@Kubaxx: Tak to teda téměř určitě nebude, v určitejch momentech tam bylo krásně vidět, že je to jsou ty situace naskriptovaný, ostatně stejně jako v naprostý většině herních trailerů, logicky.
@Miami Vice: 20x je ještě dobrý, na úplným konci je nepovinnej bossfight, kde jsou dva bossáci najednou, s tím, že oba jsou dost challenge i samostatně. Nepočítal jsem, kolikrát jsem ten fight opakoval, ale tipl bych si hrubě přes 100 pokusů, nakonec úspěšně :) Btw. je tam ve stejný chvíli nabídka dalšího nepovinnýho bossfightu s dvouma bossama, ale ty už jsem nedal :)
@Miami Vice: Nelze nesouhlasit, dodneška si pamatuju to období, ve kterým jsem pokořoval první Dark Souls, tenhle herní klenot v tobě prostě zakoření a nelze jej vyrvat. Tohle už jsem nikdy u žádný jiný hry nezažil, možná i proto, že je to tak user unfriendly titul, všechno si tady musíš vydřít, přijít si na všechno sám, tím pádem je odměna stokrát sladší. Tu nervozitu a pocit slabejch, zpocenejch a třesoucích se rukou, když jsem šel na bosse, jsem pak už u žádný, ani v ds sequelech, neměl. Paradoxně teď v God of War na druhou nejtěžší obtížnost chcípám častějc, než ve dvou posledních dílech ds dohromady :)
K tomu tématu kolem hlučnosti konzolí: Já jsem měl čtyři roky klasickou PS4 a tam mi to přehřívání začalo postupem času docela vadit, fakt už jsem se kolikrát i bál, že si odejde do křemíkovýho nebe (obzvlášť při hraní Zaklínače v letních měsícíh to byla chuťovka) . Vloni jsem pořídil Pročko a mám pocit, že je mnohem tišší než základní verze, kromě hraní Horizonu ji téměř vůbec neslyším. Taky je ale pravda, že mi tata ze dřeva vyrobil takovej stojánek, čímž pádem se spodní část konzole nedotýká stolu a je tím zajištěný lepší proudění vzduchu. Nicméně jsem toho názoru, že při dlouhejch seancích u GoW pozná chlazení středověk :D
Tak hlavně díky ten hardcore mód, protože snad ještě před půlkou hry jsem byl OP jako sviň a dost mě štvalo, že si nemůžu pořádně zabojovat, obzvlášť, když ten souboják mi přišel hodně propracovanej a zábavnej. A název DLC From the Ashes je podle mě konotace na ten rapovej track o hře, kterej vytvořil jeden typer.
Já tedy nevím, školy nemám, ale neříká se spíš "my se HO nemůžeme dočkat" než "my se na něj nemůžeme dočkat"? Gramaticky je to možná správně, ale tahá to za uši (v tomto případě spíš za mozek), jo a Dejve, nic proti, neber to jako kritiku, spíš feedback, ale např. tvoje recenze na Assassin’s Creed Rogue je takovejch podivnejch slovních spojení, resp. slovosledů plná.
@DeviR1: Ono je to právě jinak, kucí říkali, že maji domluveno spoustu schůzek za zavřenejma dveřma(ma), kde si budou oznámený hry zahrát sami a to je samo o sobě super, tenhle first feeling nadálku prostě nezprostředkuješ, navíc jsou opravdu šikovný, takže očekávám opravdu kvalitní matroš :) Snad jedině ještě gamesáci tam jedou taky, ale ti mají v zádech tiscali.
@Wumitai: Jo to mě na MGS PP taky trochu štvalo. Hra ti nabídne bambilion smrtících zbraní, ale pak tě v podstatě penalizuje za jejich používání. Chápu, je to stealth hra, ale pak je škoda ten rozsáhlej arzenál nevyužívat že.
Poznámka pro seržanta Pepře: Return je úder, kterým hráč vrací do hry soupeřovo podání, takže těžko ho můžou oba zahrát 50x během jedný výměny a místo, kde se hraje tenis, se nazývá kurt, nikoliv hřiště.
@EpiEcho1: Tak to přeju příjemnou zábavu a ocelový nervy, po Bloodborne tohle bude trochu kopanec do kou... do břicha :D Jinak teda klóbrc dolů Pavle za to, žes to dohrál v tak krátkým čase, byť už máš hru určitě parkrát dokončenou (relativně dávno), ale stejně, já to pustil dneska a je mi jasný, že jsem spoustu detailů lokací, pastí atd. zapomněl (dohráno 2012), takže mě čeká přibližně stejnej očistec jako poprvý.
Já jsem věděl, že tahle hra bude naprosto výjimečná, a to tehdy, když jsem se dozvěděl, že embargo na recenze padá už víc jak týden před vydáním Takhle je to obvykle u games, u kterejch vývojáři ví, že stvořili něco mimořádnýho a chtějí lidi pořádně nahypovat předem. Kua ať už je příští pátek!!!
Já si myslím, že vysvětlení opožděnosti totohle releasu je nabíledni, a to jistou nepředvídatelností úspěchu/neúspěchu Switche, v době vývoje hry prostě lidé zodpovědní nevěděli, jak si nintendí konzole na trhu povede a proto se vcelku logicky rozhodli pro vydání na, v době výroby hry, již masově rozšířený platformy. Proto většina remaků resp. remasterů vychází až letos, ona to asi nebude otázka pár měsíců.
@tomas.hluchnik: Jasně, kdyby mě bavily závodní hry, tak je pro mě XOne taky jasná volba, nicméně jsem toho názoru, že závodění je dneska ve světě videoher zábava pro menšinu, kdežto akční adventury typu Uncharted nebo Horizon nebo akční rpg jako Nioh, Nier nebo Bloodborne mají prostě daleko větší komerční potenciál a tyhle relevantní tituly se prostě na konzoli od Microsoftu, až na vyjímky typu Gears of War, nevyskytujou. Já měl například v minulý generaci X360 i PS3 a jako primární platforumu jsem měl xko a PS3 jen na exkluzivity. Teď to mám úplně stejně s PS4 Pro a Switchem, Už mockrát jsem uvažoval, že bych XOne pořídil, nicméně jako příznivec žánrů rpg a akční adventury by se mi na něj (po odehrání GoW) jenom prášilo. Až si pořídím 4K bednu, tak asi zauvažuju nad XOne X na multiplatformy, bude to ale čistě kvůli technický stránce.
Hmm...tak to dopadlo podle očekávání, recyklace v plný parádě, byť ve skrytu duše jsem trochu naivně doufal, že se hlavouni z Ubi pokusí o jakejsi restart, resp. revizi série podobně jako v případě Origins, nicméně slepice stále snáší zlatý vejce, tak proč ji sekat hlavu že...vypadá to, že jedna předobjednávka s batohem zvostane na prodejně jéercé nevyzvednutá :) nezbývá než si počkat, až za pár týdnů na zem sestoupí bůh války. Btw. trochu tě Pavle lituju, žes to musel hrát takříkajíc "na recenzi" musel to bejt asi solidní brainwashing.
Při zmínce o Sleeping Dogs mi oči vlhnou nostalgií a stále doufám v pokračování, pro mě osobně jedna z nej městskejch akcí ever, zřejmě i kvůli vážněji pojatýmu příběhu, narozdíl od série gta. Btw. Pavle oprav si to "objetí" ;)