Zpět na článek

Diskuze: Far Cry 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Joker07206@gmail.com
Joker07206@gmail.com
Level 1 Level 1
13. 2. 2016 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor: ta hraje pre hračov , ktory si to uživaju , pomaličky ako jogurt . Recenzent to musi , musi dohrat čim skôr , a podať hlasenie .

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 11. 2014 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HerrSpock: Pravda :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
25. 11. 2014 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Že baví tebe, neznamená, že baví i ostatní. Ve Far Cry 3 mě to taky ze začátku bavilo, ale po pár hodinách hraní bych se radši střelil do nohy, než abych obsazoval další zk....nej outpost...

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
24. 11. 2014 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"V tomhle bláznivém příběhu se vžíváte do role Ajaye Gahlea..."

Ne, nevžijeme. Vžili jsme se do role Jasona Brodyho, který lidsky panikařil, měl zprvu problémy zabít i jediného člověka a bál se o své přátele. Ajay je tupý řadový žoldák který umí už od začátku zabít bez mrknutí zabít stovku lidí. Nemluvě o tom že nevíme kde se naučil tolik věcí už od samého začátku :(...

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
24. 11. 2014 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me by se hry nemeli hodnotit podle toho, ze vysly hry podobne, ale podle toho, ze eventuelne vysly hry lepsi.. Navic pokud uz tenhle dvoji metr, tak byjste ho meli aplikovat vsude.

Jak k tem debatam o recenzovani v podcastu, uprimne receno bylo to dost mimo, recenze by meli resit to nejzasadnejsi atmosferu hru, bud ji ma a nebo ne a nasledne vypalit cislo. Protoze tohle prehodnocovani tech soucasnych nafintenych stokrat odhranych designovych mrtvol je cesta do pekel.
Far cry 4 je vuci nim jeste porad relativne cerstva zalezitost..

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
22. 11. 2014 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kpt. Taliban Terror : Proč myslíš? Obě hry jsou open-world střílečky, jasně, mají jiný příběh a prostředí, ale hratelností si nejsou moc vzdálené.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
22. 11. 2014 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: No, nevím, jestli 5/5, ale třeba o bod víc klidně. A co se týče těch způsobů - vždyť i v tý recenzi jasně píšu, že je to plus a super věc a je na každým, jak k tomu přistoupí. Nebo ne? :)

Teď k tomu, co tu už pár dní předvádíš - přijde mi, že to přeháníš, nevím, kde jsem co říkal o originalitě, nebo na co neustále narážíš, fakt je ten, že tahle hra je prostě v mých očích kopírka trojky se vším dobrým i špatným + pár, pro mě ne zcela rozhodujících věcí navíc. Jestli máš problém akceptovat to, že se všichni nekoukají na svět tvýma očima, pak mi je líto, ale tohle si sám se sebou musíš vyřešit sám. Když vezmeme open-world akce, typicky třeba GTA mě v příběhový i MP části bavilo mnohem víc, je to pro mě líp namixovaný - příběh je rozsáhlej, není úplně černobílej, hra tě vysloveně do ničeho nenutí, takže přesnej opak FC.

Taky samozřejmě vím, co přijde z tvojí strany, protože tvoje reakce jsou poslední dobou jednoduchý a průhledný, čili teď od tebe a spousty dalších padne, jakej jsem mainstreamovej konzolovej blb a podobně, takže si tohle můžeme ušetřit a jít každej svou cestou. Upřímně - nevím, jestli to takhle potřebuješ slyšet/číst - jsou to z tvojí strany hodně chabý (a v tomhle případě už jen čistě osobní) útoky, kdy se schováváš za to, že já na tebe ze svý pozice jednoduše nebudu sprostej a nebudu ti říkat zcela otevřeně, co si zase o tvým chování myslím já... :)

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
21. 11. 2014 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak někdo může obhajovat krafting tipu seber tři prasečí kůže a budeš mít pouzdro na třetí zbraň. Bral bych koupit si pouzdro a to případně vylepšit nějakým vlastním craftingem, ale to vyrábění věcí z absolutních kravin je prostě mimo.
Každopádně trochu souhlasím s tím, že se musí přistoupit na pravidla hry vývojářů. Tzn jestli vím, že mě nebude bavit trávit desítky hodin pobíháním po krajině a defakto děláním "ničeho", tak si tuhle hru nebudu kupovat. Stejně jako si nebudu kupovat Destiny, abych pak na levelu 16 a v půlce misí na venuši řekl, že už v té hře prostě nemám co dělat! ;) To je jako dojet jednou příběh v Diablu a říct, že mám dohráno.
No dnešní doba recenzentům nepřeje. Kvalitně ohodnotit hru je podle mě těžší a těžší.

K FarCry. Odemykání mapy by asi nemělo úplně být svázáno s příběhem, respektive nejdřív musím poodemykat mapu pak až můžu pokračovat. Možná by bylo fair nechat hráče hrát příběh a následně mu dát možnost vyzobávat odměny apd.

Greca
Greca
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážně?
Vážně řešíte číslo na konci?!
No ty kráso a já myslel, že už to snad konečně lidi pochopili, ale oni ne.
Pořád je pro někoho důležitější numerická hodnota, než-li celkový obsah a vyznění recenze.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jinak Zdeňkovo hodnocení chápu a respektuji, takže proč to řešit kucíííí ?

