Zpět na článek

Diskuze: Far Cry 5

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
9. 4. 2018 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: @Mitsurugi: Mitsurgi má vpodstatě pravdu. Jak s tou sektou, tak s armádou.

US Army má pod sebou Národní gardu a v případě potřeby může vyslat i vojenské jednotky na území států, pokud tedy něco ohrožuje stát jako takový (v tomto případě demokracii). Sekty jsou do jisté míry v Americe, ale je nutné si uvědomit, že pentagon (zahrnujíc FBI) má pod malíkem vše, co děje na jejich území. Mimochodem roční rozpočet ministerstva obrany je 10 miliard dolarů (fun fact).
Z těchto faktů lze vyvodit, že se jedná vpodstatě o sci-fi, nehledě na konec hry...

Hra je graficky hezká, ale Ubisoft dělá luxusní downgrady, bohužel na úkor kvality příběhu (a fyziky). Fakticky při vývoji zaměstnává míň programátorů, kteří dělají zajímavé mechaniky hry (asi proto, že jsou drazí) a berou je jen na copy -> paste -> debug. Místo toho si vezmou grafiky a udělají kopu modelů. Co na to potom říct? Reskin za 59$? Flustraci z grindu, střídá zklámání z příběhu (jen můj názor). Zajímavé srovnání s FC2 (10 let staré) http://www.youtube.com/watch?v=FCeEvQ68jY8

Pokud vás zajímá trocha historie asi nejznámější sekty (a USA), tak koukněte na toto video: http://www.stream.cz/slavnedny/10019982-den-nejvetsi-hromadne-sebevrazdy-modernich-dejin-18-listopad-1978

Flois
Flois
Level 1 Level 1
28. 3. 2018 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: to pak vzniká otázka jak dlouho vlastně ten příběh trvá. Pokud se dej odehraje treba během týdne tak možná úřady ani zareagovat nestihnou.

Podotýkám jen že mě ta nelogičnost netrápí, jen mě baví to řešit :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 3. 2018 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luk83: Pokud vím, tak Pagan Min je klasický středoasijský diktátor, tam je nástup k moci docela irelevantní a Vaas je šéf bandy pirátů, na nějakém náhodném ostrově, kde je to zase fuk. Ani jeden z nich neovládal kus státu v USA, kde bych čekal sakra dobré vysvětlení proč je tam už dávno nerozstřílela US Army, vysvětlení, které jsem zatím neviděl.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Hmm neco ve velkomeste ve stylu Demolition Mana to by bylo zajmavy. Nicmene dokud Far Cry bude jenom reskin na jinym miste, tak ani tento napad nema smysl realizovat.

@Deywik: Neboj, Ubi uz potrvdil ze ve Far Cry 10 zmeni indikatory nebezpeci a klece s divokymi zviraty budou maximalne ve dvou z deseti otravnych taboru co "musis" osvobodit. Jinak i to, ze nemusis farmit zver je docela pokrok, mozna proto nekteri novinari dali hre docela dobry hodnoceni, asi jako kdyz ti nekdo prestane stouchat dratem do oka, proste mas radost, navzdory tomu ze je preci normalni, ze te nikdo dratem do oka nestoucha. Ted jen doufat, ze budou pokracovat spravnym smerem.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel.makal: No mám pocit že jsi mírnější než jsi býval :D. Možná to budou ty zkušenosti co jsi za ta léta nabral :D Hlavně jsem musel zase reagovat na to, že tu někdo napíše jak Hrej upadá, když mě to přijde jako pravý opak.

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plaiman: To je v pořádku, děkuji za pochvalu recenze, každý by si měl najít autora, s nímž se nejlépe ztotožní.

kokky
kokky
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: Ano, hru hraji uz od patku a je to jednoznacne nejlepsi dil serie. Stejne jako ACO u serie assassina. Takze asi tak...

