Zpět na článek

Diskuze: Gran Turismo si zkusilo milion hráčů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dolnman33
dolnman33
Level 1 Level 1
14. 10. 2017 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTS jsem zkusil, hrál jsem na volantu (G29) a dost mě zklamal jízdní model, opravdu jsem se utrvrdil v tom, že je to víc arkáda než simulace.. ani s vypnutými asistenty jsem nikdy neměl pocit že bych se musel prát s autem, nebyla to žádná výzva. Project Cars je v tomto úplně jinde, tam se člověk musí naučit s pár auty, ideálně s jedním, protože auta jsou tak různý chováním, že by je ani nedokázal nikdy natrénovat všechny. Grafika mi přišla u GTS hodně hezká a zvlášť bych vypíchl zvukovou stránku, kdy si člověk opravdu připadá jako by jel v závodní mašině, nicméně do rukou už se ten pocit přes volant nepřenáší.
Největším překvapením pro mě bylo to, že ve hře, která má být oslavou motorsportu nefungoval spojkový pedál. Respektive fungoval jako tlačítko, který po prošlápnutí spojky na podlahu zařadilo neutrál, po zvednutí nohy už ale zpátky ani nezařadilo stupeň, tak jak to bývá když je to namapovaný jako binární tlačítko. Hledal jsem v nastavení ovládání pedály, ale marně. Jediný nastavení je mapování tlačítek na volantu. Nějaká analogová funkce spojky tím pádem odpadá. Pak nemůže být o realismu vůbec řeč, protože právě práce se spojkou při startu je jedna z nejdůležitějších věcí v reálných závodech.

Streetking
Streetking
Level 1 Level 1
14. 10. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra1cz: Rozhodne nesouhlasim, ano Project CARS 2 ma horsi grafiku, kariera je taky nic moc, ale ze ma nejhorsi jizdni model atd? To jako vazne? Z tech 3. ma PC2 nejlepsi Fyziku a dynamika samotnych zavodu je uplne jinde...Jestli to hodnotis podle toho ze ti PC2 nejde, zatim co v GTS lames rekordy tak se nemame o cem bavit. Ani Project CARS neni takova simulace jako je treba Assetto corsa, ale rozhodne ma k tomu bliz nez GT ci Forza....Nemluve o skvelym LIVETRACK 3.0, ktery je uzasny a GTS ani Forza ho nema (GTS nema jit ani dynamicke pocasi) bohuzel to ale zere vykon, k tomu lepsi fyzika si taky neco veme a proto PC2 nevypada tak nadherne ja GTS ci Forza, ktery nic takoveho pocitat nemusi...Hold PC2 nei hra pro kazdeho, jak ty ostatni dve, kde si k tomu sedne kdejaky trouba a ma pocit ze nejlepsi na svete...

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže z více jak 35 milionu hráčů ps4 nebo kolik jich vlastně je, hru vyzkoušelo 1 milion hráčů.
Vlajková závodní loď Sony. To je spíše neúspěch ne? Myslím si že i Battlefront 2 vyzkouší více lídí jen na ps4 a to je cross...

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkusil jsem a neni to nic pro me.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milion mi přijde na tuhle značku velmi málo... nevím, co to má být za úspěch.

Taky jsem ze zvědavosti zkusil. Myslím si, že demo byla vynikající ukázka, jak odradit od koupě. Čekal jsem teda něco mnohem lepšího a nejvíce zarážející byla asi grafika. Na PS4 Pro ovšem může být lepší, ale ani tam bych asi nečekal zázraky

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: Ano, tak nějak bych to napsal i já. Navíc přidám nezajímavý obsah pro single.

scobra1cz
scobra1cz
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JaRri: V PCARS2 není nic ;-) V podstatě je to takový závodní sandbox, ale se špatným jízdním modelem a průměrnou grafikou - pokud někdo tvrdí, že grafika v GT Sport je nejhorší z těch 3, tak mu nevěř. Nejhorší je v PCARS2 a to jsem hrál PC verzi (na max).

Jízdní model je tam taky nejhorší ze všech tří a zpracování kariéry taky.

Souhlasím s LagZz a Kerio - pokud bych si musel vybrat z PCARS2, FM7 a GTSport, vybral bych si GTSport. Pravda, teď aktuálně má relativně málo obsahu, ale zdá se, že množství postupně (a hlavně bezplatně) dotáhnou.

LagZz
LagZz
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já například nikdy závody nejezdil a GTS zkusil jen tak z nudy a nemohu se odtrhnout, následně jsem koukal na PC2 a F7 a prostě i celkový dojem na mě nejvíc dělá to GTS. V nasvícení v kombinaci s PS4 Pro při 4K HDR je to fakt paráda jezdit při západu slunce nebo brzo ráno, jen jezdění na šotolinu e spíš jak na ledu ale na silnici jsem spokojen maximálně, je tam vidět ta láska k těm autům hned jak člověk zapne menu... každopádně každý dle gusta takže všem závodníkům přeju hodně štěstí a najetých km ať už si vyberou jakoukoliv hru :)

JaRri
JaRri
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: právě pořád váhám jestli to GT sport koupit. Mám uplně stejný názor jako ty. Hrál jsi Project cars2? Je to lepší? Je v project cars2 sbírání předmětů, bonusů atd. Mám rád collectovat věci a v GT to budou asi jen auta.

