Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss To ice.beast a Benyss : Je fajn vidět, že i v otázkách konzolí spolu lidi pořád dokážou slušně diskutovat.

A teď k tématu. Sony s PS3 přišla pozdě, ať si říká kdo chce co chce. Ale stejně je vidět, že si své zákazníky našla, a to ještě nevyšly jedny z opravdových klenotů konzole sony - totiž Final Fantasy a plnohodnotné Gran Turismo. Myslím, že spousta lidí pořád čeká aspoň na jednu z těchto her, společně s MGS totiž tvoří jedny z největších důvodů, proč si PS3 koupit. Je to částečně i vina Microsoftu, protože spoustu her, které vyšly na Xbox později nechají vyjít i na PC (viz Gears of War...) takže lidé co mají doma PC a neví kterou konzoli koupit, dost možná prostě čekají na pokračování klasik z původních PS, protože hry z Xboxu si možná časem zahrají na PC (což se o titulech na PS3 většinou říct nedá).

Na obě konzole vychází už teď poměrně dost zajímavých titulů, a každá z nich si své ovečky najde. Pro hráče je to jenom dobře, už současný boj ukazuje, že když je konkurence, tak se obě firmy co nejvíce snaží utrhnout si část lidí pro sebe. A to vede ke zkvalitnění služeb na obou stranách - což je jedině plus a nechápu proto debaty "Xbox vs PS3". Takhle si hráč může vybrat co je mu více po chuti a ještě ví, že ať už si vybere jakoukoliv konzoli, tak pořád nekupuje její úplně finální podobu - obě firmy se snaží o evoluci ať už ve službách, nabídce exkluzivních titulů nebo přístupu k hráči. Já říkám : Ať žije konkurenční boj :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Ze Blizz nenechává ve svých hrách bugy? Ale no tak...třeba hned WoW : Feral druid už od začátku trpí "range bugem", a že by se Blizzard rozhodl s tím něco udělat? Ne, oni se tváří jednu chvíli tak, že žádný bug není, pak zase že o něm ví a že se ho snaží řešit, pak o něm zase neví... Ale z mého pohledu platí toto: Blizz ve svých hrách bugy nechává, vědomě, a klidně i několik let...

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
17. 9. 2008 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Vsak ja jsem se neptal, ja jen suse konstatoval :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures To Neozbyna : Ne, Sony ti vyvoj proplatí v případě, že si na něj hra nevydělá sama - takže buď hra vydělává a Sony ti neproplatí nic, no a když nevydělává, tak ti Sony zaplatí peníze vložené do vývoje. Takže jediné, co můžou amatérští a nezávislí vývojáři ztratit, je čas. A když nic jiného, alespoň získají zkušenosti popř. nějaké kontakty. Je to zajímavá strategie.

A co se MS týče... myslím, že zrovna tyhle dvě firmy si nemají moc co vyčítat :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
15. 8. 2007 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HellRider29 Sniper Wolf, její smrt byla jednou z nejhezčích okamžiků ze všech her co sem kdy hrál :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 2. 2009 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@essence.of.gore Taky více méně souhlasím, ale přece jen... U mobilního zařízení typu PSP by bylo praktičtější mít něco na způsob Steamu - moci si stáhnout všechny vlastněné hry kdekoliv na světě do PSP a nemuset s sebou tahat kabelu plnou UMD disků :)) Ale u PC a konzolových her (s výjimkou indie a experimentálních titulů) si to taky moc představit nedokážu...

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
17. 9. 2008 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavlik Pravda, v MS je ocividne dost schopnych lidi, to se musi nechat :) Jak jsem jiz ale psal niz, otazkou je, kdy opravdu DVD prestane stacit a MS bude muset prijit s novou konzoli. A to ze jde vyhradne o penize je taky pravda. Uz je to byznys jako kazdy jiny...bohuzel, musim rict.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
17. 9. 2008 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ano, hry se prizpusobuji Xboxu, ale ne protoze by byl lepsi, ale byl tu prvni a spousta lidi si ho koupila. Ver mi, ze kdyby Xbox nemela ani polovina lidi co ho ma, tak na neho spousta firem kasle, a multiformatove tituly by se omezily na PC a PS3. Xbox je sice technologicky mirne pozadu za PS3, ale pravdou je, ze na soucasnych hrach to neni moc poznat (casto tomu muze byt i naopak). Ale otazkou je, za jak dlouho bude muset MS prijit s novym Xboxem. Ten je momentalne o poznani levnejsi nez PS3, ale lide budou muset investovat do nove konzole, zatimco lide s PS3 si vystaci na delsi dobu. :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
19. 6. 2007 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 Já si myslím že by se Manhunt prodávat měl, klidně s ratingem 18+ jako první díl, ale měl. Přece hráč, kterýmu to přijde nechutný, si hru nekoupí, nebo snad jo? A když si hru koupí, nemůže se vymlouvat že nevěděl do čeho jde.

