Zpět na článek

Diskuze: 27 hodin na 80. úroveň ve WOW: WotLK

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gygant
gygant
Level 0 Level 0
14. 11. 2008 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor hry (Blizzard) by neměl trestat hráče za to, že využil bugu, jehož původcem jsou samotní autoři hry. To je velký rozdíl od použití cheatu. Využití bugu je prakticky totéž jako repetitivní zabíjení respawnující se neškodné příšery.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Z hlediska logiky - ano (je to přece problém Blizzardu, že nevychytaly všechny mušky), ale z pohledu hráče, co onen bug nezná - tudíž ho neužívá, oproti tomu, který ho užívá, je to podvod. Uznávám, že využití bugu ve WOW apod. hrách je něco jiného než-li např. v CoD, SWATu atd, kde rozhoduje každý, byť sebemenší bug. Ale, ve výsledku je to to samé - trpí ten, kdo nezneužívá chyb - ten, kdo si chce zahrát, né "přechcávat" ostatní hledáním nedostatků hry. Opakuji, že trestat tyto hráče s logikou nemá nic společného, je to spíše o "stejných" podmínkách hráčů. Kdyby se tyto "případy" netrestaly, za pár týdnů / měsíců, by "onlajnovky" hrálo zlomek lidí. A k čemu by to ve výsledku bylo? PS:"Využití bugu je prakticky totéž jako repetitivní zabíjení respawnující se neškodné příšery." Nesouhlasím. Zabíjení monster je jakousi "podstatou" hry - využívání bugu ne.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat neznalost neomlouva :), dokud hrajes podle ,,pravidel .. hry.A to ze ty ten bug neznas, to neznamena ze ja ho vyuzivat nemuzu.To je to samy jako kdybych ja udelal tajnej quest, a dostal za nej mega-super-ultra mec.A ty by si si stezoval ze ten mec mit nemuzes protoze si ten quest neznal...

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos No, tak to teda není to samé. Ten quest je legální součástí hry, bug je chyba hry, což je znatelný rozdíl. Označení questu za "tajný" je dosti zavádějící. Když by byl opravdu tak tajný, jak bys o něm věděl ty ?

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos ja nevym..tajny...proste kurevsky tezko k nalezeny :D.A podle tebe bug jako takovej neni soucasti hry?Kdyz prosel rukama a ocima takovejch vyvojaru a bettatesteru?proste o nem vedeni vedelo ale proste se na nej vybodlo!Akceptovalo ho jako soucast celku, kterou (mozna) driv nebo pozdeji odstrani.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Rozhodně není ÚMYSLNOU součástí. Jo, pokud o ní Blizzard věděl ještě před vydáním a vybodl se na to, pak je to o něčem jiném. To ale těžko soudit a někoho obviňovat. Máš snad nějaké zaručené informace o tom, že Blizzard úmyslně nechává ve svých hrách bugy ? Já ne. Pokud bych je měl a byl trestán za využívání nějakého bugu, byl by to důvod ke stížnosti.

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Ze Blizz nenechává ve svých hrách bugy? Ale no tak...třeba hned WoW : Feral druid už od začátku trpí "range bugem", a že by se Blizzard rozhodl s tím něco udělat? Ne, oni se tváří jednu chvíli tak, že žádný bug není, pak zase že o něm ví a že se ho snaží řešit, pak o něm zase neví... Ale z mého pohledu platí toto: Blizz ve svých hrách bugy nechává, vědomě, a klidně i několik let...

gygant
gygant
Level 0 Level 0
14. 11. 2008 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat Něco jiného je mlácení příšer, které ti mohou ublížit, které tě budou stát třeba opotřebení meče, healovací potiony, chození pro zásoby, nebo alespoň vyhlazení celé lokace atd. To záleží na tvůrci hry, jak danou situaci VYVÁŽÍ (a je to jedno, zda jde o single, nebo multi). Pokud je někde respawnovací skript, ty si stoupneš na flek a kosíš jednu příšeru za druhou, a vylevelování postavy tě stojí jen čas, pak je to něco, co se dá srovnat s bugem. Znehodnocuje to zážitek jak v singlu, tak pro ostatní v multi, a je to chyba autora. Rozhodně si nemyslím, že by ubohá situace, popsaná v druhé části, byla podstatou hry.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant No, já nevím - "ubohá." Bez tohoto "ubohého" zabíjení by to snad ani v podobných hrách nešlo, ne? To právě autoři určují, co je a co ještě není bug. O znehodnocování zážitku v SP se nemá cenu nějak moc zmiňovat, tam si kazí zážitek především hráč sám sobě, narozdíl od MP.

sviccc2
sviccc2
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle hry nikdy nepochopim ;-)

