Zpět na článek

Diskuze: Odklad No Man's Sky byl správnou volbou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martimos: Sakra, na to si musím udělat čas. Zapisuji do deníčku.
Podle mě by se procedurální generování mělo ve hrách objevovat častěji kvůli možnosti vytvořit opravdu velký svět s menšími nároky na designéry prostředí. Samozřejmě ne všude, NMS je vysloveně extrém, ale vygenerovat jinak nezajímavé plochy divočiny, aby byly detailní, to by bylo super.

Martimos
Martimos
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koho to zajímá trošku z technického hlediska, tak před pár dny byla zveřejněna prezentace z nucl.ai od Hazel McKendrick :)

https://www.youtube.com/watch?v=-KHLwQ9IY-s

Renee
Renee
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fingers crossed ať je to povedená hra... Moc se těším, víceméně nemám teď ve výhledu žádné bomby. Možná támhle v dáli Horizon, ale jinak jsou všechny naděje opřeny o NMS.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MS Philus Spencerus

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martimos: Moc dobrý odkaz. A přednáška. Díky.

Reklama
Reklama