Zpět na článek

Diskuze: Upgradujte své PC, Zaklínač 3 přichází!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Naharr
Naharr
Level 1 Level 1
27. 4. 2015 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lexa15: jistě, sice asi ne na nejlepší detaily, ale v 1080p na medium bez vyhlazování (odhad), mám tu samou kartu

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 1. 2015 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: Konzole - nižší pořizovací cena, dražší hry
PC - vyšší pořizovací cena, levnější hry

V dlouhém období (4 roky, s jedním upgradem grafické karty, a koupí jedné hry za měsíc) je cenový rozdíl zanedbatelný. Při výběru platformy bych se spíš zaměřil na ostatní faktory, než je cena.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
8. 1. 2015 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Princezna_Culaphorn: proc se ptas na takovou blbost, kdyz mas evidentne pekelny delo? (tzn. pravdepodobne to pojede krasne)
navic, jak to muze kdokoliv tady vedet, kdyz tu hru do kvetna jeste nikdo neuvidi ani z dalky? :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty nároky vypadaj v pohodě, přesně jak se dalo čekat. Umě stačí upgrade ramky kterej plánuju už dlouho a svojí GTX460 už po 4 letech taky plánuju vyměnit, takže nemam problém. Rok stará i5ka na 4GHz to snad taky utáhne.

@Arc: Právě díky absenci toho digitálního balastu (steam a tak dále) dam někdy přednost pirátský verzi i u hry kterou třeba zrovna náhodou mam koupenou. ;-) Ale je potřeba vždycky počkat tak rok až bude jistota že nebudou žádný patche a tak. Podle mě ta dnešní patchovací politika je další forma DRM, dělaj to tak schválně abysme museli každej tejden stahovat patche co maj nekolik GB.

Na Zaklínači se mi líbí právě to že tohle neuznávaj, žádnej steam a podobný pitomosti. Dostaneme hotovou finální hru která nebude potřebovat v den vydíní 10GB patch a nebude mít žádný zlo jako steam a pod. Pokud to nebude potřebovat furt patchovat tak na co steam? To automatický stahování patchů je jedinej argument proč nedávat cracky na všechny koupený hry.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iop: Co má day 1 patch společného s předchozí debatou ? Já vím že nic, ale když už chceš někoho napadat, dělej to pořádně ;-)

bares69
bares69
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to ani nešokuje. Dá se říct, že toto je asi standard současné generace.

@daremes: Stahovat a instalovat 40 GB, zahrát si cca 1 hodinu (tady asi většina pirátů přidává tak 19 hodin), natáhnout si do PC hromadu digitální špíny přilepenou na pirátské verzi a pak vše zase smazat, jít do obchodu a instalovat si 40GB poctivé hry... toto je opravdu onen vysněný postup?
Kdy už pochopíte, že argument "pirátím demo" už nikdo nebaští. A když už, tak to alespoň netrubte do světa, jako objev roku.

Davidus
Davidus
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, s největší pravděpodobností to nějak slušně rozjedu... ale pokaždý mě zabolí, když vidím takový nároky :D ... možná přijde vhod otevřít si stránky czc a udělat objednávku za 15 tisíc... :'( Fňu, fňu, fňu :D:D

Renee
Renee
Level 1 Level 1
9. 1. 2015 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, když si přečtu jednak nároky a druhak ty pálky co vypisujete v komentářích, tak musím říct že tohle je jedna z těch chvil kdy jsem rád za tu blbou konzoli, i když samozřejmě na PC to bude rychlejší a krásnější.

TheBobes
TheBobes
Level 1 Level 1
8. 1. 2015 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: 30 FPS je řekl bych hranice plynulosti, takže by se to dalo brát. :D Ale né, viděl jsem i člověk co to hrál na high/ultra na Phenomu II X2 podobný kategorie (ovšem s vodníkem a asi i solidním overclockem). Problém bych ale viděl spíš s optimalizací než s tím, že by na to neměli dvě jádra dost výkonu - v praxi se většinou ukazuje, že 2 jádra, víc GHz > víc jader, míň GHz. Já například na Phenomu 550 BE rozjedu v pohodě z poslední doby Shadow of Mordor na medium. Far Cry 4 taky běží v pohodě (nastavením si teď nejsem jistý). Celkově mi nepříjde, že by grafika/AI v DA:I byla natolik dobrá, aby chtěla víc výkonu než onen CryEngine. Asi tak.. :)

TheBobes
TheBobes
Level 1 Level 1
8. 1. 2015 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že Zaklínač nepříjde s podobnými blbostmi jako nové Dragon Age.. Ovladače pro grafickou kartu, které nejdou půlce lidí nainstalovat, nemožnost pustit hru na 2 jádrech (která rozeběhnou poslední CryEngine na max),...

Marden
Marden
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: Trošku se mi chce hádat, jestli tě nové hry nenadchly z důvodu, že si je opravdu tak tak rozjel a byly na hraně hratelnosti.

