Zase radeji zakazou neco cemu vubec nerozumi, nez aby se vubec pokouseli hledat problem jinde. Hra ma raiting M, cili by se k detem nemela vubec dostat. At tedy zakazou i porno, je to uplne ten stejny pripad. Ale o takovou vec by se jiste mistni politici pripravit nechteli :))
Focus testing tohoto datadisku pro me byl oproti testovani samotne hry skoro tristni. Nezazivne ukoly ala GTA (jed, zastrel, privez zpet). Nektere "vetsi" mise se odehravaji ve vnitrnich lokacich, ktere se jiz objevily v puvodni hre, takze vyvojari alespon nemeli takovou praci... u nekterych jsem se naopak bavil hodne. Finalni podobu samozrejme neznam ale uz ted mam nazor takovy, ze to za ty penize stat nebude.
Opravdu pěkně napsáno! V článku to sice není blíže rozebíráno ale i tak bych vyzdvihnul kvality právě původní herní hudby. Mnozí skladatelé této hudby jsou v mém přehrávači stálicemi a obecně herní hudbu shledávám o několik příček inovativnější, zajímavější a tedy žánrově (obecně v žánru soundtracků) mnohem přínosnější. Však to byl Jesper Kyd, který za svůj Assassin's Creed 2 sbíral nejrůznější ocenění, ač jedním z jeho konkurentů byla právě filmová soundtracková superstár Hans Zimmer za Moder Warfare 2. A když bych to měl takto srovnávat, tak právě tohle je exemplární ukázkový případ. Hudba Hanse Zimmera je vlastně po všech stránkách perfektní - v tom, jak splní svou úlohu. Dokáže vytvořit atmosféru tak jak je to pro daný filmový okamžik potřeba ale oproti Jesperovi nepřináší vůbec nic navíc. U Zimmera přesně dopředu víme, jak bude jeho hudba znít, kdežto v případě Jespera tomu tak není ani zdaleka. Už jen v širokém spektru nastrojů, které Jesper dokáže využít a do své hudby citlivě zakomponovat. Jak dokáže přesně vystihnout nejen filmové a napjaté okamžiky hry ale také místa a dobu ve které se hra odehrává a přesto přihodit ještě něco navíc. A právě na hudbě AC je to zjevné. Klasické smyčce i dechové nástroje, všelijaké chorály - i gregoriánský chorál, elektrická basa, perkusy a různé bicí. To vše doplněné a ozvláštněné elektronikou a samply, které si v rytmice i melodii převezmou výrazněji slovo vždy v ten nejlepší možný moment. Rázem jsou Zimmerovy tradiční smyčce jen šedivým žákem učitele zvaném Originalita. Co si myslíte vy? :)
Ale notak, panove. Hodnotime nejlepsi hudbu a ani nezminime posledni zarez Jespera Kyda - tedy Assassin's Creed 2 ? Mozna uz te chvaly na druheho assassina bylo az prilis, ovsem tohle nezminit, to je opravdu ostuda :) Jesper znovu stvoril perfektni hudebni doprovod, ktery uspeje jak pri hre, tak pri poslechu samotnem. Vyrazna atmosfera, stylova jedinecnost a invence...
To je zajímavé. Nikdy jsem nad posledními závodními tituly takhle nepřemýšlel a tak nějak mě to ani nenapadlo. Teď když to ale čtu, tak musím vážně plně souhlasit. Takový největší "motoristický zážitek" mi dala naposledy asi opravdu až první Mafia. Tam se jízdě po okrscích, se všemi těmi nedotáčivými auty, nic nevyrovnalo :-)
Dekuji! Konecne jsem se dozvedel, jak se ta hra jmenuje a jdu to okamzite shanet! :D Dangerous Dave 2! U toho jsme s bratrancem stravili more casu - metodou stridani.
Dal bych urcite zminil Alien Breed a hlavne Abuse. Tomu se nevyrovna zadna aktualni "alienovka" :-))
Na Didaktiku jsem s tatikem strasne rad hraval Boulder Dash, nesmrtelneho Dizzyho a Rickyho zvaneho Dangerous :))) Jéé to byly casy !
@Kronos.Deret: " Proč mu nedát šanci, iPad je přece úžasná věc, stačí si jen chvilku počkat co všechno na něm ještě stihnou vylepšit a zdokonalit než se dostane na trh do střední Evropy nebo pár měsíců poté."
Presne tak, treba mu do te doby dokonce pridaji i USB port :-)))
Proboha, trochu nadhledu, chlape. Vyvadis tu, jako kdybys iPad vymyslel ty sam. Vzdycky se najdou lidi, kteri budou remcat a vzdycky se najdou ortodoxni fans. A jak jsi rekl - kompromisy jsou skvela vec; plati to i tady.