Ravn_1349
Ravn_1349
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kydat hnůj na Ubisoft je hrozně lehké (nemluvím o recenzi), navíc je to v módě. Samozřejmě, můžeme psát o tom, že je to již 3. reskin "revolučního" Far Cry 3 aneb více téhož. Na druhou stranu si myslím, že moc lepších openworldových akcí (obzvláště z pohledu 1. osoby) k dispozici není. Ten Ubi model z nějakého důvodu funguje, jejich hry jsou ve výsledku zábavné, výdělečné a lidem to očividně stačí. Což je vlastně škoda, na co se snažit hru zlepšovat/inovovat, když to prostě stačí. Jsou to spojené nádoby. Tak či onak, mě bude i tento Far Cry bavit, tím jsem si vcelku jist. Inovaci bych pochopitelně uvítal, ale jsem realista. Je to Ubisoft, to ještě nějaký ten pátek potrvá. :)

Tpr Santa78
Tpr Santa78
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže to dopadlo, jak jsem očekával a Far Cry 5 není pro mě. Vzhledem k tomu, že jsem si nejvíc užil dvojku, na kterou nedám dopustit, se asi není čemu divit. Já jako poslední hrál Blood Dragon, pak už to pro mě nemělo cenu.
Já bych uvítal přesun do nějaké švihlé budoucnosti a mimo naší planetu. Mohli by se vyřádit s novými zbraněmi a ty jejich tuposti typu boj pod vlivem drog bych jim pak možná i sežral.
PS: chválím skvěle napsanou recenzi

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Ad gunplay - to možná dříve byl, jenže od té doby tu byly takové hry, jako je třeba Destiny, Doom, Wolfensteinové a asi bych našel i další příklady. A na ty se Far Cry zkrátka nechytá. Jinak po světě je roztroušeno spoustu různých záznamníků a poznámek, ale tam jsou většinou jen vzkazy typu "ok, balím to tady a jedu pryč, v kůlně jsou nějaké zásoby". Samozřejmě jsem neviděl každý útržek papíru, ale myslím, že tohle by mělo být vysvětleno mnohem explicitněji, přeci jen je to pořád střílečka a ne RPG, kde má hráč studovat knihy a lore.

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj moc pěkná recenze díky. Nemáte někdo zkušenosti s tím jak to vypadá a běží na ps4?

Pavle myslím, že nahoře nad recenzí, kde píšeš na čem si hru testoval ti chybí X -> Recenzovaná verze: Xbox One

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
9. 4. 2018 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak na okraj v USA i v Evropě jsou ve velkoměstech všem na očích různé komunity lidí, které drží spolu (třeba jedna čtvrť) a v některých případech jsou v podstatě nezávislí na právu, protože ho tam žádný policista v životě nevynutí. Samozřejmě ale jde asi o to, že vlády prostě nechtějí vzít nějaké komando a zaútočit na menšinu, protože to by byl neuvěřitelný problém v očích médií, veřejnosti a mezinárodního společenství. Proto věřim, že by teoreticky takováto komunita ve vidlákově žít mohla, za předpokladu, že nepřekročí únosnou hranici či mají ještě k tomu podmázlý místní složky. Jinak samozřejmě USA maj tuny satelitů a dalších špionážních věcí a taky lidi, kteří by mohli zasáhnout kdyby chtěli. Kromě toho v dnešní době by to sektáři kvůli např. turistúm/youtuberům/vlogerům/investigativních reportérům apod. měli hodně těžký se skrýt. Na druhou stranu tu máme jednu legitimní sektu Amishů, která si žije úplně v pohodě v částečné izolaci od moderního světa. Nicméně srovnávat uznanou sektu, co nedělá problémy a nelegální sektu, co delá v drogách je nesmysl.

Co se týče FC5, z toho co sem viděl mě hra docela mile překvapila a vypadá docela zábavně, nicméně to jenom kvůli tomu, že totálně překroutili význam spojení Far Cry, resp. udělali z toho metaforu a dali hru do civilizované moderní země se silnicemi, moderními auty apod., která vůbec není nijak daleko ani není exotická (tzn. je zábavná jenom proto, že to nedává smysl a tím vypadává ze vzorce předešlých her a je to pro hráče zajímavá změna). Tím samozřejmě popřeli původní koncept. Každopádně mě ale znechutilo, že je to zase přes kopírák FC3-4 (kromě zasazení a příběhu). Kdyby po FC3 (resp. po Primalu), vyšlo tohle, asi bych to skousnul, ale po FC 3 a ještě k tomu copy-paste 4 udělat tohle, to je na mě pořád moc. Proboha inovujte! Nebuďte líný jak Apple a spol.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
27. 3. 2018 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

COPY / PASTE / UBISOFT

Recenze překvapivě kritická +1. Chválim.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
27. 3. 2018 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak už hraju, mám za sebou pár hodin a na klasické PS4 mi ve volné přirodě, při otáčení kamarou jakoby problíkává jas..Celkem otravné. Taky mi leze na nervy, že ve svém táboře nasednu do auta, vyjedu a doslova do 10 sekund mám za sebou nepřátele. Těm sice hned ujedete, ale pak se objeví další a další :D. To jsou asi zatím dva nedostatky, které jsem vypozoroval.