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
13. 10. 2017 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: V tom máš rozhodně pravdu. GT, coby značka má rozhodně naprosto jiný potenciál. Jenže tady jsme u hry GT a ta je mírně řečeno, hodně pozadu, což bolí nejvíc... A to nezmiňuju rally, které bylo na hranici hratelnosti....

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za názor pánové, bohužel jsem sám neměl šanci to vyzkoušet..

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
13. 10. 2017 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Demo jsem vyzkoušel a rozhodně spokojen nejsem. Graficky nejde o bůhvíjaký zázrak a dokonce i jízdní model mě nepřesvědčil o tom, že bych si hru měl objednat. Bohužel jsem z dema spíše zklamán a určitě nepůjde o hru, na kterou bych měl čekat... Project Cars 2 nebo poslední Forza jsou podstatně dál...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
16. 10. 2017 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O jízdních modelech tady stejně všichni víme kulový, těžko říct jak se skutečně chová MCLAREN F1, když ho nikdo z nás neřídil, takže jízdní model jakékoliv hry, bych nepovažoval za + nebo -, spíše za otázku osobních preferencí. Říci, že tahle hra má nebo nemá "realistický jídní model" může někdo kdo skutečně odjel nějakej ten závod jako placený profík.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
15. 10. 2017 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dolnman33: s tím zvukem to má být vtip? GTS má příšerné ozvučení, pocit z jízdy je díky tomu skoro nulový... Škoda, že PC2 nemá demo, vím, že jednička má desnou grafiku, ale dvojka se asi moc nepohla, podle toho co čtu. Ovsem grafika v GTS je taky dost slabá (lepší než v PC1 teda), horsi než Forzy od 5. dílu

Drew
Drew
Level 1 Level 1
14. 10. 2017 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Streetking: To je přesně ono, PC2 mu nejde, takže má automaticky ta hra špatný jízdní model, on je nejlepší, protože v GT Sport přece válí :D

Martin Synek
Martin Synek
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
13. 10. 2017 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JaRri: Já nejsem vyzobávač, ale v Project Cars máš obrovské zastoupení různorodých závodních disciplín, což je pro mě rozhodující. V project Cars 2 si prostě každý vybere tu oblast závodění, která ho baví nejvíc. A navíc - jízdní model je jedna báseň a grafika jakbysmet... Aktuálně na PS4 nic lepšího zřejmě nenajdeš (pokud neholduješ Driveclubu)...

Kerio
Kerio
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Nejspis bych to napsal stejne jako ty, sice sem nemel moznost hru vyzkouset, ale abych tak pravdu rekl vubec me to uz ke hre netahne a to sem hral temer vsechny dily uz od jednicky...myslim ze hra uz nema takove to kouzlo jako kdysi kdy s kazdym dilem prislo neco noveho-prevratneho.Kdysi jsem hraval s tatou endurance zavody na 12-24hod. A naramne sme se bavili a pokud je to ted hlavne o multaku a dovednostnich soutezich, tak dekuji ale nechci.To se radsi kouknu po konkurenci. GT r.i.p

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: Netušim, co chlapy dělaj, že jsou desetkrát pomalejší než Slighty Mad nebo Turn10. Vypadne z nich kvalita ale v menším množství, než za stejnou dobu stihne konkurce. Myslim, že YAMAUCHI "chce mít vše pod palcem", a jako každej šéf "co chce mít věci pod palcem", není-li přítomen (kvůli PR, či běhání po níže zmíněných aktivitách) tým stojí. YAMAUCHI bude alfa a hlavně omega Gran Turisma. Jaho perfekcioniosmus kdysi značku táhl nahoru, teď ji ale brzdí.

Mighty
Mighty
Level 1 Level 1
16. 10. 2017 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: Zvuky v sérii GT spíš připomínaly vysavač. Letošní díl, a to uzná asi i nahluchlý, se posunul mílovým krokem a zvuk už neni taková tragédie. Co se týká jízdního modelu - i ten překvapil ..ne nevím jak se chová P1 ale vím jak se chová Mazda, se kterou začínáš coby v autoškole GT. Na můj vkus je dost těžkopádná, ale to asi bude tím, že jí do té autoškoly snad ještě degradovali a výkonnostně se vyrovná Škodě 110 :)

Kerio
Kerio
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LagZz: O najetych km ani nemusis mluvit, me stacil tenhle achievement z GT6 psnprofiles.com/trophy/2305-gran-turismo-6/27-autobarmy

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
13. 10. 2017 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digmen: Gran Turismo se dostalo do fáze, kde samotná hra je možná 20% značky Gran Turismo. GT ACADEMY, kde cvičí jezdce pro skutečné závody, spolupráce se skutečným automobilovým průmyslem na prototypech a obrovská PR mašinerie s licensováním "GT věcí" či spolupráce s FIA. Jako v tom co jsem napsal výše určitě najdeš faktické chyby, ale GRAN TURISMO už neni hra. Je to značka. Hra je jen jednou z částí značky GRAN TURISMO a pomalu se posouvá blíže ke skutečnému závodění. Proto je to dle mého ten třetí vzadu, jelikož FORZA a PROJECT CARS se věnují "jen" hře.GRAN TURISMO je jako REDBULL. To už taky neni jen energy drink. YAMAUCHI má rád rychlá auta a závodění. A přes hry se k němu dostal.

Reklama
Reklama