Zpět na článek

Diskuze: I Sony reaguje na otázku změny klimatu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Aleš Adam
Aleš Adam
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878:
Kámo, ty vůbec netušíš, jak se dělá vědecký výzkum. Neplatí, co tu píšeš. Vůbec. Ale tohle je herní web, takže to nebudu rozepisovat.

Úspora nové konzole vychází logicky z nových efektivnějších technologií. Takže pro ně jen prázdná reklama.

KnedlikCZ
KnedlikCZ
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gréta "Al Gore" Thunberg

DigestorCZ
DigestorCZ
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 04:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Greténská Gréta už i tady na hrej? Čeho jsem se to dožil!

Drew
Drew
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Modroocko84: Jojo, tohle se tvrdí už nejméně 200 let. :D Za 20 let to přijde, za 10 let to opravdu přijde, za 30 let to musí prostě přijít. A ono pořád nic. Strašit lidi se ale musí, aby platili nesmysly.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Tak to je docela zklamání, říkal jsem si, proč studie s takhle revolučními výsledky není moc profláklá.

Gh61
Gh61
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mipe: Ten názor s tím, že planeta tu byla a bude a nějak se z toho vyhrabe je docela profláklej. A asi se přikláním k tomu, že to může být pravda (pokud něco nepoděláme opravdu hodně). Planeta si prochází dobami ledovými a pak nějakými obdobími relativního klidu, takže ano, další doba ledová to asi pořeší.

ALE, pak je tu lidstvo. No a jeho zájmem je přežít. Takže to je ten důvod. Za posledních 200 let se planeta oteplila rychleji, než kdykoliv v historii a můžou za to lidi. A pokud nebudeme sobečtí a budeme chtít, aby tu i po nás něco (někdo) zbylo, tak by bylo fajn s tím začít teď něco dělat.

Názor o tom, že statistiky jsou pochybné rozeseli lidé, kteří si nechtějí/nechtěli nechat zkazit nějakou ekologií business. (A popravdě se jim to podařilo.)

Docela mi k tomu, co se tu děje sedí jedna z teorií Fermiho paradoxu. A to ta, že každá civilizace je v nějakém svém bodu vývoje zničena sama sebou.
Jestlipak to není tak, že všichni nejprve čerpají zdroje své domovské planety a když začnou zjišťovat (a řešit), že si tím pod sebou řežou větev, tak už je moc pozdě?
Nejsme teď před nějakým takovým bodem?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každá větší evropská či americká větší společnost outsourcuje výrobu do míst, kde se na ekologii prdí a je tam levná pracovní síla. Jakmile se tam zvýší životní úroveň (rozuměj výše platů) outsourcuje se práce do chudších zemí, kde se na ekologii prdí.

Začarovaný kruh a dokavad budeme hladoví po PS4 PRO-PRO, lepších a lepších modelech věcí které nám řeknou kolik jsme toho zrovna vykadili a jakou večeři měl náš soused a dokavad automobilový průmysl bude rozhodovat je-li ekonomická situace v dané zemi dobrá (prodej aut naznačuje kupní sílu v zemi) nemáme šanci. Když se nebudou prodávat znečišťovatelé ovzduší "auta", přijde miliarda lidí o práci, což způsobí světovou anarchii. Elekromobily nic neřešej, každej kdo měl mobilní telefon z LI-ON baterií ví že tyhle věci se po pěti letech nabíjej neskutečnej počet hodin a vydrží kulový. Opravdu rád bych viděl studii jak se chová elektromobil vybavený 7000 bateriemi po 5ti letech se čtyřčlenou rodinou. Tipuju: plný nabití 16hodin, počet ujetých kilometrů 20. Součástky jsou navíc z celého světa, auto musí mít i spalovací motor a jejich převážení do místa smontování je další problém.
Podle jedné studie není problém světa v automobilech, ale v letecké a lodní přepravě (údajně až 80% emisí proti 20% u automobilů) a to způsobuje globální ekonomika a vození věcí z místa na místo podle toho jak se hýbou akciové trhy.

Než je rajče u vás na stole, je prodáno zhruba 6x na akciových trzích.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě vtip, kterej vše vysvětluje.

Potkaj se dvě planety ve vesmíru a ta jedna druhý říká:
Vypadáš nějak špatně, co se ti stalo ?
Ále, jsem nemocná, chytla jsem lidi.
Druhá odvětí: Neboj, to za chvilku přejde.