Deywik@centrum.cz
Deywik@centrum.cz
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm takze stejna sracka jako predtim akorat bez farmeni zvere porad dokola...cekal sem vic.. :(

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Fakt? A to jsem si myslel, že jsem naopak tím nejpřísnějším katem! Asi budu muset ještě přitvrdit...A díky za rozumný přístup.

Plaiman
Plaiman
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak recenze sice pěkná, ale upřímně po Pavlově recenzi na Prey na jeho hodnocení vůbec neberu zřetel. Nic proti Pavle.

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: Jasně, ta třetí možnost tam je. A co se týče motivací těch lidí, tak si fakt nemyslím, že by zrovna v Americe měli lidé problém nahlásit řádění v takovémhle rozsahu. Ale bez přijetí těchhle pravidel by ten příběh vůbec nefungoval, takže je to takové ber nebo nech být :)

Adam2153
Adam2153
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si nemůžu pomoct, ale ta hra mi připadá fakt ošklivá. Stejně jako FC4.

Kohy8891
Kohy8891
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm...tak to dopadlo podle očekávání, recyklace v plný parádě, byť ve skrytu duše jsem trochu naivně doufal, že se hlavouni z Ubi pokusí o jakejsi restart, resp. revizi série podobně jako v případě Origins, nicméně slepice stále snáší zlatý vejce, tak proč ji sekat hlavu že...vypadá to, že jedna předobjednávka s batohem zvostane na prodejně jéercé nevyzvednutá :) nezbývá než si počkat, až za pár týdnů na zem sestoupí bůh války. Btw. trochu tě Pavle lituju, žes to musel hrát takříkajíc "na recenzi" musel to bejt asi solidní brainwashing.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kokky: Pořád to samé dokola... někdo nedá tvé hře hodnocení, které chceš ty a hned je to nejhorší web nejhorší recenzent a kdesi cosi... Víš recenze je SUBJEKTIVNÍ názor recenzenta, to že tý hře dal Pavel 3/5 tě vůbec nemusí dráždit, i když ty by si jí dal vyšší. Tak se vzpamatuj a jak by řekl Vojta, vyndej si hlavu ze zadku ;)

kokky
kokky
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen 3/5? To jako vážně? Ta hra je minimálně 4/5. Hrej nám nějak upadá ne? I ten Lets play na Far Cry 5. Co to jako bylo? Každý mluvil o něčem jiném. Se na to nedalo skoro koukat... Ani jsem se nedočkal slibované recenze na hru ELEX. No co se dá dělat, ještě že jsou i jiné a lepší herní weby...

MicroZ
MicroZ
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky moc za skvělou recenzi (ostatně jako vždycky). Nemám teď moc čas sledovat hry a vůbec dění okolo,tak jsem rád, že si alespoň můžu takhle udělat nějaký obrázek :)

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel.makal: Máš pravdu vlastně. Čas letí a se současnýma střílečkama už Far Cry nezvládá držet krok.

Chápu, měli to ukázat rovnou a ne se spoléhat na to, že hráč vyzobá všechny útržky papíru na mapě...ze kterých se v podstatě stejnak nic důležitýho nedozví.

@ marosho - Far Cry 5 nikdy GTA: Online konkurovat nebude. To jsou neporovnatelný hry. Možná jen u Tebe a to je v pořádku, ale myslím si, že naprostá většina hráčů bude mít Far Cry 5 a GTA: Online úplně někde jinde.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
26. 3. 2018 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem koukl na Metacritic a hra má neuvěřitelných 82% zatím. Já věděl, že u mě to bude tak 9/10, ale celkově jsem čekal že bude mít průměr 70-75. Vypadá to, že tenhle díl se sakra povedl. Ono ač já multák moc nehraju, tak co jsem viděl, tak i tam vypadá hra úchvatně a bude konkurovat GTA online.

Reklama
Reklama