Zpět na článek

Diskuze: "Více než 99 % planet hráči nikdy nenavštíví"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
14. 4. 2016 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzpomínám na systém Genesis od Crypticu v STO. A bylo to tak blbý a nudný, že to pak raději vyndali.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
14. 4. 2016 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl bych to zkusit. Ale jako každý vesmírný "simulátor", co jsem do teď hrál mě to nebude bavit :) Což je zvláštní, protože jinak jako docela vesmír žeru.

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkWolf: Bože :D nikdo tě nenutí to přece hrát..

A hlavně oni se tím nijak nechlubí.. Je to vlastnost té hry, kterou pouze zmínili... Konkrétně takhle informace padla v posledním videu od IGN naprosto meziřečí... Pokud bys Hello Games sledoval, tak bys věděl, že je to naprostej opak PR maníku.. Mluví o hře ve naprosto otevřeně a kolikrát Sean i přiznal, že hra může být chvílema nudná a spoustu lidí může být zklamáno, protože čekají bůhví co.. Kdo ti to tohle z těch korporátních loutek co lezou na E3 na podium a poskytují rozhovory řeknou? :)

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
13. 4. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: takze neco jako hledani svoji idealni plnety\noveho sveta na zalozeni civilizace, pripadne nejake kolonie. Tak to tam bohuzel asi nebude :(

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: Jasně, v Minecraftu můžeš taky jenom objevovat, nicméně ta hra má pár biomů, krávu a prase - nic víc v podstatě nenabídne.. Od této hry čekám mnohem víc :)

A vzdálenost planety od slunce má určitě vliv na planetu samotnou... Nejsou generovaný nějak úplně náhodně, má to svá pravidla :)

martas
martas
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martimos: takže když se domluvím s kamarády že se na cestě ke středu potkáme na nějaké planetě a ja si na té planetě udělám tunel tak jim z jejich pohledu budu mizet v terénu planety skrz texturu?

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: Já bych to právě k Minecraftu nepřirovnával vůbec.. Ty hry mají společný jenom generovaný svět, v podstatě nic jiného.. Tohle není hra kde si budeš stavět úkryt z hlíny a farmu na melouny.. O různorodost planet se také nebojím - stačí se podívat na ukázku, kterou Sean ukazoval u Colberta.. Každá z těch planet je naprosto unikátní.. Jasně, že to byly předem vybrané planety, které vypadají zajímavě, nicméně je to důkaz toho, co všechno hra dokáže vykouzlit a věřím, že to byl jenom zlomek toho.. Nemám strach ani o různorodost flory a fauny - několikrát Sean zmiňoval, že naschvál pro ukázky (zvláště pro ty dřívější) vybírají takové zvířata, které nám jsou nějakým způsobem povědomé. Hra má nicméně stovky typů živočichů a ty mají v podstatě nekonečně variací...

Renee
Renee
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to prostě takovej přerostlej minecraft s míň craftění... Jasně že ty planety budou podobný, stejně jako budou podobný zvířata, co jsem koukal na videa tak jsou všude podobní tvoři, a v jednom videu byl vidět nějakej editor, z čeho se to generuje... Bylo tam prostě pár typů potvor a na to se naháže nějaká barva a délka končetin.
Bude to jako každá generovaná hra akorát v brutálně větším měřítku... A hlavně tam nebude nic co by hráče kamkoliv vedlo, kromě tenké průhledné čárky v hvězdné mapě, která vede do centra galaxie.
Těším se, myslím že mě to chvíli bude bavit.
@Lahva: Myslím že na každé planetě bude několik "obchodů a krámků" ale protože ty planety budou opravdu planety o velikosti planet, tak si myslím že šance že ho najdeš nebude tak veliká, pokud nebudou mít sídla NPC hustotu jak v Hong Kongu.

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yero: Je to hra o exploringu s prvky survivalu.. Nejsou tam žádné questy, nic takového .. Jediný tvůj "úkol" je dostat se do středu vesmíru/galaxie.. Ta cesta je poměrně dlouhá (mluví se o cca 70 hodinách) a postupně musíš vylepšovat své vybavení, spaceship, suit..

Obávám se, že ta hra není pro tebe, pokud se stále musíš ptát :) Fanoušek má o core té hry v podstatě jasno od začátku :)

yero
yero
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co se na těch planetách bude dělat?? to každá planeta bude mít svoje questy?? asi tězko.. myslím si že si vyhrajou tak s 10 planetama a pak jen 18kvantilionkrát ctrl+c ctrlv+v

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: To zní zajímavě, ale pochybuji, že tomu tak bude. Na těch nezajímavých planetách by sem tam mohly být poschovávané útržky informací, kde hledat něco zajímavějšího. Samozřejmě by musely být "schované" nějak rozumně jako třeba ve vozítku nebo v satelitu, které vysílají zprávu, kterou mohu zachytit na rozumnou vzdálenost. Ne pod náhodným kamenem na dně náhodného potůčku na náhodném ostrově. Pracovat by s tím šlo slušně.