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kiss: Podívej, já Call of Duty nerecenzoval. Pokud se ti zdá, že jsem "zaujatej" nebo "neobjektivní", nechám teď stranou to, co je zřejmý - a tudíž, že názor je můj - a zeptám se tě: Zamlčel jsem něco? Říkám nepravdu? Můžu tě ujistit, že k tomu nemám důvod. Naopak se se mnou má cenu bavit, to ostatně dokazuju od vydání recenze...

romando
romando
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2014 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sempra: Recenzia predsa JE subjektívny názor recenzenta! Mal snáď Zdenek dať 5/5, len pretože toľko hra dostala od CVG, alebo od konkurenčného Games? -_-

jemenozkoze@seznam.cz
jemenozkoze@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vcelku sdílím tvůj názor Zdenku, jenomže druhým dechem musím napsat, kde jinde hledat vcelku dobrou FPS v otevřeném prostředí ? Ono je totiž možností kurevsky málo. Taky jsem včera sledoval Let´s Play a myslel jsem si, že budeš mít podobný názor, jako jsi nakonec napsal v recenzi. Já bych tomu ještě bodík přidal za to, že je to jakýsi protipól všech CoD atd. Souhlasím s recenzí, s výsledným hodnocením však nikoli. Za mne 4/5.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
25. 11. 2014 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Viděl jsi Zdeňka hrát Dark Souls? Ten by to nedohrál ani s té sedmdesátdvojkou.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
25. 11. 2014 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Asylume: V tomhle ti budu oponovat aspoň co se těch pásů na zbraně a držáků na zásobníky týče. A jinak takhle - Dark Souls jde dohrát v trenýrkách s dřevěnou tyčí :)

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
21. 11. 2014 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli chcete kontroverzi LIVE, tak v podcastu 459 Zdenek odpovida na vase dotazy z teto diskuse!!!!§

HolyGman
HolyGman
Level 1 Level 1
21. 11. 2014 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za recenzi, pomohla mi při rozhodování. Trojka mě vůbec nebavila, tudíž by mě nebavilo ani toto. :)

Kein
Kein
Level 1 Level 1
21. 11. 2014 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukas88: Ne.

Rozespalý Hlas Nelidu
Rozespalý Hlas Nelidu
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jsem třetí díl nehrál doporučujete koupiti "3" nebo "4"? Nebo je to jedno a jde o naprosto totožnou hru?
Tibet vypadá fajně, ale otázkou je jaká bude grafika na mé "Hrací Stanici 3".

Alphonse800
Alphonse800
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi Zdeňkův přístup. Dát hře, která je čistý kalkul (80% FC3, 20% zbytek) lepší hodnocení by nebylo fér vůči titulům, na kterých je znát opravdu nějaký pokrok. Kéž by podobný přístup aplikovali i ostatní herní novináři, taky jsem to Zdeňkovi na Hrejfestu připomínal, aby na hry byli více přísný. Palec nahoru.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kiss: A ty bys ho taky měnit neměl, já k tomu přece nikde nenabádám :)

Rudla
Rudla
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zajímalo, kolik diskutujících si tu recenzi opravdu přečetlo, a kolik jen scrollovalo na verdikt a hodnocení.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinV: No, vzhledem k tomu, že mě na FC4 nebavily přesně ty věci, které se objevily ve FC3, potvrdil jsem si, že bych měl na tu hru stejný názor, i kdyby trojka neexistovala. Ale na druhou stranu chápu, že v mnoha případech nám/vám bohatě stačí to, když dostaneme/dostanete to samé, co před dvěma lety, akorát v jiných kulisách. Jak jsem psal na začátku recenze - je to opravdu těžké rozhodování.

@Kiss: Neustále se tu v diskuzích opakuje to samé - Far Cry 4 a Call of Duty: Advanced Warfare NEJSOU hry ze stejného žánru. Ať se ti to líbí nebo ne (mě třeba tolik ne), Far Cry 4 je kvůli všemu tomu craftingu, několika způsobům levelování a otevřenosti světa jednoduše... akce z otevřeného světa. Prvky mi přijdou nudné, opakující se a ty "oči navrch hlavy" z originality nemohou přijít na mysl, vezmeš-li v potaz fakt, že existuje Far Cry 3. Tedy hra, která byla v drtivý většině případů naprosto shodná s tím, co nám dali vývojáři letos. Nový prostředí beru, novou zvěř ani náhodou - je jedno, jestli zabíjíš zelený prasátko nebo modrou žabičku, abys dostal peněženku, spousta vedlejších úkolů je kromě karma misí a chráněním rukojmích lautr stejná - od toho lovení, přes zabírání věží a táborů, až po arény a závody/delivery mise. Že se nestíháš nudit ti ani v nejmenším neberu, neberu to nikomu z vás, já ale ve Far Cry 3/4 nevidím nic tak převratného a většinu prvků kolem beru jen jako povinnou výplň a nutné zlo pro natažení kampaně a odškrtnutí si věcí v seznamu ve stylu - máme tam toho fakt hodně, sedněte si před náma na zadek.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně mě nejvíc štvala zápletka alá jsi synem Mohana Ghalea, tak máš prostě smůlu a musíš tady začít válčit, vraždit, šplhat po sklalách a lovit divou zvěř protože prostě proto. V tomhle mi přišlo Far Cry 3 mnohem přirozenější. Jinak je FC4 jednoduše lepší v každém ohledu a jen vzali něco, co fungovalo a nabalili na to nový svět a příběh + pár novinek. Ten, co miloval FC3, bude naprosto nadšený a dle mého série žádnou velkou revoluci nějak nepotřebovala :)

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
20. 11. 2014 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda: Zatímco tobě to bylo jasný, já jsem fakt do poslední chvíle nevěděl. Nakonec ve mě prostě převážil ten názor, že hra si je v kontextu s předchozím dílem opravdu až moc podobná a přináší stále ty stejně otravné věci, které mi jednoduše "ve střílečce" přijdou trochu navíc. Ale bylo to fakt o kousek..

Reklama
Reklama