Zpět na článek

Diskuze: Čínská skupina upouští od pirátství

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
9. 2. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: No tyvole. I kdyby nic z těch věcí nefungovalo, I kdybys neměl jedinou možnost, jak si něco zjistit, tak bys stejně tu hru ukradl. Není to největší zlo, jaké se dá na této planetě spáchat, je to krádež. Což taky asi taky není ta nejúžasnější věc.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
9. 2. 2016 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Ty jsi fakt idiot :D Už to napíšu na plnou hubu, protože tohle není možné. Pořád jedeš to svoje, ikdyž ti to tady vysvětlovalo snad 5 lidí a ještě ti napřímo řekli, že nejde vůbec o to, co se tady snažíš hájit nebo co pořád meleš jako kolovrátek, ale o něco jiného. Zrovna Tom ti to krásně trpělivě vysvětlil, a zase nic. Tady problém asi nebude v nás.

Jo a ta reakce na Darka byla proto, protože očividně jeho názor nezmění nikdo a nikdy, jelikož ten komentář napsal takovým způsobem, že jej nemá cenu komentovat. Prostě jasně. Ne, že by to snad nepochopil. Ale že jsi si to přebral jinak, to mě nepřekvapuje :)
Jo a mimochodem, na benchmark tady máš zase steam refund, milion detekčních stránek na iternetu a snad i vlastní hlavu. Nehledě na další stovky tech testů. Takže prostě jen další lenost, už by jsi měl s těmi kecmi přestat. Děláš ze sebe jen většího lenocha, a to pirítění si neobhájíš, byť se snažíš sebevíc. A nikdy to neni nejelší řešení. To oblečení si přece taky neukradeš kvůli vyzkoušení, nebo jo?! Právně jsi toho zaklínače a jiné ukradl, tečka. Jako asi každý z nás někdy něco ukradl, tak to prostě je. Smiř se s tím. A každému je po tom houby, jen se s tím nemáš nikde chlubit nebo to hájit. Po milionté ti to píšu, oč mi vlastně jde. A jestli to neklapne už ani teď, tak fakt nevím co už s tebou. Asi nějaké odborné zařízení.

Takže ve zkratce pro tebe:

Pirátění=krádež=fuj. To znamená nechlubit se tím, nehájit to. Ikdyby jsi to dělal denně, je to jen tvoje věc. A na vyzkoušení, utvoření názoru nebo hw testu máš dnes možností nespočet.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
9. 2. 2016 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkWolf: Chápu. Nejspíš jsi na internetu poprvé. Tak tedy, asi tě potěší, že existují i gameplaye bez komentáře, které ti ukážou pouze tu hru.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Hele, nevím jestli jsi četl celou diskuzi nebo ne, ale já tady řešil spíše ty jeho výmluvy k tomu, jak si tohle počínaní snaží hájit. Kór v dnešní době, a několikrát jsem zmiňoval, že dokud je s tím ok on, tak je to jeho věc a může si samozřejmě dělat co chce, jen ať se tyhle jeho "vypůjčky" nesnaží všemožné háijt jako správné. Ikdyby si stáhl jedinou hru, je to prostě pořád krádež a může si to hájit jak chce, samotný fakt to nezmění.

Každý z nás, až na specifické vyjímky, někdy něco v životě ukradl. Ať už v dětství, nebo hloupou mp3, ale chodíme snad na různé diskuze, a vesele se tím chlubíme nebo se to snad snažíme hájit?! Je to prostě blbost, už jen z principu.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Jak to tak vidím, tak tobě to člověk taky nevysvětlí :D Tohle už je prostě obyčejná hloupost. Budu se schválně držet toho, co píšeš, aby jsi to měl trošku snadnější na pochopení, pokud to ještě snadněji jde a beru to vážně jako poslední pokus.