Smith6Wesson
Smith6Wesson
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak když bude celej vesmír generovanej, tak není nic divnýho, že na víc jak 99% planet se nikdy nepodíváme, když ten vesmír bude nekonečnej.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
15. 4. 2016 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: To je něco, čeho se asi podle všeho bojíme nejvíc. Na každá planetě bude něco. Takže objevování bude pořád jen na jistotu :(

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkWolf: Takže jsi poplival všechny strategie, simulátory...
Je vtipné, že všechno, co jsi říkal, že ti chybí z Freelancera, v Elite je. :) Ty jsi viděl E:D jen z videí, že jo? Nad nekonečností vesmíru (a realistickými vzdálenostmi a velikostmi) se samozřejmě můžeš obdivovat, ale ta hra má taky celkem propracovanou hratelnost a pár dost zapamatovatelných momentů.

Jo, v tom SPRÁVNÉM vesmíru se lítá ve Star Trekovských lodích. :D

martas
martas
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na základě údajů: Tak základní vzorce budou nejspíš přímá úměrnosti na základě vzdálenosti a to pro vzdálenost od středu soustavy a galaxie. Kombinatorika pro vzhled tvorů a to s pod vzorci určujícími poměry objektů pro tvorbu částí tvorů a rostlin s tím že pro tvory by mohli být i rozdílné modely pohybu a denního rytmu na základě ostatních hodnot ale tím by se autoři blížili Nobelově ceně pokud by dokázali vzájemně vzorce propojit realisticky, jelikož by zpracovali matematické vyjádření teorie všeho. A navíc aby to nebylo zas moc složité tak tam bude spousta symetrických prvků jinak by ta matika v realistické úrovni zavařila počítač nebo by to mělo u každé planety nehorázné lagy a to možné je hlavně pro konzole pokud budete průzkumníkem.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: Když on mi šáhnul na Elite. :(
(Velikostí ne, to by mi bylo jedno)

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: V podcastu gameinformeru tuším bylo řečeno, že pokud to bude "rainy" planeta, tak ní bude pršet mnohem častěji (a né nutné pořád), tudíž tam zřejmě nějaký systém dynamického počasí fungovat bude.. Planeta se navíc otáčí kolem své osy, takže pokud na jednom místě zůstanete dost dlouho, tak se změní dynamicky i denní doba :)

// Ještě jsem k tomu našel tohle:

Q: Will there be dynamic/timed weather effects such as sandstorms, hurricanes, acid storms, tsunamis?
A: Tsunamis...There are no tsunamis. The others are okay. There are like weather effects...and stuff. And again, that's been in some vids. I'm sure we've shown some kind of sandstorms. I think we've shown rain, and kind of like really misty planets and things like that.
And those do kind of vary on a planet, but generally you'll have a prevailing weather type on a planet. Like this is a decision that we made, that generally a planet will be kind of one biome in its entirety, with some kind of variation within it. So that players can kind of say, 'Oh that's the ice planet...That's the kind of Dune-esque planet." Rather than like what you'd have on Earth, where Earth contains so many different biomes and stuff like that. We wanted players to almost kind of categorize it in their minds.

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: Nehostinné planety určitě budou.. Taky kvůli tomu je crafting podstatnou součástí hry. Některé planety budou mít třeba toxickou atmosféru a přistát na nich budeš moct jenom v případě, že si adekvátně upgraduješ vybavení.. Čim blíže středu vesmíru, tím má být prostředí nebezpečnější.

Renee
Renee
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martas: Nebude mapa planet. Něco jako mapa galaxie tam je. To jsou ty videa kde vidíš jak letí kamera mezi hromadou hvězdiček. A pokud jsem správně pochopil, tak střed galaxie tam je prostě "that bright place over there", ale fakt nevím proč nebo jak to tam je světlejší... Ani nevim co v tom středu galaxie bude. A ano, když se budeš koukat na tuhle galaktickou mapu tak tam uvidíš nitku "jako v pitomé gps pro vesmír" kterou když budeš sledovat tak do toho středu galaxie dorazíš.
Samozřejmě ano, dalo by se setkat na oběžné dráze, na vesmírné stanici, nebo tam třeba budou nějaký fakt význačný body. Ale furt je tu ten fakt, že nebude žádný čudl typu "join a friend" nebo žádný fast travel. Každý se objeví v nějakém náhodném koutě galaxie. Takže když to bude hrát tvůj kámoš, tak se sice můžete chtít domluvit že se setkáte, ale budete to k sobě mít zatraceně daleko.