Ale požadovat od člověka, který "kupuje pouze srdcovky" nebo levné indie hry, aby občas upgradnul počítač je sen.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
7. 1. 2015 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iop: mozna, ale ten rozdil je minimalni, troufam si tvrdit, ze zadny

@Mitelin: ja to stahnul i s druhym patchem, bohuzel mam fakt starej komp

@bares69: covece, to je vlastne uplne jedno, jestli tomu veris nebo ne.
chapu, ze pokud se hram venujes nejak pravidelne, tak asi upgradujes ty svoje udelatka a klidne investujes do cehokoliv. ja k tomu nemam moc duvod. vetsinu her, ktery jsem si hrisne stahnul, jsem si nainstaloval, hral to 20min, pokud to jeste vubec na tom mem krapu slo, pak me to prestalo bavit a vyzkousel jsem jinou. za rok opravdicky hraju tak 2 mainstreamove hry, dohraju jednu, kdyz je to nejaka srdcovka, tak si to koupim (samozrejme v krabici, abych mel ten fetis jako u vinylu, jinak je to na prd),
indie hry si zasadne vzdy kupuju a to, i kdyz je treba pak uz moc nehraju. staci, kdyz me nadchnou designem, hudbou a vubec napadem...mam z toho pak radost a vubec me pak nemrzi ty prachy, navic to neni takova palka do rozpoctu, ze jo.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bares69: Myslíš ten Uplay, nebo Origin, Rockstar social club, GfWL, 1st/3rd party DRM a podobně ? nebo myslíš čistou hru bez zbytečných kravin ?

Ten tvůj argument je až uboze archaický ;-)

Tím neříkám, že pirátit se může nebo dokonce má, ale když už chceš argumentovat tak aspoň pořádne.

@iop: (za předpokladu, že mluvíme o většině her a ne o těch pár co mají ty zábavné protipirátské ochrany typo invincible boss atd. :D) non-nuked scene release je to samé jak originál hra akorát bez DRM a kravin okolo, opět, stupidní argument bez jakéhokoliv podkladu :D

mat87
mat87
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD FX 8350, 12GB RAM a MSI R9 270X Gaming 2G, takže téměř na max. detaily by to mělo jet :)

Renee
Renee
Level 1 Level 1
9. 1. 2015 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jo, máš recht. Je to jen takový optický klam, jednorázový výdaj 10k ročně u PC proti pětikilu navíc x-krát ročně. Jako klasickému spotřebiteli mi vstávají chlupy na zádech hrůzou z toho jednorázového velkého výdaje, ale menší částky klidně i několikrát měsíčně :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 1. 2015 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheBobes: Asi budeš mít do určité míry pravdu, ale jednou prostě musel přijít okamžik, kdy se dvoujádra přestanou podporovat. Přece jenom už nějakou dobu jsou víceménně všechny nové procesory čtyřjádra (nebo aspoň dvoujádra s HT).

Dragon Age na dvoujádru ani nezapneš, u Crysis 3 ti dvoujádro znehodnotí jakoukoliv grafiku silnější než 750Ti a lepšit se to nebude, naopak. Takže realistické doporučení zní: Pokud chceš kvalitně hrát poslední AAA hry, nekupuj si dvoujádro.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
8. 1. 2015 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, tak to zas jo. :) Myslim, ze na nejaky ten patek si nemusis s hw naroky delat hlavu.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
7. 1. 2015 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marden: Ale vsak ja to treba v budoucnu udelam, vetsina "mensich" her mi dneska vychazi i na Maca, ktery bohuzel potrebuji k praci vic nez PC, takze to moc neresim, ale treba ten novy Alien, co je udajne verny atmosfere predlohy, mi uz bohuzel nesel, a to bych si zrovna i rad koupil. Hry, ktere mi bezely spatne, jsem samozrejme kvuli memu zastaralemu pocitaci neodsoudil.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to bych si nezahrál ani kdybych chěl.
GTX 285 vs. GFX 600
Vista vs. 7/8
A nemluvě o tom, že můj systémový rychlý disk (Velaciraptor či jak se jmenoval) má 75 GB a víc jak půlku na jednu hru fakt volného nemám :) (Ale to není zásadní problém, ty dva předchozí ano.)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: Nepředobjednávat je nejlepší nezávisle na platformě.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
7. 1. 2015 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim, ze u PC je stejne nejlepsi si hru nepredobjednavat, nejprve piratsky a bez rozpaku stahnout a zjistit, zda a jak to bezi, a pak do toho teprve dat penize. (tak jsem si treba pockal na nove dragon age a zjistil jsem, ze se mi to nevyplati kupovat, pokud si nechci kupovat nove pc) kde jsou ty doby, kdy kazda hra mela hratelne demo, kdy clovek zjistil nejen, jestli mu to hezky bezi, ale taky to, ze ho to neprestane po deseti minutach bavit a ze to neni blbost.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
7. 1. 2015 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych si to zkusit, ale utracet za zbytecny upgrade te me rachotiny nema moc smysl.

HELLERcz
HELLERcz
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm, moje 6970 už je pomalu na prd .. :D doufám, že plynule utáhnu aspon ještě to GTA 5 :/

Marden
Marden
Level 1 Level 1
7. 1. 2015 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně mi to nepřijde až tak strašný.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 1. 2015 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheBobes: Která dvě jádra máš na mysli? Pentium G3258? Tahle dvě jádra se musí přetaktovat na něco šíleného jako 4,5 GHz a i tak Crysis 3 zvládnou akorát na 30 FPS. Pokud se odemkne framerate tak už to nezvládnou a začne příšerné trhání.

Reklama
Reklama