Zpět na článek

Diskuze: Inno3D GeForce RTX 2080 Ti Twin X2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

veselykralicek
veselykralicek
Level 1 Level 1
10. 2. 2019 06:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by spíš zajímalo, proč Pavel porovnával s 1400p, když takových 1920p (tedy Full HD), má podle mě víc monitorů a uživatelů než 1440p a tím pádem i větší vypovídající hodnotu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm, když měl Pavel GTX 1080Ti tak jsem z jeho častých komentářů v hPodu apod. nabyl pocit, že většinou jede celkem v pohodě ve 4K@60 na ultra. Teď se dozvím, že ani s 2080Ti to rozhodně v pohodě není. Tak je to tedy je s GTX 1080Ti? To je mezi GTX 1080 TI a 2080Ti tak malý výkonnostní rozdíl? Myslel jsem, že je tam naopak velký skok (s vypnutým RTX, to je kapitola sama o sobě).

Abel
Abel
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, předně chci poděkovat za článek - je jasný, stručný a přehledný a tak by podle mého měly články o HW na nespecializovaném webu vypadat. Chtěl jsem se ale zeptat přítomných, zda také došli k názoru, že procesor může být příčinou nižších FPS. Je jasné, že Pavel chtěl testovat na něčem, co může mít doma běžný smrtelník. K tak extrémní kartě by se ale do páru jistě hodil procesor, který ze sebe na jádro těch 5Ghz vymačká.

Slig
Slig
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
31. 1. 2019 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, Pavle, je třeba uvést na pravou míru, že vycházíš z mylných informací ohledně nešťastně pojmenovaného DLSS. DLSS není nová forma antialiasingu jako takového, je to chytrá technologie upscalingu, která pomocí AI dorekonstruovává obraz do vyššího rozlišení, než je renderováno, v zásadě tak, že to běžné oko nepozná. Takže např. render 1440p se po DSLL jeví jako native 4K, nebo render 720p se jeví jako native 1080p atd. Jde o to, že fakticky grafika počítá např. 1440p, ale na obrazovku se posílá “native 4K“, což teoreticky poměrně zásadně snižuje nároky na grafickou kartu. S ohledem na ostatní prosím o opravení. Jinak čest a poděkování Vaší práci. :)

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trubka: U řady her 1080Ti skutečně stačila, jmenovitě třeba Destiny 2 nebo Wolfenstein II a samozřejmě i řada dalších. I ten Battlefield V s občasnými poklesy. V jiných případech (viz to Far Cry V, nový Assassin nebo třeba Final Fantasy XV) 1080Ti nestačila.

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: Ahoj, díky za info! Opravím.

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
10. 2. 2019 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@veselykralicek: No, odpověď je jednoduchá - nemyslím si, že uživatelé, kteří stále hodlají zůstat u 1080p standardu, zvažují pořízení téhle karty.

scobra1cz
scobra1cz
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trubka: Nárůst výkonu mezi 1080 Ti a 2080 Ti je 10 - 15 %. Ve spouště predloňských her to pomůže prehoupnout se přes 60 FPS ve 4K, ale v hromadě těch loňských a letošních už ne.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abel: Vždyť 8700K je jeden z nejlepších herních procesorů na trhu. Navíc čím vyšší rozlišení tím menší procesor hraje roli.

Reklama
Reklama