A jo, planety jsou opravdu tak obrovské. Bude to ale počítat tvůj počítač/PS4. Jsou to prostě nějaké megamoc složité vzorce které jsou stejné ve všech kopiích hry, kde to generuje jen pro tebe a jen tvé blízké okolí. Input do vzorce je hráčova poloha, output je to co je okolo. Když se koukneš na videa, je tam vyloženě vidět jak se dokreslují věci jak se hráč pohybuje. Asteroidy, stromy, ostrovy v moři. Asi máš pravdu že všechny planety budo to samé, jen v jiném biotopu. Každý biotop ale bude mít jiné zdroje a jiné podmínky pro přežití, takže potenciálně se tam dá udělat dost kombinací, ale když to vezmeš zevrubně tak tam asi taky bude všude "to samé jen v jiné barvě". A taky máš pravdu že je tam obrovský prostor na chyby.

Celá ta hra není ani tak o nějakém skriptování a modelování jako jsou normální hry, tahle hra bude prostě výstup z neskutečných matematických vzorců. Slyšel jsem toho borca v nějakém videu říkat že tahle hra je víc matematika než programování, nebo tak něco.

@Martimos: Bylo by fajn kdyby tam existovala fyzika. Ale zatím mi moc nepřišlo, něco jako podnebné pásy nebo prostě existence víc biotopů na jedné planetě, závislost podmínek na vzdálenosti od hvězd... Viz jedno z videí na IGN, ledová planeta s -163°C která má tropický měsíc.

Tomas L.
Tomas L.
Level 3 Level 3
13. 4. 2016 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako nápad dobré, uvidíme co výsledky. Ostatně pokud 99% planet nikdy nenavštíví jak pak můžeme s jistotou říct že tam všechny jsou? :D

martas
martas
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: když nebude mapa tak jak najít v prostoru 10x10na18tou. střed galaxie to tě přiblble bude celo cestu vést čára jak v pitomé gps pro vesmír?

a pro setkání existuje něco jako oběžná dráha a jestli budou všechny planety tak obrovské že nebude šance se najít tak bych chtěl vidět ty servry co to budou počítat vše a hlavně jak to bude vypadat na každé 10té planetě co navštívíš aby to nebylo to samé jen v jiné barvě a nebo v jiném biotopu po tom si myslím že elite nebo starcitizen budou podstatně zajímavější a to mám v elite 20h a přestala mne bavit a prodal jsem to.

Dusisek
Dusisek
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ciste teoreticky by se meli vsichni hraci potkat ve stredu galaxie, otazkou je co tam?
Vznik nove mmo civilizace v imaginarnim vesmiru?

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
13. 4. 2016 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Jo to by mohlo být zajímavé. Přesto se bojím, že na každé planetě bude nějaký obchod a krámek. Snad ale vývojáři opravdu ukazují jenom zlomek a ještě nás nějak překvapí.

Je mi jasné, že je to úplná utopie, ale kdyby to mělo nějaké možnosti jako Starbound, taky bych se nezlobil :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Více než 99% procent hráčů ani všechny navštívit chtít nebude, jelikož budou podobné jako vejce vejci (moje věštba, ne fakt) :D

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky se připojuju ke skepsi. Jak píše Smith6Wesson, klidně mohli prostě říct, že planet je nekonečně hodně. Pochybuju, že hráče zajímá takový detail, že jejich generátor dokáže vygenerovat "jen" 18 kvintilionů planet. Prostě je jich nekonečně mnoho ;)
Téměř nulová šance, že potkám (náhodně) jiného hráče - to je výhoda nebo nevýhoda? Proč to vlastně není single-player hra? Tohle vůbec je zvláštní MMO hra, prakticky vůbec nemusí žádný multiplayer řešit a nikdo to nepozná (mimo domluvených skupin - to tam určitě bude, ale to není MMO nýbrž obyčejný MP). Každý si bude hrát na svém písečku a sdílená bude jen sociální složka (pojmenované planety, tvorové atd.)

No a jestli to "1 % planet" bude vůbec zajímavých a odlišných od ostatních, to je další otázka...

Prostě, méně je někdy více. O téhle hře se kvůli těmto rádoby omračujícím údajům pořád mluví, takže publicitu má, ale to ještě na úspěch nestačí.

Reklama
Reklama