Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Kein
Kein
Level 1 Level 1
10. 9. 2016 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Působí to na mě jako špatná Mafia, ale za to dobrý Driver. No, každopádně to kupovat nebudu. Mafii mám rád i druhý díl, byť byl poněkud prázdný a osekaný. Ale tohle by bylo na mě krapet moc.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
6. 8. 2015 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No očividně to bude špatná Mafia, ale možná to bude dobrý Driver.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
10. 9. 2015 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No než stylové, tak hlavně z pohledu universa zcela nesmyslné...

Kein
Kein
Level 1 Level 1
28. 7. 2015 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle aut v pozadí to vypadá na 70. léta ...velmi se o to budu zajímat....ale modernější dobu bych už nerad. 70. léta se dají ještě v pohodě zkousnout.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
15. 6. 2015 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Int 3 ...to na Hovnarda sedí...

Kein
Kein
Level 1 Level 1
21. 1. 2014 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No, ale tím pádem máš zase předsudky proti těm kteří ten hakáč na to tričku opravdu nosí, což je ovšem logické, protože je naprosto přirozené, že po zkušenosti z 2 sv. války lidi mají předsudky vůči národnímu socialismu a stejně tak je přirozené, že člověk co má špatné zkušenosti s cikánama, má zase předsudky vůči nim. A když se pak takový člověk rozhodně někoho nepřijmout tak ho za to stát potrestá, přitom tak jedná ze své přirozené (jak sám tvrdíš) a racionální (jak tvrdím já) podstaty. Neber mi to za zlé, ale opravdu nemám rád salónní teoretiky, když praxi neznají buďto vůbec, nebo se jich dotkla minimálně = většina levicových teoretiků a Havlistů. Tím nemyslím konkrétně tebe.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A opět filmaři nepochopili co dělá Hitmana Hitmanem. Kromě obleku je v tom traileru snad všechno špatně...ale třeba to bude dobrej akčňák.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha..tak některým se to nelíbí a "nemůžou to snést" tak to chtějí zakázat všem. Tenhle styl uvažování miluju.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
18. 8. 2014 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano..konečně mohu říci...toto je nextgen.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
25. 5. 2014 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No..raději fotky s dabérem než tenhle hraný skvost...a dabéra bych taky volil trochu jiného...Ve Falloutu z hlasu dabéra mrazilo, tady to je jak upoutávka na akční film...

Kein
Kein
Level 1 Level 1
31. 1. 2014 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to jako kdybych hrál opět Destruction Derby 2. I inteface to má stejný...možná to trošku kopíruje, ale to mi vůbec nevadí. Je to skvělá hra.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
22. 1. 2014 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolik myslíte, že se vybere do dnešní půlnoci? Pokud tempo neustane tak by tam to první kilo být mohlo.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
21. 1. 2014 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ruthan: A přesně pro tyto názory si Vávry cením.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
21. 1. 2014 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Můžeš prosím tě definovat co je podle tebe rasistický výrok? Je to třeba výrok, že cikán krade? Jen pro představu. V práci jsem do fabriky přijal cikána, protože nejsem přece žádný "razýzta" a "xenófob". A co se nestalo? Ukradl nám nářadí, vykradl chlapům šatnu a už jsem ho nikdy neviděl - škoda za 30 táců a hromada papírování. S žádným bělochem se mi tohle nikdy nestalo. Přijmu v budoucnu cikána? Ne. Jsem rasista? Nebo člověk co čerpá ze zkušeností?

A odpověď na tvou otázku. Mě třeba utiskuje stát, který mi bere zkrze daně peníze, které přerozděluje nezodpovědně a nehospodárně nejen cikánům, ale i fůře organizacím, které nikdy nevykázaly ani jeden graf efektivnosti. A pak mě tento stát za mé názory a kritiku může klidně sankciovat viz například tričko s hákáčem vs. tričko se srpem a kladivem. To vše ve jménu blaha a řízených daní...pardon, "solidarity".

Kein
Kein
Level 1 Level 1
16. 5. 2015 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miluju když má video úvodní znělku hlasitou jak prase a samotný obsah jde sotva slyšet....

Kein
Kein
Level 1 Level 1
24. 11. 2014 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna věcná - postavy mezi sebou interaktují - reagují na chování jiných (komu kdo pomohl, nebo nepomohl apod) a když je někdo v panice tak ho utěšujou. ;-)

Kein
Kein
Level 1 Level 1
7. 11. 2014 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdeněk měl očividně supr náladu hned v úvodu seřve diváky a pak je hnusnej na svého kolegu, asi těžkej den...