Ať na to koukám jak koukám, všechno jsme planetě způsobili mi a srovná se to, až budem pryč. Nevím o jediné věci, kterou bychom planetě "udělali dobře" za celou naši krvavou historii. Nepočítám v to, že se snažíme napravit sr*ky, co jsme způsobili.

A dokázali jsme to za 100-200 let. Na ničení planet jsme nehorázný borci.
My jsme ti, co v sci-fi filmech jako DEN NEZÁVISLOSTI jezděj z planety na planetu a vysávaj její zdroje. To je naše budoucnost. Impérium.¨

@red-icius: +1 CHECHT

Drew
Drew
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A co s tím jako chceš dělat? To se nijak ovlivnit nedá, člověk na změnu klimatu nemá žádný vliv. Dalo by se možná polemizovat, že nějakých 5% ovlivnit můžeme. A i kdybychom brali, že to je jako obrovský problém a může za to člověk, tak dokud neusednou ke stolu Indie s Čínou, nemá cenu řešit vůbec nic.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže by Sony mohla začít vydávat hry na Windows, pak už nebudou muset hráči mít PC a k tomu kupovat další duplicitní krabičku s fakticky stejným HW a jen jiným SW (Sony PlayStation, Microsoft Xbox aj.). Výborné řešení, ale co by pak dělali a na čem vydělávali že? Takže j*bat klima.

Karlositoo
Karlositoo
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak greténismus už i tady...

Drew
Drew
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Modroocko84: A co znamená žití v souladu s přírodou? Vrátit se do jeskyně? Nebo jak si to představuješ? Nedávno vyšel taky dobrej článek, pokaždý se straší něčím jiným a ono ne a ne to vyjít. Třeba ale jeden z 5 000 pokusů trefí, něco jako "rakovina tu bude i za 10 let," tam jim to asi vyjít musí. :D

http://www.aei.org/publication/50-years-of-failed-doomsday-eco-pocalyptic-predictions-the-so-called-experts-are-0-41/

Modroocko84
Modroocko84
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Museli by lide zmenit uplnou fylosofii zivota ,aby to melo vyznam.Jako celek ci stado se nedokazem domluvit,zapomente ze se cokoliv zmeni.
Je nas vic a vic a jsme tupe stado,dlouho to trvat nebude nez to tady oddelame,realita.
A problem je i technologicka vyspelost a plno dalsich x problemu ,co tu nasi civilizaci tizi.
Jeste zijeme krasny zivot ...bude evidentne hur na vsech frontach.

qwe5@seznam.cz
qwe5@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Elektrárna na vodu už jen, jen musí být u řeky. :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No, až bude čas, tak si to snad přečtu a vyhledám reakce a kritiku.

Každopádně si dej pozor, není moc dobré dělat si názor na tuhle problematiku (ostatně i na jiné) na bázi jedné studie.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Planeta Země tu byla dlouho před námi a bude i nadále po nás nehledě na náš vliv. Konec konců, podepsaní jsme pod svou zhoubou my všichni konzumenti moderní doby a když se z toho příroda dostala i po údajném nárazu asteroidu který zapříčinil téměř vyhubení veškerého zde přítomného života, nedělá mi proto obavy, že by se nezregenerovala znovu.. A protože jsme na časové ose fungování tohoto vesmírného ekosystému pouze švábi, měli bychom se starat a řešit mnohem důležitější věci které ovlivňují naše každodenní životy a nefungovat na stylu nařízení, že někdo vypracoval odbornou práci na pochybných statistikách a proto teď začneme všichni chodit pěšky aby se za sto let o pár stupňů neoteplilo což bude vést k možnému sledu událostí, jenž má zapříčinit konec lidského druhu :-) cool story.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim si že je to jedno.

Největší znečišťovatelé vodních toků a ovzduší jsou z "továrny světa" Číny, Malaisie, Taiwanu a také Afrika a v nevyspělých zemích, Indie a ty na to z vysoka prděj.

Resp. Nemáte-li v Africe co do huby, je vám osud planety šumafuk. Evropa a Amerika (Austrálie, Commonwealth, Japonsko) mají už dost přísné ekologické požadavky, emisní limity atd. a snižují svojí zátěž na planetu, jenže jak Čína roste tak společně s Indií stačí bordel vyrábět sama. Dokud se něco nepohne v těchto zemích je zcela jedno kolik kontejnerů různých barev nám stojí před barákem.

