@Smaug.: Nevim, jestli jsi Super Seducera někdy hrál, ale minimálně první dva díly v sobě měly asi tolik sexu, jako pohádky od Disneyho. To znamená, že tam je, ale není explicitně zobrazen, stejně tak nahota (holky v plavkách nebo spodnim prádle za nahotu může považovat snad jen... pracovník z Valve). Způsob balení je tam navíc parodizován a jako návod na to, jak si štrejchnout, to může brát jen autista (což by teoreticky mohl bejt ten problém - zavádějící zobrazování sexuálních námluv, ale pochybuju).
@Smaug.: Voják neřeší politiku? Pokud vím, v USA není vstup do armády povinný, tudíž voják se rozhodne dobrovolně hájit zájmy své země, protože v ně věří. Ne všude je to samozřejmě stejně, ale zrovna u tohohle moderního konfliktu je politika a ideologie stojící za ní celkem zásadní.
Chápu, že se hratelné části snaží udělat co nejvíc apoliticky. Nemůžou kritizovat invazivní americkou politiku, když si tam pozvali US vojáky, kteří jsou za svoji zemi ochotni padnout. Stejně tak nemůžou s americkou politikou sympatizovat, když si tam pozvali iráčany. Zavařili si sami. Bojim se, že z toho vznikne něco bezpohlavního. Škoda. Přitom na něco ve stylu Spec Ops: The Line čekám... už od doby, co vyšlo Spec Ops: The Line.
@Ocelotr NN: Neviděls celou hru, tak jak můžeš zrovna tohle soudit. V A Way Out se tu a tam postavy rozdělily, nedivil bych se, kdyby tady vývoáři jeli podle stejnýho mustru, a to i přes změnu žánru.
@Nikdykde: Mam precteno a mel jsem precteno. Napsal si kratce, jak funguje totalitni rezim. Hezky. Vzhledem k tomu, ze si reagoval na me, pochopil jsem to tak jak jsem to pochopil. Jinak to snad ani neslo. Tak bud si psal neco uplne off-topic, nebo mi vysvetli, jak si to myslel, protoze jsem asi intelektem hluboko pod tebou.
@Nikdykde: Tohle mi neprijde zrovna jako pripad, kterej nas vede zpet do totality. Je fakt vtipny, ze kdyz je nekdo tolerantni, je to tady brano skoro az za vlastizradu a naruseni osobni svobody. Hry jsou medium budoucnosti, paradoxne jsou ale hraci jednou z nejvice zpatecnickych skupin, co se da pohledat.
Nevim, jestli se nepletu, ale kdyz to fakt hodne zjednodusim a aplikuju na politcky spektrum, kritika na Naughty Dog sla od pravice, kdezto tady se ozvala levice, ne? Coz je dost velkej rozdil, moc nema smysl to k sobe prirovnavat a vycitat neco tady autorum z Neostream. V doslova dnesni dobe, kdy se prosazuje vice a vice zakonu za rovnopravnost vsech ras a mensin, a je to citlivejsi tema nez kdy driv, verim, ze si autori takovouhle zbytecnosti nechteli znicit renome. ND mohli bejt klidny, protoze tam na ne rvalo par hlasitych homofobnich rednecku, a tem se vyplati neustoupit. Ale co si budem, at uz jste slunickari nebo nackove, vsimli byste si, ze se ve hre zmenil vzhled nejakych strazcu mystickeho regionu, kdyby se o tom tady nepsala novinka?
@JabJab21: Kecal bych, kdybych řekl, že jsem se u 6 chvílemi dost nebavil. Paradoxně nejvíc u Chrisovy kampaně, která si nehrála na nic jinýho než na hyperakční výplach. Ale zase, radši si zahraju Gearsy. Další kampaně byly takovej zvláštní mišmaš všeho možnýho, co se kdy v Residentovi mihlo, kterej jsem moc nepochopil.
Kdyby se to mělo vrátit k prostředí podobnýmu RE4, tak by to bylo dělo. Hrad, ale hlavně El Pueblo a okolí (ostrov už tak moc ne) jsou jednim z důvodů, proč je to můj nejoblíbenější díl. Evropa tomu parádně sedla a pro amíky, ale i vlastně pro nás, to bylo příjemně odlišný. Příští díl by mohli situovat třeba na naše pohraničí se Slovenskem, to je taky dobrá exotika.
pokracovani DS si moc nedovedu predstavit. hra vysvetlila uplne vsechno a nezustal prostor cokoliv dorict, jeste kdyz se jedna o pribeh tak svazanej s hlavni postavou. doufam, ze pracujou na tom hororu.
Taky si nemyslim, ze pujde o regulerni druhej dil. Spis si dovedu predstavit, ze to oproti prvnimu dilu bude takova vyzivna jednohubka po vzoru The Lost Legacy.