Podle toho co píšeš, tak jsi prostě Witchera, Stronghold i Dying Light ukradl. Je rozdíl si něco koupeného půjčit nebo koupit, a pak využívat legální právo, která máš k vrácení produktu. Ale pokud si hru stáhneš od někud z torrentů nebo jinde, je to jednoduše krádež. Někdo to cracknul, ty je tím stažením podpoříš v tom, že to crackování má smysl (navíc mnohdy na těch torrentových stránkách nefunguje ani AdBlock, takže proto ta podpora). Takže hru jsi si jednoduše zahrál bez toho, aniž by jsi za ní platil. To je krádež. Fakt, že tě ta hra nebavila nebo už to nikdy nevyužiješ nezmění nic na tom, že jsi je ukradl. To jen svědčí o tvé blbosti, protože z tolika dostupných možností nejsi schopný si udělat vlastní ucelený názor o dané hře. Nehledě na to, že například na steamu můžeš mít demo prakticky z jakékoliv hry, díky možnosti téměř okamžitého refundu. Tak přestaň s těmi stupidními řeči, kopni se do zadku a začni příjímat fakta. Nebo si dělej to, co jsi dělal do dnes, ale nesnaž se to nikde hájit nebo se tím ještě chlubit. Tím jen poukazuješ na svoji osobu a svůj způsob myšlení.

A k té korektnosti - Jen dokazuješ, že zase neumíš číst, proto jsem ti to znovu zopakoval pár řádku nazpět.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Nemá nasráno v hlavě tolik, jako lidi, kteří se bez jakékoliv bázně a hany veřejně přiznávají k tomu, že vlastně kradou, a ještě se to úsměvně snaží omlouvat ostatním argumentem, který je v dnešní době absolutně mimo mísu. Nevím, kdy to lidi konečně pochopí. Minimálně natolik, jak už jsem tady jednou psal. Dělejte si co chcece, je to vaše věc, ale zaboha se to nesnažte nikde obhajovat. Dělá to z vás idioty

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

není dobré že odchází ze scény, v dnešní době naprosté neexistence jakéhokoliv DEMA her to byl jediný způsob jak si hru vyzkoušet, u mě jednoznačně podpořil zájem o koupi nespočetně her... z nejlepších vypíchnu Darkest Dungeon který byl donedávna v Early Accessu :)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: No ono obojí je tak trochu pravda. Jde spíše o konkrétnější úhel pohledu. Pixelová grafika, ve smuslu opravdu hodně malé rozlišení, je náročná umělecky - aby i s pomocí toho mála bylo pořád poznat, co to vlastně je. Jenže z technického hlediska je to prostě jednodušší - nepotřebuješ 3D modelovací SW, nepotřebuješ textury, nepotřebuješ animovat 3D model. Pokud daný člověk je umělecky nadaný a má pro pixelovou grafiku cit, případně i zkušenosti, může pixelový panáček včetně všech animací (většinou jen několik snímků) být nesrovnatelně levnější a rychlejší.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arc: Budu trošku oponovat, pixelová grafika je mnohdy složitější než ta 3D. Ve 3D člověk vytvoří model, který je okamžitě k dispozici ze všech stran, zatímco v pixelartu se jednotlivé strany/pohyby/sprity musí kreslit ručně. Není to už jako dřív pixel po pixelu, člověk už má výdobytky civilizace jakože může nakreslit linku, nebo čtverec i tak je to nejtěžší forma počítačového kreslení. Taková na oko realistická fotomontáž nahý Gillian Andersonový ve Photoshopu je oproti tomu pětiminutová sranda. Nejtěžší je aby při malém počtu pixelů vypadala postava v jednotlivých fázích stejně. Zabírá to hodiny, je to pakárna a hráči vás obviní, že jste si chtěli ulehčit práci.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Já chodím pravidelně do kina s přítelkyní a za filmy tím platím dost :).
A pokud udělají dobrý film, tak se jim zaplatí xkrát :). Nemluvě o prodeji práv do televizí typu TvNoha.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: Konzole mi shořely při minulé generaci tři, tak už jim moc nevěřim. Mám ale v plánu tenhle rok WiiU :) Nejlepší poměr exkluzivek, hry jako Wonderfull101, nebo Bayonetta2 si člověk nikde jinde nezahraje :)

@Minstriel: Já se zatím patlal jen s MGSV (od 3DM - ten crack funguje ale stojí za prd-některý mise prostě nejdou), proto jsem ho nakonec koupil. Jediná hra kvůli který bych byl tohle absolvovat jsou Dark Souls 3 :)

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Vím, že to bude znít blbě, ale zkus konzole. Když si počkáš na GOTY či nějakej remaster, budeš to mít z 90% zaručeně bez jakýhokoliv dalšího nutnýho udpate a můžeš si hrát dle libosti.

