id Soft přizpůsobuje Rage omezením Xboxu 360
Často se hovoří o tom, že PC hráči v případě multiplatformových her trpí, protože PC verze je naprosto zbytečně přizpůsobena limitovaným možnostem verzí konzolových. Nemá cenu zastírat, že to není pravda. V tom lepším případě však vývojáři stihnou PC verzi zbavit omezení, která jsou u konzolových verzí nutná, v tom horším případě se na to vykašlou. Jak to dopadne v případě chystané hry Rage od id Softu zatím nikdo neví. Je však jisté, že PC a PS3 verze hry budou koncepčně i obsahově upraveny na základě možností konzole Xbox 360.
Konkrétně se to týká podoby herního světa, který měl být původně rozdělen na několik velkých oblastí, ale kvůli malé kapacitě DVD médií, která používá konzole Xbox 360, musel být tento záměr přehodnocen. Nakonec bude herní svět rozdělen na dvě velké oblasti, v případě Xbox 360 verze bude každá z nich zabírat 2 disky.
„PC je bez omezení, co do množství dat, která do něj můžete nasoukat a PS3 má k dispozici okolo 25GB. Ale Xbox 360 má k dispozici zhruba jen 6 a 8 GB. No a mi doufáme, že se nám podaří hru u X360 verze nacpat na dva disky,“ řekl během výstupu na GDC v Austinu Tim Willits.
Není to tedy o tom, že by kvůli X360 verzi dvě zbývající verze Rage přišly o nějaký obsah. Jde pouze o jeho uspořádání, které však určitým způsobem ovlivní i hru samotnou, k čemuž se vyjádřil opět Willits: „Neřekl bych, že kvůli úpravám pro X360 verzi došlo ke změnám v hlavním příběhu. Spíš jde o změny v tom, jakým způsobem hráč příběh Rage prožije.“