Slipknot4ver-Rasputin
Slipknot4ver-Rasputin
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

u nás zatím 80 dali jen Dupako, Kalamitka a Baxík + ještě jeden alík(udájně) ... četl jsem si rozhovor s tímto francouzem na Mmo-champion.com ... nvm měl obrovský support ze strany guildy takže no problem..ding hned k němu doocaskuje mage a uz ho portuje do uc a na druhou stranu...DO KONCE MU donesl nějaký přítel ze hry z zivota i tu HRU DOMU ... takže asi tak..navíc to měl naplánovaný skrz betu..

bloodydog
bloodydog
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

odkaz na youtube kde se dozvite jak to bylo :P
http://cz.youtube.com/watch?v=ibSWooWOiO0

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud se nepletu, Blizzard ho zastavil protože dělal to samé jako ten co se dostal za pár hodin na 70ku. Čili jen první zaůtočil na obrovské množství mobů a jeho parta je dodělala. A Blizzard se mu už myslím dokonce omluvil a nechali ho to dodělat.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle je trochu zavadejici.Von uz asi nerekl ze mu s tim pomohlo x dalsich (jak se autor zminil o healerovy) 70 ktery ho boostovaly, a prakticky to udelaly za nej!A souhlasim s Gygantem ze vyuzivani buggu neni cheatovani, jenom hrani podle pravidel hry, a to ze ma ta hra diru, a ty ji vyuzijes z tebbe nedela cheatera .

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos S tím tedy opravdu nesouhlasím, pokud se jedná o úmyslné využívání bugu/glitche.

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Proč by měli ti horší (ti co na to nepřídou) stahovat dolů ty lepší (ti co na to přídou)?

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 Horší? Lepší? Takže, podle tebe jsou ti, kdo nehledají chyby a chtějí si "JEN" zahrát HORŠÍ ? Zvrácená logika.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 Teď mě napadl jeden slogan z let minulých, který sem skvěle sedne:"Kdo nekrade, okrádá rodinu." :-D Z čehož vyplývá, že ti kdo nekradli byli ti HORŠÍ. Hm... tak jo, no. Ony ty MMORPG-čka asi opravdu nebudou nic pro mě ;-)

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 to radaswat: Dobře, horší a lepší zní asi trochu moc blbě. Takže všímaví a nevšímaví. Lepší?

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 bohuzel je to tak.V dnesnim tabulkovitem ( rate killu a smrti) svete onlinovek je ten kdo hraje Efektivneji je proste lepsi.BTW tohle je duvod proc sem prestal hrat MGO.Kvuli Fakefoxum a lidem co hrajou na skore a ne pro tym.Ale i pres tohle vsechno sem nemohl rict jediny slovo samotnym hracum : Oni jenom hraly tak dobre jak mohli ...

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave12 :-D To jsou výrazy :-D No, já bych to definoval asi takhle - ti, kteří si chtějí POUZE zahrát a ti, kteří chtějí být POUZE za každou cenu nejlepší ;-)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy v tom pripade ale nemuzes bejt nastvanej ne mne.Ja hraju podle svech moznosti, nejefektivneji jak muzu.Ty akorat muzes bejt nasr... na vyvojare.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Cheatera ? To ne. Ale - zaručeně tím zkazíš požitek ze hry většině (těžko odhadovat procenta) ostatním, to mi věř. Ten, kdo někdy hrál nějakou (vpodstatě jakoukoliv) online hru chápe, že pokud soupeř využívá proti vám bugu, je zážitek ze hry na nule = vypíná hru, nebo si zjistí, jak bug využít ve svůj prospěch... a pak znovu a znovu.

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat Pro TheChaos. Nic jsi jim sice neřekl, ale skončils. A v tom právě vidím problém. Proč ustupovat někomu, kdo např. využívá chyb ?

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat naopak, rozhodl jsem se takhle.mohl jsem se treba naucit hrat s buggama v muj prospech.Ale ja sem se rozhodl odejit.Nikomu jsem neustoupil.jediny co sem udelal ze jsem ,,sabotoval,, pocet pravidelne hrajicich hracu.Nic vic.nemel sem to za zly hracum, ale vyvojarum

radaswat
radaswat
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat No, já nevím jak tomu říkáš ty, ale pokud se rozhodnu odejít kvůli jiným lidem, kteří využívají bugů (přičemž já bugy z principu využívat nechci), je to určité ustoupení. Ale, jak myslíš...Je to jen můj názor.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radaswat z tvyho pohledu em mozna ustoupil>ale jedine vyvojarum.Za to ze nebyly schopni po 3 mesicich odstranit tak trivialni veci jako lagy a gliching. (este ze tu neni Fenek, musel bych opakova ze todle nedela jenom mne :D :D :D..ehm..:D)

Fox939
Fox939
Level 1 Level 1
14. 11. 2008 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to jsou šilency

Reklama
Reklama