To máte to samý jako s filmama. Některý sou taky hodně nechutný, a když se na ně dívat nechcu, tak se nedívám. Něco zakazovat je stejně zbytečný, zakázaný ovoce přece chutná nejlíp :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
18. 3. 2009 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak kdyby se na PS3 postupně objevily stařičké hity z PS1 (a nedejbože v upscalovaném rozlišení!!), a později třeba i hry z PS2, tak by asi nejeden pařan na světě zajásal :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
7. 3. 2009 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, také mi to zavání spíše snahou o zviditelnění se. Ale když se nad tím zamyslím, přeci jen je možné, že Tekken 6 bude využívat nějaké technické featurky velmi náročné na výpočetní výkon. Doba se mění a dnes už nestačí, aby hra měla HAVOK. V novince je uvedeno, že T6 využívá nějaké náročné zobrazení pohybů - animace budou pravděpodobně na vysoké úrovni...

To je podle mě cesta, kterou by se mohl herní zážitek ubírat v budoucnu - je fajn mít krásnou grafiku, ale když se herní svět chová jako ze dřeva, grafika je nám k ničemu. Jenže je jasné, že čím více složitých pohybů (ideálně počítajících se v realném čase), tím více je to náročné na výkon - ale více na výkon výpočetní, než grafický. Tady bude možná kámen úrazu pro T6 verzi na X360; grafický výkon na to určitě má, ale jestli výpočetní, to už je otázka. A dost možná proto se musí pořád něco loadovat z DVD...

Možná je tohle první vlaštovka toho, co říkali PS fans už dlouho - totiž, že PS3 tu bude déle než X360, že MS bude muset přijít s novým Xboxem...

A možná jsou to jen reklamní žvásty a snaha tvůrců upoutat na sebe trochu té pozornosti. Ale upřímně, kdo z nás má dost informací, aby mohl objektivně soudit - troufám si tvrdit, že nikdo. Můžeme si pouze utvořit názor :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
24. 1. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavej článek... No, dokud nebudeme mít důkazy vyvracující tuto teorii, nemůžeme říct, že je to nemožné. Ale zase na druhou stranu, proč by sme se tomu měli bránit? Vždyť realitu vnímáme mozkem, pokud budeme moct mozku předkládat takové podněty, které budeme sami chtít, co je na tom špatného? Byl by to stav naprosté blaženosti, ráj, utopie. Každý by mohl měnit cokoliv by se mu zachtělo, existovalo by nekonečné množství alternativních realit, kterou by si každý mohl nastavit podle svého...Já bych do toho šel hned. :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
23. 1. 2008 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No upřímně, je to hra na nový systémy, tak se těm nárokům moc divit nemůžeme, kdo viděl Assassin´s Creed v akci, musí uznat že to nevypadá vůbec špatně. Doba jde prostě dál, a s tím se musíme smířit. Nároky jsou sice vysoké, ale to má crysis taky. Sice ne každý má doma dvoujádro a 2GB paměti, ale má to dost lidí, aby se ubi vyplatilo to vydat i na PC.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
27. 12. 2007 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Grafické chipy Cell..." Cell je grafický procesor? Ja jsem si myslel, že Cell se stará o to, o co se v PC stará obyč procesor, výpočty apod., a že Nvidia vyrabi do PS 3 chipy, který se jmenujou nějak RSX nebo tak nějak... myslel jsem, že na výrobě Cellu se podílejí IBM, Toshiba a ještě kdosi... Klidně mě někdo opravte, rád se poučím :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 2. 2009 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, a co je na tom, já kdybych měl peníze, tak si taky koupím obě konzole. Je to ideální situace, máte nejvíce možností při výběru her a v podstatě nic vás nelimituje. Díky tomu jaká je v Japonsku ekonomika, si to mohou dovolit. A navíc, Japonci by kvůli Star Oceanu snad i zabíjeli :))

