3 si zahraju radši než šestku (zlepšila se jen grafika a přibyl jízdní model Simulace) a Horizon 1 radši než trojku (a to mám ve trojce nahraných asi 130 hodin).
Než začnu psát o tom, o co diváci nejevili zájem, měl bych se asi podívat na čísla :)
http://www.the-numbers.com/movies/franchise/Pirates-of-the-Caribbean#tab=summary (ale dají se najít i kdekoliv jinde)
První díl z první trilogie vydělal celosvětově zdaleka nejmíň. Na vlnách podivna vydělal naopak druhý největší balík z první pětice a nejlepší byl... hádejte... ano, Truhla mrtvého muže, která nechávala diváky chladné. V USA možná, celosvětově určitě ne.
@robi.zou: Koukám, že představy některých PCčkářů o nahraditelnosti konzolí jsou dost zvláštní :D Zvlášť těch, kteří nikdy žádný emulátor ani neviděli.
Performance. The game is very demanding of resources, and while Ryzen @ 4 ghz or 6 cores of Haswell-E can run some areas of the game at 30 fps, it can also drop down to as little as 10 fps...
Emulace je tak náročná na procesor, že aktuální high end procesory jsou rády, že zvládnou utáhnout plynulou emulaci PS2. Než bude možné plynule emulovat PS3 nebo X360, pár let si ještě počkáme. Což znamená, že tyhle konzole budou vždycky o jednu generaci před emulátory.
Navíc tu vždycky budou hry, které přes emulátor prostě nepojedou. Ani PS1 se nedá emulovat na 100 %.
Mě teda DLC nijak nevadí. Rád si hru rozšířím o obsah, který bych jinak neměl a pokud mě baví, nevidím na tom ani nic špatného. Nicméně nepředpokládám, že by si někdo kupoval DLC do hry, která ho nebaví a kterou hrát nechce.
Která verze stojí 1799 Kč? Však konzolová stojí 1699, což je standardních 60 eur. Ta cena je v korunách tak vysoká proto, že euro léta bylo za víc než 27 Kč a teď bude ještě x let trvat, než se stabilizuje na nějaké nižší hodnotě. Když bylo euro 20 Kč a dolar 14, tak samozřejmě mohly být hry za 1200, jenže to už x let neplatí.
Pro PC naopak stojí 1199, což dělá poměrně levných 45 eur... Tak málo AAA hry nikdy dřív nestály.
A samozřejmě, že je to málo. Vývoj hry dneska stojí desítky milionů dolarů a z něčeho se zaplatit musí. Ze 45 nebo 60 eur se ale nezaplatí a 100 eur byste za hru nedali. Tak si holt těch 100 eur složí z ceny hry a z ceny Season Passu nebo DLC. Pak je samozřejmě logický, že se snaží DLC ve hře hráčům nutit.
Řešením je koupit si rovnou edici se Season Passem. Tím dostaneš hned kompletní hru za nejlepší možnou cenu a nikde tě nebudou otravovat požadavky na nákup DLC. A nebo počkat na zlevněnou kompletní edici.
Gran Turismo 6 nemělo ani s DLC zdaleka tolik obsahu jako FH3 nebo Project CARS 2 bez DLC, takže to srovnání kulhá na obě nohy.
@red-icius: Konečně taky někdo, kdo přemýšlí :) Redakce si zjevně ještě nezvykly, že dneska se obrovské množství prodejů děje přes digitál, ale ven se v drtivé většině případů dostanou čísla jen krabičkové distribuce (Steam čísla nezveřejňuje a na čísla od Ubi si musíme počkat).
@City of Love: Chodím sem většinou přes Chrome, kde mám AdBlock vypnutý, dneska jsem sem šel přes Firefox a s AdBlockem si článek nepřečtu, protože "Vypni AdBlock, neplatící svině!" a bez AdBlocku vyskakují dementní reklamy. Děkuji, zapínám AdBlock a co si budu chtít přečíst, si přečtu jinde.
@bares69: Po těch letech už ti fakt nikdo vydávat patche nebude. Ty týmy buď pracují dávno na jiných projektech nebo už ani neexistují. Myslet si, že bude mít u hry doživotní podporu (zadarmo), může snad jen idiot.
@Ocelotr2.0: Kliiiid, vezmi si prášíčky... Však se tyhle typy DRM už víceméně nepoužívají. Všichni jedou přes Steam nebo vlastní online.
@Filias: Myslím, že slušný výrobce si dá práci s přidáním podpory pro moderní operační systémy. Akorát za to bude chtít zaplatit, třeba přes GoG.com.
@g2664065: Tohle není legální, takže to může být Microsoftu celkem u zadku.
@Trubka: Nárůst výkonu mezi 1080 Ti a 2080 Ti je 10 - 15 %. Ve spouště predloňských her to pomůže prehoupnout se přes 60 FPS ve 4K, ale v hromadě těch loňských a letošních už ne.
@Wumitai: Pětibodová hodnotící stupnice je holt na nic, nefungovala pořádně ani v 90. letech, ze kterých se tu udržela až do dnes. Ale tak tady už to snad všichni kromě redakce vědí.