Pro mě naopak je tohle zajímavá technologie. Ultimate goal je plné cítění se jako v onom prostoru, tedy zjednodušeně jako by byl člověk v Matrixu. Tohle je jen další zajímavý baby step tímto směrem.
@rohaac: Tak vzhledem k tomu, že již víme, že samotná exclusivita zajistila vývojářům pokrytí nákladů na vývoj, nedá se nepředpokládat, že i nyní již mají vývojáři náklady vyřešené.
Každopádně zrovna série TW je ten typ her, kde si člověk zaplatí násobek kupní ceny v podobě DLC. Přijde mi to jako hry od Paradoxu, které se pravidelně objevují na Humble Bundle, avšak v základní verzi a DLC v souhrnu stojí víc jak 100$.
@Mitsurugi: Začátek na 25k při nejnižší hodnost, přičemž příplatky (na bydlení, jídlo ad.) jsou kolem 10k za měsíc. Naopak, lidí se hlásí dost, ale ještě víc neprojde vstupními testy. Ať psychologickými (vyhazují se třeba typy jako mamánci) nebo fyzickými. https://kariera.army.cz/plat-a-priplatky
@Maximuselitus: Nebude, protože podíl lidí, kteří zvládají angličtinu, roste. Leda by se zdokonalily technologie automatického překladu, ale všichni víme, v jakém stavu teď jsou.
UnreAll: To právě není uplně pravda, stačí se podívat na Omahu, kde pár kulometů udělalo totální krvavou lázeň. Stejně tak postaví-li se kulomet na jednu stranu mostu a někdo se most pokusí přejít, tak prostě zemře.
Podstata je, že ve skutečnosti se podobné případy vyřeší jinak - most se obejde, prostor kolem mostu se vybombarduje, či se nepřechází, ale střílí přes most.
Problémem SS2 pak byla pasivita AI, kde šlo postupovat s jedním odstřelovačem a důstojníkem (dalekohled - dohled) postřílet celou jednotku, protože tomu kámošovi vedle zkrátka nevadilo, když jste zastřelili člověka vedle něj. Nicméně model SS2 fungoval naprosto skvěle v multiplayeru, kde útoky na zteč proti opevněnému postavení byly krutě trestány, avšak kde zároveň použití dělostřelectva proti městům mělo skutečný význam.
Ocelotr2.0: Německo dřív proplácelo veškeré ztráty, které vznikly při natáčení filmů. Pokud se tedy dostal do zisku, peníze mu zůstaly, pokud do ztráty, zaplatili to Němci z daní. A Boll toho hojně využíval. Právě kvůli němu před pár lety tenhle zákon zrušili.
Valvetro: Pokud půjdeme do extrémů a "člověk by umíral hlady", pak se přimhouřit oči dají. Ale v běžných českých podmínkách je téměř umění takovou situaci navodit jinak, než svoji vinou. Každopádně tato ani jí podobné situace neplatí pro pirátění her.
MadMax_: Myslím, že dnes je důvod nižšího pirátění zásluhou Steamu a od něj odvozených služeb, kdy člověk může rovnou zplatit kartou na internetu, nikam nemusí pro hru chodit, nemusí čekat a kdy stahování torrentu je pomalejší než stahování v klientovi (ano, mluvím za sebe :)). Druhým důvodem pak bude právě čím dál tím větší úspěchy v boji s piráty.