Kein
Kein
Level 1 Level 1
20. 4. 2016 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může to být špatná Mafia, ale taky to může být dobrý Driver. :-)

Kein
Kein
Level 1 Level 1
21. 11. 2014 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Ne.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
21. 11. 2014 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvažoval jsem, co jiného do Far Cry 4 dát aby ta hra nebyla tak "mdlá"...autoři do hry dali vyvražďování pevností..ok prvních pět je zábava, poté tam je alpinismus na zvonice - ty mě bavily tak dvě...no bavily...ze zvědavosti jsem chtěl vědět jak vypadají, zbytek mě neskutečně see, dále tam jsou mise typu "do dvou minut zabij a přines - ty mě nebaví už z podstaty věci jako cokoliv co je na čas a není závodní hrou, pak hledání pokladů..pokladů, které jsou k ničemu...zkrátka nemůžu se ubránit dojmu, že tvůrci si dali práci s krásnou mapou a pak si řekli "...a teď co do ní dáme?" a začli vymýšlet kde co, nebo spíš vzpomínat co je napadlo v přechozím FC3. Osobně bych tam raději viděl dejme tomu tři-čtyři větší neutrální města a questy v nich tak trochu "RPGovského" typu přemluv, vyřeš, zajisti, ale to by byla už úplně jiná hra a musela by mít úplně jinou herní mechaniku. Zkratka! Už od FC 2 mi přijde svět všech "Fárkrajů" strašně nevyužitý a mrtvý, i přesto, že tam pobíhají zvířata a magoři s AK47, těžko se to vysvětluje, ale působí to na mě strašně uměle no a když jsem se pak v jeskyní odbouch tím, že jsem střelil do červený bečky dřevěným šípem, tak můžu s určitostí říci, že další Far Cry, pokud bude opět to samé si už u mě neškrtne. Jako FPS je to relativně kvalitní hra pokud jedete kampaň, příběh jednoduché Béčko což je u FPS standard a jinak je to dynamické a rychlé...ale k tomu co mě na té hře relativně baví - střílení - nepotřebuju celou mapu aby mě při mém postupu akorát brzdila a házela mi pod nohy překážky typu nasraného orla na kokainu nebo utočící tchoře, popřípadě otravné buzerační mechaniky kožených pouzder na kde co...Takže vím, nebo alespoň myslím si, že vím, co chtěl Zdeněk v recenzi říci a asi mi vadí na té hře to samé co jemu...a osobně bych hru hodnotil tak nějak stejně.

*Ti agresivní ptáci v téhle hře mě začali časem frustrovat jako a svého času "Cliff-raceři" v Morrowindu". Člověk někde jde a cestou se musí 9x zastavit aby pobojoval s něčím co nemá ani důvod na hráče útočit...a je to tam spíše jako kulisa než aktivní prvek.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
2. 1. 2014 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale...já bych řekl, že většině herních kritiku jde o tu samotnou podstatu těch her, než to, jestli ji tvořil bohém, nebo ryzí kapitalista. Mi konkrétně jde o to, že i ty dnešní hry, které dnes jsou považovány za dobré mi přijdou prostě idiotské. jsou to jen takové pozlátka pro oči.

Třeba Skyrim. Hra vypadá krásně, obrovský svět...ALE...když se do te hry podívám důkladně (hraním) zjistím jak je debilně nevyvážená, jak se dungeony neustále opakují a nic v nich není a jak primitivní tam jsou questy a kolik zbytečných dovedností tam je jen do počtu.

Co tím chci říci => Když se podíváte zpětně třeba na Morrowind, kde měl člověk orgasmus, když posbíral, skrze všechny datadisky to jediné daedrické brnění a na proti tomu Skyrim, kde si ho stluče v kdejaké kovárně....tak se nestačí člověk divit. TO je největší problém skyrimu - člověk si ukove co je mu libo a pak nemusí chodit už do dungeonů, protože tam nic lepšího už nenajde a to je třeba jen na lvl 13. A tak je to se všemi hrami co jsem doposud hrál. Všechno se zpřístupňuje a zjednodušuje - klesá obtížnost, teď nemluvím o potvorách, ale o té herní funkční obtížnosti. Morrowind je rozlohou čtvrtinový než Skyrim a přesto se zdá stejně velký...proč? Protože člověk tam má mapu a v Journalu má napsáno severovýchdoně od Balmory je důl - hledej, ve Skyrimu mu to hodí GPS a jdi si. Málokdy se stane, že v nových hrách potkáte nějakou zábavnou překážku, hry vodí hráče za ručičku a to, troufám si tvrdit, hodně lidí nudí, a třeba si to ani neuvědomí hned.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
3. 4. 2014 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DNKROZ A DNSTUFF - Duke Nukem 3D god mód a zbraně. Se divím ,že to není v článku hned za DOOMem.

Kein
Kein
Level 1 Level 1
1. 12. 2013 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel další NFS, které si nekoupím. Jdu hrát čtyřky...

Reklama
Reklama