@JabJab21: I když 7 není dokonalá, bylo to to nejlepší, co Capcom mohl s Residentem udělat, a dost možná to byla jejich poslední šance jak sérii zachránit. 5 a 6 nejsou špatný hry, ale prostě jen průměrný third person střílečky bez vlastního ksichtu. Snažili se svézt na úspěchu čtyřky, ale vzali si z ní jen tu akci, kterou ještě víc vyhrotili. Takových her a lepších je dost a naopak si myslim, že většina lidí očekávala a chtěla něco jinýho. Sedmička vrátila sérii hororovýho ducha a remake dvojky na to navázal s hratelností ze čtyřky. Jen ať pokračujou ve stejnym tempu a budu spoko.
@Ocelotr NN: Moc nechápu jestli nadáváš na konzole nebo na vývojáře, že konzole neumějí využít. Gamecube sice byl lepší než PS2, ale od tý doby Nintendo nevydalo jedinou konzoli, která by byla výkonnější než měli jejich dva konkurenti. Na Switchy sice exkluzivity běží v 60fps, ale víme, že to má spíš blíž k PS3 než PS4 (nemluvim o náplni samotných her ofc). Gamecube prostě byla nejvýkonnější krabice v tý době, a i third party tituly na ní vypadaly líp než na PS2, jako třeba RE4 a další. Na tom nejlepším se dá hrát nejkrásněji, tak to funguje a fungovat bude. Nintendo bych do elity, co umí vytěžit hardware na max netahal, to svoje kvality těží jinde.
Tahle novinka potěšila. Konečně nebudu muset poslouchat verze přímo vytažený ze hry na soundcloudu, když mě zrovna chytne western mood. Většina tracků je přepracována/přezpívána, ale řekl bych k lepšímu. Snad bude na dalšim albu Thats the Way It Is v low honor verzi a předevšim theme ze stavění baráku, ten nesmí chybět.
Trochu jsem doufal, ze pokud si nekdy budem moct zahrat za Milese, tak autori trochu zamichaj vesmirama a daj nam Milese z Into the Spider-Verse (nejlepsi komiksovej film ever btw). Tenhle ajtackej jouda mi prijde extremne nezajimavej
Souhlas, dvojka a trojka to fakt nepotrebujou. Remaster jednicky by daval smysl, kdyby komplet prekopali strelbu, pouzivani schopnosti a pridali funkcni kryci system (jestli se vubec da rict, ze tam nejakej kryci system je). To by ale museli zasahnout do level designu, a to u tak velky hry trochu pochybuju, ze se jim bude chtit. Jestli jen zvysi rozliseni textur a pridaj lepsi sviceni, tak si to muzou nechat.
Taky mě nejvíc bavilo WW. Demíčko na lodi jsem tehdá otočil tak stokrát, a když jsem se dostal k plný verzi... krev, cestování časem, hezký holky, Dahaka, vertikální půlení nepřátel... moje prepubescentní já bylo nadšeno.
Super trailer. MudRunnera jsem taky nějakou dobu hrál, bylo to takový moje guilty pleasure, ke kterýmu jsem si tu a tam odskočil od AAA her, který převážně hraju. Když jsem rozehrál Death Stranding, byl právě MudRunner první hrou, která se mi vybavila pro srovnání a koukám, že nejsem jedinej :D
Nesnažim se zobecňovat. Vím, že spousta lidí si hraje na svým a je spoko, a když vyjde jedna hra, která se mu zrovna líbí, na systému, který nevlastní, tak je jasný, že si právě jen kvůli tý jedný hře novou konzoli nekoupí (sám to tak mám se switchem a breath of the wild). Ale fakt spousta krát jsem tu viděl ty samé uživatele, kteří pod každou druhou oznámenou, třeba PS, exkluzivitou píšou komenty typu "proč to musí vycházet zrovna na tomhle," "počkám si na PC" a podobný plačky. V tom nevidim nic jinýho než ego a nadřazenost nad casual konzolemi a konzolisty. Všim tim chci říct jen to, že pokud se člověk považuje za hráce, ale nehraje to, co chce, kvůli svýmu zvláštnímu přesvědčení o tom, že systém, na kterym to vyšlo pro něj není dost dobrej (pokud v tom samozřejmě nehrajou roli finance), tak svojí hloupostí ochuzuje jen sám sebe.
Já moc nechápu, proč dospělí vydělávající lidi, kteří očividně chtějí hrát PS exkluzivity, nedokáží dát těch pár tisíc za konzoli, a radši čekaj až jim Sony náhodně učůrne jednu hru na tu jejich boží mašinu. Tenhle "PC only" přístup mi přijde ještě dementnější než boj plejek proti xbotům.