Teď už jen dvě věci dodělat a bude to hratelné: multiplayer (na němž se pracuje) a předělat renderer tak aby bylo DX11 aspoň trochu použitelné (aneb nulová odrazivost světla a umělé osvětlení má fixní rádius).
@Ocelotr2.0: Nenarážel sem na 2D vs 3D ale na 2D pixelizaci vs 2D detailnost, přesně jak napsal "TomKQT" je jednodušší udělat 3px/model než ho pořádně vykreslit.
jakého zas "betatestu" ?:-D, měli v názvu "Beta" ale to je asi tak všechno, k testování jaksi nikdy nedošlo.
A podle jakých reakcí ? pokaždé když vlezu někam na web který nesolí marketingové žvásty tak jsou pocity spíš smíšené. A těžko si bude někdo užívat demo, ve kterém nic krom obyčejných RPG mechanik nebylo.
Na to, že má The Division "za chvilku" vyjít mě to nepřesvědčilo o investici 60€, demo neukázalo ani prd, chyběla tam například jakákoliv pokročilá fyzika, která byla ve videích.
"kteří uvolnili Q&A tým", proč by někdo uvolňoval "Questions and Answers" tým ? :-P @Jay7485: Nepřidávali jen a pouze ty featurky ? Nebo dělali komplet optimalizační proces ? nejsem si moc jistý.
@doomista: "We developed the game using the Unity engine first, and Unreal Engine 4 at last." To je přímo z jejich stránek, moc dobře anglicky sice neumí, ale pochopit to jde :)
Mikrotransakce aby měli prachy na další vývoj ? Ani náhodou, leda že by to studio mrhalo penězi kde se jen dá. Tohle vůbec nemá nic společného s "dalším vývojem" :-D
Jedním slovem "Ubisoft", nějak sem ztratil zájem cokoliv sledovat od Ubisoftu po těch příkladech jako Watch_dogs nebo AC:U, takové to mohly byt skvosty :-/
@Paladin5552: Nedá se než souhlasit, jako EA ta hra byla děsná a na tom se s Full release nic nemění. A pak tu máme problémy samotného enginu přesně jako mají ostaní hry (například Interstellar Marines). Cena přemrštěná na to, že je tam prakticky nulový content (a opět, s full release se to nijak nezmění). Hráčů málo (for obvious reasons) na to aby to byla atmosérická WWI hra takže tam taky fail :-/
weapon fov 55 a ty animace... Každopádně nevidím nic co už by tu nebylo x-krát, asi tak jako The Division. První Homefront byla prachsprostá kopie CoD a ani ten MP nebyl nijak oslňující. Uvidíme jak dopadne tohle.
Férové ceny, dema, free-weekendy ? Proč velká studia nepochopí, že lepší ochrana (do které navalí spoustu peněz) jim nepomůže o nic víc než tyhle 3 jednoduché věci (za předpokladu, že se nejedná o cash-grab nebo dojnou krávu) :-D
@darkWolf: "nejsem na základní škole" -> "indie = pixelovej hnus". Máš to ale zajímavé myšlenkové pochody, nicméně to poukazuje spíše na nevyspělost tvé mysli a jako zaměstnance indie studia mě to i docela uráží :-P
Každopádně ano, pixelová grafika je levná cesta k úspěchu, o tom žádná.
@Minstriel: "patlat s torrenty (milion virů)", samozřejmě že chytneš vir když se neumíš starat o svůj PC, v tom ti ani 10 antiviráků nepomůže.
@Khalashnikovf: Málo se vyznáš v herním průmyslu. Ono to není vždycky jen o tom, nahrabat prachy co nejrychleji. Speciálně u málo známých studií nebo mladých a malých. Tam jde o hráčskou základnu a nasazením férové ceny / častých slev dosáhneš většího úspěchu než vysokou cenou. A cena 60+€ za hru je nadsazená, to jen abys jsi nemyslel, že tě nechcou oškubat.
Tak je to prosté zobrazování FPS nebo měření aka benchmark ? pokud to první, RTSS+MSI afterburner to zvládne líp, alespoň pro mě :P
A ano, článek je opravdu napsaný dost nelogicky, v jednu chvílu napíše "měření" a na konci se dozvím, že to je jen "zobrazování".
Každopádně, já bych radši viděl jinačí funkce, jako například ten bájný "chat log". No tak počkat !, není to náhodou standard posledních 20 let ?
Komentáře v komunitním hubu jsou logovány, tak proč ne private chat ? Tomu se říká pravý Glorious PC Master Race xD
Omezení friendlistu taky není nějak zajímavá funkce a rozšiřování pomocí levelování už vůbec ne.
Jinak Streamovací služba je zajímavá, docela sem zvědavý kam to Valve posune, jestli zůstane jen u casual streamerů, kterých to omrzí za pár dní nebo se vydá profesionálnější cestou.
@Drotman: Vývojář dělá co mu Vydavatel řekne, a ten zas dělá to co mu řeknou markeťáci po průzkumu trhu. Neházej vinu na vývojáře, ti za to vůbec nemůžou. Popravdě ani vydavatel za to nemůže, jak sem řekl, řídí se průzkumem trhu. Za takovéhle pakárny můžou současné trendy a sama cílová skupina. A jak to tak vypdá ani já a ani ty nespadáme do cílové skupiny tak co tě to čílí :-D
@Julius Caesar: Bez modů ani ne, AI obchodních lodí prakticky bez dodatečného skriptu nejedou, OOS je buglé už z principu, hra staví na enginu který neumí multithreading (to vlastně neumí doteď ani X Rebirth), takže tam mám míň FPS než ve Star Citizenu, ale i tak sem tam strávil 600 hodin :3