Zpět na článek

Diskuze: Emulátor PlayStationu 3 slaví také úspěchy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masox
Masox
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scobra1cz: Naprostý souhlas. Emulátory novějších konzolí, podle mého názoru a toho, co mám odzkoušeno, nejsou ke hraní, ale spíše k dokázání, že to vůbec nějak jde spustit. PS2 emulace dnes víceméně na dobrém PC jde, ale stále s kompromisy a spoustou zádrhelů. Dodnes čekám na verzi PCSX2, ve které budu moci bez toho, aniž by mně to spadlo, hrát Gran Turismo 4. Takže bych brzdil s nadšením.

Ryuuka
Ryuuka
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajímavé sledovat vývoj emulátorů jako takových, proto že pojmy jako zpětná kompatibilita se stávají spíše prémiovou funkcí než základní vlastností. Jedna z prvních PS3 byla zpětně kompatibilní, ale tato funkce posléze zmizela s dalšími verzemi. Jako majitel PS1, PS2 a kompatibilní PS3 jsem za emulátory rád, jelikož mi dávají možnost zahrát si moji celou PS knihovnu pohodlně na mém PC bez možnosti složitého zapojování, jelikož můj monitor má pouze HDMI a DVI konektory.
Pro mnoho lidí může být emulace jedinou cestou jak se dostat ke starým klasikám, které se v dnešní době už těžce shánějí. Nemluvě o tom, že emulátory nabízejí možnost vykreslovat hru v libovolném rozlišení. Osobně sleduji vývoj RPCS3 už od počátku a gratuluji vývojářům k takovému úspěchu. Nikdo vám nezaručí, že hru, kterou jste si koupili před 15 lety si budete moci zahrát za dalších 5 nebo 10 let. Na PC je podobná situace řešena mody a community patchy případně GOG nabízí staré klasiky za slušnou cenu. Nicméně na konzolích se dodatečná kompatibilita objevuje nově.
Mnoho původních studií už ani nemusí existovat, kompatibilní verze mohou být špatně k dostání nebo se jedná o hry pod region lockem. Z těchto důvodů tu vždy budou emulátory, protože poskytují snazší a levnější cestu.
Zároveň bych chtěl poděkovat redakci Hrej za informativní a objektivní novinku, bylo by snadné sklouznou do morální a legální problematiky emulátorů jako takových.

Loading...
Loading...
Level 1 Level 1
22. 3. 2017 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Nemáš pravdu, Sony upustila jen od PS2 emulace. PS1 hry můžeš hrát na všech PS3. Vím to moc dobře, PS1 hry totiž hraju na PS3 Slim.

scobra1cz
scobra1cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@robi.zou: Koukám, že představy některých PCčkářů o nahraditelnosti konzolí jsou dost zvláštní :D Zvlášť těch, kteří nikdy žádný emulátor ani neviděli.

Performance. The game is very demanding of resources, and while Ryzen @ 4 ghz or 6 cores of Haswell-E can run some areas of the game at 30 fps, it can also drop down to as little as 10 fps...

Emulace je tak náročná na procesor, že aktuální high end procesory jsou rády, že zvládnou utáhnout plynulou emulaci PS2. Než bude možné plynule emulovat PS3 nebo X360, pár let si ještě počkáme. Což znamená, že tyhle konzole budou vždycky o jednu generaci před emulátory.

Navíc tu vždycky budou hry, které přes emulátor prostě nepojedou. Ani PS1 se nedá emulovat na 100 %.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nj, super, koupím si PC za 40K, abych na něm mohl rozjet PS3 emulaci ... :D
Jo, to dává smysl... přece nebudu platit za hry, který se daj koupit za 200,- ... co to koho kua napadlo ?!?! :D

Ryuuka
Ryuuka
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: :D nejde o to, že teď ten PC, který to utáhne stojí 40k a ty hry 200 za pár roků ten PC bude stát 15, budeš ho mít doma a ty hry už nebudou k sehnání nebo nebudou mít kompatibilitu na PS5 atd.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
21. 3. 2017 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted jsem budu platit 2200 je za opravu nefunkcniho bluetoothu a wifi u PS3 slim, takze oni ani ty konzole nejsou uplne levny.. Tenhle emulator vypadal dlouho dost mizerne, ted konecne aspon neco, jasne maj tam sesti za 10k, ale ona emulace PowerPC na PC, zatim nejak super rychle nebeha- nikomu (Wii U je pomalejsi a CEMU se zatim obcas seka taky). Beha akorat, kdyz se emulujou hodne pomaly PowerPC, takze treba emulatory PowerMacu G4, ty jsou rychlejsi, nez original.
Dalsi velka vec bude slusna emulace x86 na ARM, ted se to zase kousek posunulo - zkuste si na Androidu stahnout Limbo emulator (neni to ta hra) for Windows Xp. Dosbox na androidu je taky pouzitelnej a na vykonejsim zeleze v nem jeli i Bochs image s Windows 9x a az na nejaky Glitche Fallout a Diablo II behali.

Jeste bych dodal, ze ja radsi hraju na PC, uz jen kvuli hluku, dnesni konzole se musi pouzivat s velkou televizi, jelikoz priserne hluci a musite od nich sedet opravdu daleko, PC je daleko tissi.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ryuuka: Buď rád že tu PS3 máš. Původní PS3 totiž obshahovala čip, který byl vlastně celou PS1 a PS2. HW emulace byla ale příliš drahá, tak od ní SONY ustoupila.

Já teď krutě testuju CEMU, na hraní Breath of The Wild (alespoň na mé konfiguraci) to tedy není ale Bayonetta 1, 2 a Xenogears paráda.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dejte mi Ni no Kuni 1, MgS4 a Red Dead. :) Porty co postradam na PS4

tuter@seznam.cz
tuter@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Loading...: tak to máš špatný emulátor, sežeň si jiný, emulovat ps1 nebyl problém ani už před víc než 10ti lety a dnes ho rozjedou i levné čínské mobily

Loading...
Loading...
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím. Dodnes mi nejede moc dobře ani emulator ps1, raději original.

robi.zou@seznam.cz
robi.zou@seznam.cz
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No super. Za chvíli bude emulátor Playstationu 4 a konzole nebude třeba.

Reklama
Reklama