Hlavní problém vidím ovšem v konzumní společnosti kde se věci vyráběj na jeden/dva roky a pak si musíte koupit novou věc. Dokud bude 6 miliard lidí nuceno ke konzumu a budou se vyrábět nové modely telefonů každých 5 minut, auta na deset let, pračky co se vyj*bou půl roku po záruce, nemá planeta šanci.

To víte, že patent na auto na vodu (ne na fosilní paliva), je tu od roku 1950 ? Resp. Štěpí H2O na vodík a jezdí na něj z výfuku jde pára.
Úspěšně skoupeno ropnými společnostmi a uzavřeno v "trezoru".

Co kurví tuhle planetu je politika a prachy. Vždy se najde nějekaj "právnickej výmrd" jak může Sokolovská uhelná zkoupit emisní povolenky a těžit víc uhlí, planeta / neplaneta. A jelikož na principu "prachy jsou všechno a můžeš s nima všechno" na tom náš svět funguje těžko s tím něco dělat.

P.S. V nejvíc znečišťovaných místech mají obrovské akcie Evropské a Americké společnosti. Anebo od Čínských znečišťovatelů kupují zboží. Prostě jen dělaj bordel na jiném kontinentu, což neřeší "globální" znečištění.

survik1
survik1
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokud jsme na bázi dobrovolnosti, tak proč ne. Ale stejně je to celé zbytečné, pokud k jednacímu stolu nezasednou státy jako Indie a Čína...

boris.m@seznam.cz
boris.m@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: :D

Drew
Drew
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@A.A.: Skvělý argument. Nemáš pravdu, ale proč, to ti neřeknu, protože se mi nechce a nehodí se to sem. Že já se ještě divím. :D

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je roztomily. Oni snizej spotrebu novych playstationu, jak ohleduplne. Za prvy je to naprosty standard, ze kazda nova technologie ma nizsi spotrebu energie, a za druhy samotna vyroba PS5 planetu zatizi daleko vic. Kdyby chteli opravdu pomoct tak je nezacnou vyrabet nebo omezi pocet kusu, ale oni chteji v prvni rade vydelat penize a az pak resit ekologii. Sony neodsuzuju, ale planete teda nijak zvlast nepomuzou pokud vubec.

yenda1042@gmail.com
yenda1042@gmail.com
Level 1 Level 1
24. 9. 2019 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Guys! I'm super cereal right now! ManBearPig is a major threat!"

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: No tak ne každý má práci ve vzdálenosti, která se dá ujít pěšky, aniž by musel po přijití z práce domů defacto ihned zase vyrazit zpátky do práce, aby v ní těch 8,5 hodiny denně byl...
A veřejná doprava je taky pěkná věc, jenže lidský život je moc krátký na to, abych denně promrhal 2 hodiny jen kvůli ekologii... Prostě autem jsem v práci o hodinu rychleji a navíc můžu jet kdykoliv, což přináší v důsledku ještě další úsporu času.

Jo a kdybych zhubnul 10 kilo, tak umřu na podvýživu :)

Drew
Drew
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Kritiku najdeš hlavně na to, že to publikovali pod falešným jménem, což je pravda.

Jinak je obojí samozřejmě v rámci teorie, jde jen o to, čemu kdo věří. Každá studie vyjde podle toho, kdo ji platí, to je základní pravidlo. Ohnout se dá cokoli na obě strany. Teď je v módě všechno eko a vydělávají se na tom miliardy, takže je logické, že drtivá většina bude tvrdit jednu variantu.

Na strachu lidí se vydělává vždy nejlépe. Pokud neuděláme tohle, do 50 let planeta zanikne, pokud nezaplatíš vyšší daň na tohle, tak bude všude víc odpadu atd. Funguje to už od pradávna, akorát se to posouvá s dobou a je to čím dál promyšlenější. Dřív to fungovalo na bázi, pokud nepočneš svoje páté dítě vzhůru nohama, žena ho neporodí pod vodopádem a nedáte nám svoje nejstarší dítě, Bohové sešlou na tvoji rodinu kletbu.

Tady souhlasím s příspěvkem od Mipe. Jsou tady daleko větší problémy a nemusíme se nechat ojebávat od státu a různých společností, protože někdo něco teoreticky zjistil.

prso
prso
Level 1 Level 1
23. 9. 2019 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Neztracej cas, Omics je predatorskej platek, kterej dostal letos 50 milionu pokutu. A autori jsou popiraci s hodne kontroverzni a neetickou publikacni cinnosti. Vsechno vyjede po nejjednodussim vygooglovani. Nic prekvapivyho.

Reklama
Reklama