PS: neříkejte, ať už PS fans nebo Xbox fans, že byste nenašli ani jednu hru, kvůli které byste nechtěli aspoň na chvíli mít i tu druhou konzoli... ;)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
10. 7. 2008 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad jen maličkost, "motocykl" se píše s "Y" ... :-)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělá zpráva :))

Jsem opravdu zvědavý, jak se jim povede vyprávění příběhu. Tvůrcům fandím a přeji jim s tímto projektem úspěch. Ad anglický dabing : Je jen dobře, že se pro něj rozhodli. Bylo by (minimálně pro mě) velmi nepřirozené sledovat cokoliv ze světa Metal Gearu v češtině. Ta angličtina tam prostě tak nějak sedí. A co se dabingu samotného týče, podle traileru je velmi dobrý. Pokud se jim podaří nastavenou laťku udržet během celého filmu, tak všechna čest.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
21. 6. 2008 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...oproti základu obsahuje dvojnásobný počet úrovní (21)...." to jich jako v základu bylo 10,5? Hm... ;)

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X No právě, já bych tu recenzi (nebýt právě toho perexu) asi taky nečetl...Je to dvojnásobná škoda zaprvé proto, že hra v tomto ohledu revoluční není, a za druhé proto, že Hrej používá takovéto mystifikace :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
29. 3. 2009 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X Díky :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X Mně právě přišla mimo mísu celá ta věta - myslel jsem, že hraní hry bude mít nějaký efekt i v reálu, a ono nic. Myslel jsem třeba, že vývojáři koupili sto hektarů půdy a za dosažení nějakého achievementu vám třeba zasadí strom. Nebo něco jiného, podobně revolučního. Inu, asi mám moc bujnou fantazii.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X Dobře, tak perex. Omlouvám se, rád se nechám poučit, nemůžu vědět všechno :) Ale perex by měl v seriózní žurnalistice poukázat na obsah článku, ne za každou cenu upoutat - jako třeba Blesk nebo Mladá fronta...

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
23. 3. 2009 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wpeter@seznam.cz To Ulrik : četl dobře, nemůže za to, jak je článek napsaný. Jak jsem řekl, bylo by mnohem korektnější tento postup charakterizovat na více hrách než jen GeoW. Takhle to opravdu působí dojmem, že částečně srovnáváš GeoW s Illiadou. Prosím, neber tyto příspěvky jako osobní útok, je to pouze snaha o zvýšení kvality článků podobného typu do budoucna. Neber si to zle, sám musíš přiznat, že použití jediné hry jako názorného příkladu není úplně "košér".

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip Sladký Ano. Nadpisy dnes bohužel často neplní fuknci informativní (aby ukázali o čem článek bude) ale sanží se pouze upoutat pozornost. Ale pozor, Hrej! Jsou to praktiky bulvárních, popř. polobulvárních plátků. Je jen na vás kam se chcete zařadit.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X Dobře, tak perex. Omlouvám se, rád se nechám poučit, nemůžu vědět všechno :) Ale perex by měl v seriózní žurnalistice poukázat na obsah článku, ne za každou cenu upoutat - jako třeba Blesk nebo Mladá fronta...

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
28. 3. 2009 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X Mně právě přišla mimo mísu celá ta věta - myslel jsem, že hraní hry bude mít nějaký efekt i v reálu, a ono nic. Myslel jsem třeba, že vývojáři koupili sto hektarů půdy a za dosažení nějakého achievementu vám třeba zasadí strom. Nebo něco jiného, podobně revolučního. Inu, asi mám moc bujnou fantazii.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
29. 3. 2009 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X Díky :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
30. 3. 2009 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blb117X No právě, já bych tu recenzi (nebýt právě toho perexu) asi taky nečetl...Je to dvojnásobná škoda zaprvé proto, že hra v tomto ohledu revoluční není, a za druhé proto, že Hrej používá takovéto mystifikace :))

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
20. 3. 2009 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Mno tak hra, která využívá antické archetypy nemusí být nutně kvalitní. Jen sem říkal, že kdo v GeoW najde něco hlubšího, nenajde to tam proto, že by to tvůrci zamýšleli - článek na mě tím dojmem trochu působil. Možná, že je to tím, že autor se tyto mechanismy snažil vysvětlit právě na příkladu GeoW. Kdyby do úvahy zahrnul více her na kterých se dá tohle dokázat, pak by to ve mně nevzbuzovalo dojem glorifikace GeoW.

Reklama
Reklama