Zpět na článek

Diskuze: Grafika Doom Eternal potěší i konzolisty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
24. 1. 2020 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo umí, umí. Vždycky mě fascinujou ty kydy o slabých konzolích, či PC konfiguracích, 30ti FPS a pak prostě přijdou lidi jako Blizzard, ID nebo Nintendo a nemaj s tim problém. Každej kdo hrál na PS2 a přešel na GAMECUBE zažil šok. Pro Nintendo a jejich first party tituly bylo už tenkrát prostě 60 (50) FPS standardem. Navíc byly při stejném rozlišení jako PS2 nehorázně ostřejší.

Tombaniero
Tombaniero
Level 1 Level 1
24. 1. 2020 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: Moc nechápu jestli nadáváš na konzole nebo na vývojáře, že konzole neumějí využít. Gamecube sice byl lepší než PS2, ale od tý doby Nintendo nevydalo jedinou konzoli, která by byla výkonnější než měli jejich dva konkurenti. Na Switchy sice exkluzivity běží v 60fps, ale víme, že to má spíš blíž k PS3 než PS4 (nemluvim o náplni samotných her ofc). Gamecube prostě byla nejvýkonnější krabice v tý době, a i third party tituly na ní vypadaly líp než na PS2, jako třeba RE4 a další. Na tom nejlepším se dá hrát nejkrásněji, tak to funguje a fungovat bude. Nintendo bych do elity, co umí vytěžit hardware na max netahal, to svoje kvality těží jinde.

Reklama
Reklama