Zpět na článek

Diskuze: Sledujte nový trailer na Sudden Strike 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

survik1
survik1
Level 1 Level 1
15. 12. 2016 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

UnreAll: To právě není uplně pravda, stačí se podívat na Omahu, kde pár kulometů udělalo totální krvavou lázeň. Stejně tak postaví-li se kulomet na jednu stranu mostu a někdo se most pokusí přejít, tak prostě zemře.

Podstata je, že ve skutečnosti se podobné případy vyřeší jinak - most se obejde, prostor kolem mostu se vybombarduje, či se nepřechází, ale střílí přes most.

Problémem SS2 pak byla pasivita AI, kde šlo postupovat s jedním odstřelovačem a důstojníkem (dalekohled - dohled) postřílet celou jednotku, protože tomu kámošovi vedle zkrátka nevadilo, když jste zastřelili člověka vedle něj. Nicméně model SS2 fungoval naprosto skvěle v multiplayeru, kde útoky na zteč proti opevněnému postavení byly krutě trestány, avšak kde zároveň použití dělostřelectva proti městům mělo skutečný význam.

TL;DR Realistické umírání + chytrá AI je řešením

survik1
survik1
Level 1 Level 1
14. 12. 2016 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, už trojka mě zklamala "nesmrtelností" jednotek a očividně čtyřka se toho drží. Když kulomet na jedné straně mostu nebyl schopen roztřílet přecházející pěchotu, bylo to na mě příliš. Z dvojky jsem byl zvyklý, že jedna dobře postavená malá jednotka dokáže rozprášit rotu, ale očividně je potřeba být na hráče hodnější ...

Taky mě mrzí snížení počtu národů a jednotek. Nicméně s přítomnosti Steam Workshop doufám, že komunita dokáže rychle nedostatky autorů dohnat. A třeba se i vrátí model jedna rána, jedna mrtvola.

Reklama
Reklama