GeSto
GeSto
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 02:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsou hry co stojí za kupování a brečet nad cenou nemá smysl hraní her byl vždy drahý koníček, a za denuvo jsem i docela rád, když si za něco zaplatím a podpořím tak proč by tu hru měl někdo hrát zadarmo ? navíc když takový člověk má herní pc a platí rychlý internet ? litovat piráta určitě nebudu, když si to můžu dovolit já tak proč ne nějaký hráč z bohatší země (EU západ a USA atd ) beztak se denuvo dělal kvůli nim a ne kvůli pár cz/sk hráčům...

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lubomir.kasza: Marný boj tohle. Když nevidíš ten zásadní problém, tak se nemá cenu přít nebo argumentovat. Takže ok.

@Slig: Prosímtě, zkus si ten psaný text přečíst ještě jednou. Nikde jsem o portování hry nemluvil. Portování hry a časová exkluzivita jsou dvě rozdílné věci a celou dobu se snad bavíme o exkluzivitě. Proto logicky počítám s tím, že budeme mluvit o příkladech, kde je jasně řečeno, že jde o časovou exkluzivita a po určité době výjde na pc nebo jiné platformy. A jelikož se pirátsvtí řeší jen na pc, tak se to k němu logicky stáčí a může ti zavánět zaměněním s portováním, které ovšem stojí úplně jinde.

@Greca: Přesně tak a díky. Navíc to co jsi napsal je taky svatá pravda a jak slyším to, že si někdo hru stáhne, zkusí a pak buď koupí nebo nekoupí, tak si vždycky vzpomenu třeba na návštěvu kina. Člověk taky nejde na film s tím, že po 10ti minutách odejde ze sálu a nechá si vrátit peníze. To je prostě blbost. Zodpovědný člověk si prostě o té hře/filmu/čemkoliv najde dostatek informací k tomu, aby věděl, zda za to dá své peníze nebo ne. A pokud je líný, tak to je pak problém v něm a ne v systému.

Bloodwer@gmail.com
Bloodwer@gmail.com
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase najkomentovanejší článok a téma je pirátenie....nebudeme si klamať sme chudobné krajiny plno ludí si tie hry jednoducho nemôže dovoliť a preto robí to čo vidí u ludí ktorý riadia naše krajiny a to je KRADNUTIE.....

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lubomir.kasza: To jsou hrozný kecy, promiň. Já jsem zastánce toho, ať si každý dělá, co uzná za vhodné. Takže pokud hry pirátíš (ikdyby jsi mluvil pravdu, a hry si pak kupoval, o čemž silně pochybuju třeba u menších titulů), tak si je klidně piráť dál, ale pro lásku boží se tím ještě nikde nechlub, nebo ještě hůř, neobhajuj to tak ohranou a nesmyslnou výmluvou. V dnešní době máš tolik možností, jak si udělat o hře představu, že kolikrát demo ani není potřeba. Nehledě na to, že dem, různých betaverzí, trial verzí, volných víkendů a podobně vychází už stále více a více. To nemluvím pak o recenzích, videích ze hry, streamů a technických rozborů. Vždycky stačí počkat do vydání, hru nepředobjednávat a počkat si na první odezvy.

Nighters
Nighters
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius:
1) treba abys mel moznost tu konzolovou verzi po dohrani prodat zase v bazaru? -> zase se někomu nechce starat o to prodávat hry, mimochodem hry na PC můžeš taky prodat:D
2) treba se ti nechce srat s nastavenim? na PC taky nic nenastavuji, zapnu a hraji, popřípadě vypnu jednu featuru nebo to dám na max a užívám si orgasmus
3) treba si tu hru chces zahrat i za 5 let a necist nic o nefunkcnosti na novym OS -> za cca 12 let jsem neměl žádný problém
4)treba chces hrat na ovladaci, na kterym ses zvyklej a nechces 2 hodiny resit propojeni na PC? -> zas tak složitý není připojit kabel do zdířky
5) treba si chces hru zahrat o mesice az roky dopredu (Alan Wake, AC serie, GTA5, ... ? -> jediná dobrá hra možná tak GTA5 a snad tu nejsme jak malý že všechno musíme mít hned:D
6) treba proste nemas patent na rozum a hlavne nemas konzoli, abys to hodnotil, ne ? Konzoli jsem já měl, nechápu PC vs konzole war, a musím říct že konzole je jen pro ty nejvíc pohodlný lidi co fakticky nechtějí nic řešit, jako lidi co ještě dnes zírají na TV NOVA jakoby nevěděli že už je doba internetu:D

