@red-icius: Tak to je běžný, většinou je hra "gold" zhruba měsíc před plánovaným vydáním :) Na PS4 navíc vychází i fyzicky, takže je potřeba vylisovat finální build atd.. Čekám od VGX 2013, měsíc už vydržím :)
@Renee: Nenene :) Ve videu z PlayStation Access a v článku z časopisu EDGE byl offline mod potvrzen :)
There is an offline mode You will not be able to see anyone else's discoveries when offline When you go online, any discoveries you have made are uploaded
@darkWolf: Bože :D nikdo tě nenutí to přece hrát..
A hlavně oni se tím nijak nechlubí.. Je to vlastnost té hry, kterou pouze zmínili... Konkrétně takhle informace padla v posledním videu od IGN naprosto meziřečí... Pokud bys Hello Games sledoval, tak bys věděl, že je to naprostej opak PR maníku.. Mluví o hře ve naprosto otevřeně a kolikrát Sean i přiznal, že hra může být chvílema nudná a spoustu lidí může být zklamáno, protože čekají bůhví co.. Kdo ti to tohle z těch korporátních loutek co lezou na E3 na podium a poskytují rozhovory řeknou? :)
@Renee: Jasně, v Minecraftu můžeš taky jenom objevovat, nicméně ta hra má pár biomů, krávu a prase - nic víc v podstatě nenabídne.. Od této hry čekám mnohem víc :)
A vzdálenost planety od slunce má určitě vliv na planetu samotnou... Nejsou generovaný nějak úplně náhodně, má to svá pravidla :)
@Renee: Já bych to právě k Minecraftu nepřirovnával vůbec.. Ty hry mají společný jenom generovaný svět, v podstatě nic jiného.. Tohle není hra kde si budeš stavět úkryt z hlíny a farmu na melouny.. O různorodost planet se také nebojím - stačí se podívat na ukázku, kterou Sean ukazoval u Colberta.. Každá z těch planet je naprosto unikátní.. Jasně, že to byly předem vybrané planety, které vypadají zajímavě, nicméně je to důkaz toho, co všechno hra dokáže vykouzlit a věřím, že to byl jenom zlomek toho.. Nemám strach ani o různorodost flory a fauny - několikrát Sean zmiňoval, že naschvál pro ukázky (zvláště pro ty dřívější) vybírají takové zvířata, které nám jsou nějakým způsobem povědomé. Hra má nicméně stovky typů živočichů a ty mají v podstatě nekonečně variací...
@yero: Je to hra o exploringu s prvky survivalu.. Nejsou tam žádné questy, nic takového .. Jediný tvůj "úkol" je dostat se do středu vesmíru/galaxie.. Ta cesta je poměrně dlouhá (mluví se o cca 70 hodinách) a postupně musíš vylepšovat své vybavení, spaceship, suit..
Obávám se, že ta hra není pro tebe, pokud se stále musíš ptát :) Fanoušek má o core té hry v podstatě jasno od začátku :)
@red-icius: Mám stejný problém s blueprintem na hyperdrive :D Budeš začínat od znova, nebo jak? :) Tu loď jsem si původně nechtěl ani brát, ale pořád to na mě vyskakovalo v dolním rohu a nešlo to nijak vypnout :)
@Lahva: Tak ta hra má svůj lore.. Úvod hry tak pravděpodobně bude obsahovat nějaké náznaky.. např. proč a jak se hráč ocitne na planetě na okraji galaxie :)
@prof. Qwertius: Za prvné NMS je od samého začátku prezentována jako sci-fi hra a za druhé, co když na jiné planetě je naopak k životu potřeba -200°C a metan se čpavkem v atmosféře? :) Dodnes nemáme ani jasno zda je život na jiné planetě/měsíci naší sluneční soustavy, natož v celé galaxii/vesmíru.. Viz. např Jupiterův měsíc Europa, nebo Saturnův měsíc Titan / Enceladus atd. :)
Nechápu proč všechny firmy tak nuceně tlačí VR.. Chápu, že potřebují prodávat další shit, ale na tuhle technologii je očividně prostě ještě moc brzo.. Třetina lidí na to mít nebude, druhá se z toho pobleje a ta poslední oslepne.. Taky nechci, díky :)
@Valvetro: V podcastu gameinformeru tuším bylo řečeno, že pokud to bude "rainy" planeta, tak ní bude pršet mnohem častěji (a né nutné pořád), tudíž tam zřejmě nějaký systém dynamického počasí fungovat bude.. Planeta se navíc otáčí kolem své osy, takže pokud na jednom místě zůstanete dost dlouho, tak se změní dynamicky i denní doba :)
// Ještě jsem k tomu našel tohle:
Q: Will there be dynamic/timed weather effects such as sandstorms, hurricanes, acid storms, tsunamis? A: Tsunamis...There are no tsunamis. The others are okay. There are like weather effects...and stuff. And again, that's been in some vids. I'm sure we've shown some kind of sandstorms. I think we've shown rain, and kind of like really misty planets and things like that. And those do kind of vary on a planet, but generally you'll have a prevailing weather type on a planet. Like this is a decision that we made, that generally a planet will be kind of one biome in its entirety, with some kind of variation within it. So that players can kind of say, 'Oh that's the ice planet...That's the kind of Dune-esque planet." Rather than like what you'd have on Earth, where Earth contains so many different biomes and stuff like that. We wanted players to almost kind of categorize it in their minds.
@Valvetro: Nehostinné planety určitě budou.. Taky kvůli tomu je crafting podstatnou součástí hry. Některé planety budou mít třeba toxickou atmosféru a přistát na nich budeš moct jenom v případě, že si adekvátně upgraduješ vybavení.. Čim blíže středu vesmíru, tím má být prostředí nebezpečnější.