Takže jedni rasisti útočí na druhé rasisty. Nevidím rozdíl v tom moc rozdíl. Jedni podporují bíle a druzí černé. Jediný rozdíl, je že jedno je mediálně schvalované a druhé ne a to je možná jablko sváru. Každému stejným metrem.
S2 nebyl špatný nebýt hnusné grafiky a malých map. Skirmish vůči AI byl bohužel nehratelný, zejména pokud jste si nastavili postupné odemykání technolgii přes čest, takže vy jste měli na začátku jen dřevroubce a farmu na jablka, ale AI už si stavěla hrad z kamene. Tam už stačilo relativně málo a byla z toho skvělá hra, jenže to dodrbali s legends a pak totálně zazdili s S3. Crusader 2 je někde mezi SC a S3, někde si bere ty lepší věci a někde naopak zase přebírá ty hroší, nicméně nechápu HW nároky, na to jak to vypadá, tak mi to neběželo úlplně nejlíp a ještě navíc na písku jsem měl dost často během scrollování mapy divné fragment a to jsem hrál až poslední patchovanou verzi, protože jsem to nakonec koupil v nějakém bundlu za cenu kafe, ale větší hodnotu to stejně nemá.
Pokud vím, tak už 4 měla být online a radši z toho vycouvali. Sims byli vždy o modech a stahování obsahu (i když mají asi nejhorší komunitu tvůrců, co jsem kdy viděl), to jde ale dost proti online multiplayeru, protože aby ostatní viděli co vy, tak budou muset mít ty samé mody a stažený obsah.
@rogerdixx: Na steamu mám hromadu her, které byly zdarma po nějakou dobu. Cities Skyline, Tropico 3, Company of Heroes 2, Sins of Sollar empire, dirt, lego lotr a hobit, insurgency, metro a hromada dalších. Není to sice kvantita alá EGS, ale kvalita úplně jinde. I GoG je docela štědrý, mám tam v knihovně cca 60 her, ale kupoval jsem jich tak 5, většina zdarma nebo steam connect. Ale píše se jen o egs, protože kvantita her, které mi za to kliknutí ani nestály je pro novináře asi přednější
@Ocelotr NN: Konkurence ano, třeba GoG, ale EGS není konkurence. Pokud nemáš na výběr kde hru koupit, tak nekonkurují nikomu. Pokud by možnost byla, tak nevidím jediný důvod u nich nakupovat. BTW ta čísla tady je ryzí PR EGS, náhodně seskupená nic neříkající čísla prezentovaná jako úspěch. Z toho co tam je je zřejmé, že ti co u nich mají účet jen vyžírají hry zdarma, ale nic nenakupují. Průměrná útrata na uživatele je cca 2,5 USD a to v tom budou určitě zahrnuté i tržby z fortnite, které jsou dle jiných databází pohádkové, takže lidi nalákaly na hry zdarma, aby si u nich udělali účet, ale to je tak vše. Dál žijí z fortinitu a obchod tak výdělečný nebude (pokud vůbec).
V jedničce mi to přišlo jednodušší. Tady jsem měl problém na klasik dojet i s formulí v noci zpět díky dost brutálnímu limitu a rozbité formuli, která plavala a provozu, který rozhodně nebyl dle hustoty noční. Na vlastní závod jsem po několika pokusech, které se ani neblížily vítězství, sundal obtížnost a už se to dalo, ale původní závod mi přešel o dost snazší i díky jízdnímu modelu. Dalo se líp předpokládat co formule udělá a jak reagovat, navíc původní protivníci rozhodně nebyli tak agresivní. Z jízdního modelu remaku mám asi stejný pocit co Dan, jsou to sáňky, které náhodně plavou a ustřelují.
@Cimba4: Taky jsem si to pustil na klasik, ale na závod jsem to musel stáhnout a to jsem s tím původním neměl problém a na některé zbytečně akční honičko přestřelky, kde to Ai nepřátel dohání počty a skripty. Už úvodní hončka z jedničky byla daleko lepší, kdy člověk měl za sebou sice jen jedno auto, ale musel ho setřást sám. Tady se auto respawnují a člověk musí projet naskriptovaným úsekem, kde se vysekají a těhle zbytečně nafouknutých honiček je v remaku fůra a vrchol byl obrněný vůz, kdy jsem nemohl zničit věž a musel jsem googlit, jestli tam nění nějaký fígl a není, jen to opakovat do zblbuntí dokud se to náhodou nepodaří.
Už to bylo tolikrát ve slevě a i s komplet edicí + free weekend na Steamu, takže už to nemá jen ten kdo to koupit nechtěl, takže nemají co ztratit, když za to dostali od EGS ranec dukátů, které už by normálním prodejem těžko získali + si tím udělají reklamu - potenciální kupce dalšího dílu. Není to až tak překvapivý tah. Ale jinak EGS je se svým uplácením a exkluzivitami stále nejhrubší zlo jaké je mezi všemi obchody.
To není pravda, že nikdy nebyly o realu. MoH a následně první CoD a Battlefieldy byly v porovnání s ostatníma hrama té doby velmi realistické a historicky věrné, akorát je pak přerostly jiné hry a CoD a BF naopak zarkádovatěli ješté víc.
Konzoli nemám a nechci, ale u synovce vidím u Xboxu velký problém v nelokalizování her a obsahu, čímž je tak pro něj hromada her nedostupných, protože v AJ z toho nic mít nebude.
Možná by se hodilo varovat, než si to stáhnete a nedej bože i koupíte nějaká DLC na EGS, tak 90% modů je ve Steam workshopu, kam se nedostanate. Jinak už na Steamu to několikrát bylo zdarma. Je to klasický paradox. Základní hru jednou za čas zdarma nebo co měsíc ve slevě 75% a pak ždímou DLC, kde je max. 50%. Takže nic co by tu už nebylo a bez workshopu je to meh.
Jasně patrný japonský systém založený na dlouhodobé strategii a budování pověsti vs západní, kde se upřednostňuje rychlý zisk bez ohledu na cokoliv jiného. Těch značek co už se povedlo nenažraným manažerům pohřbít je už hodně.