HolyGman
HolyGman
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TBohdan: Ale jo, hry si kupuji na PS4.. jenom na PC bych za to neutratil ani korunu...

narg
narg
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a napadlo taky nekoho z vas, ze 3DM denuvo uz rozlouskly (resp maji k tomu blizko) a jednoduse se dohodli s vyrobcem, ze jim ZAPLATI za to, ze to nebudou verejne publikovat?? z piratstvi nic nemaj, ale z vyrobce ochran se uz necha lecos vymlatit..

btw casova excluzivita pro Tombraidra byla chyba a square enix to i sami priznali, z microsoustu mohli dostat podle odhadu zhruba 100 az 120 mega, uslej zisk za pripadny prodej PC verze za tu dobu se odhaduje na 200+

WhiteCrow
WhiteCrow
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: souhlas

Gonga
Gonga
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LolmenCz: Absolutně souhlasím.

Danalth@tiscali.cz
Danalth@tiscali.cz
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To že jedna skupina končí akorát znamená že jí brzo nahradí nějaká jiná a pokud si dobře vzpomínám tak to byla Italská skupina CPY kterým se úspěšně povedlo prolomit starší verze Denuva u her Batman Arkham Knight, Dragon Age Inquisition, FIFA 15, Lords of the Fallen a Battlefield Hardline takže 3DM pirátům asi moc chybět nebude

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Myslím, že jsou i tací piráti, kteří si hru mohou dovolit koupit, ale radši ji ukradnou.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
7. 2. 2016 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: Proč kravinu?! Nečekali snad PC hráči na nového Tomb Raidera kvůli exkluzivitě xboxu?! Nebo spíše že docela početná skupina her si svůj debut odbyde vždy na konzolích a až s odstupem času přichází na pc?!

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
9. 2. 2016 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: A proč ti to asi každý opakuješ dokola jak u mentálně slabších jedinců?! Kdyby jsi to pochopil na poprvé, a neomílal pořád něco, na co jsme ti už dávno dali argumenty, tak ti to nikdo nemusí opakovat :) A refund nemá zastávak funkci testování, refund je přesně možnost jak dostat své peníze zpátky v případě, že se to hra nelibí. Což není testování, ale taková ochrana v případě, že tě ta hra nebude bavit, ne?! U konzolí funguje bazarový prodej, sice se ztrátou, ale je to určitá cesta k získání peněz zpět. Pak i Origin má refundové možnosti. Na zbytek většinou dost často bývá beta/demo, a u zbytku si prostě budeš muset vystačit s vlastní názorem.

A opravdu jsem u tebe ztratil naději na trochu logiky. Protože jak už píše i @Tataboj: Krádež to prostě je, nehledě na to, jak si to snažíš odůvodnit. A jak už jsme psali, všichni jsme v životě něco ukradli. Ať už jde o lízátko, prachy, cigarety...prostě cokoliv. Někomu to projde, někomu ne. Každý to udělal z jiného důvodu. Každý jsme někdy něco ukradli, i já. Ale chodíme snad na diskuzní fóra vyhlašovat, že to je vlastně rozumnější cesta, že je to vlastně ok?! O tohle mi celou dobu jde a fakt už mě někteří musí mít za blba, když to píšu v každém příspěvku, ale ty to prostě očividně pořád nechápeš a ani nikdy nepochopíš.

Ikdyby jsi měl v garáži 15 sportovních aut, řádně zakoupených, a pak ukradl jednu koloběžku, kterou by jsi pak vrátil a koupil si jí legálně. Pořád to byla krádež prostě. Nechápu, proč mají lidi tendenci to u softwaru brát jinak.

Reklama
Reklama