Disney Infinity Článek Disney Infinity

Disney Infinity

Ondřej Švára

Ondřej Švára

15. 1. 2013 23:52 4
Reklama

Disney je fenomén. A to jak na filmovém plátně, tak i mezi videohrami. Tituly jako Dance Dance Revolution, Epic Mickey či Kingdom Hearts této firmě zajistily pověst respektovaného herního producenta a zařídily, aby každý její projekt sledovala média s velkým očekáváním.

Proto Disney k ohlášení své nové hry s názvem Disney Infinity uspořádalo speciální tiskovou konferenci, na které vybrané novinářské uši slyšely, že se chystá cosi opravdu velkého.

Disney Infinity ve své typicky malované grafice v podstatě spojí všechno, co kdy souviselo a souvisí se světem Disneyho pohádek. Infinity ale nemá být jen s hrou s kačerem Donaldem a spol. Zároveň se stane velkou herní platformou, která na řadu budoucích let obsadí jak mainstreamové konzole, tak i PC, Macintosh a možná i handheldy.

Postavičky z tržnice

Infinity se staví do role vyzyvatele úspěšného Skylanders od Activisionu, které si před dvěma lety podmanilo Ameriku. Podobně jako Skylanders také Infinity vychází z premisy, že nejlépe se dnes vydělá na hrách, které jsou oddechové, které jsou online a které především donutí hráče k neustálému dokupování různých serepetiček. Proto bude Infinity vydáváno v podstatě po kouscích. Jeho smyslem je ke každé pohádkové postavičce dodat nějaký dobrodružný příběh, který si lidé budou moci stáhnout až zaplatí.

V základním balení hry tedy zákazník najde jen takzvaný Starter Pack za patnáct set korun, který na uvítanou nabídne příběhy Pirátů z Karibiku, Úžásňáků a nové "Univerzity pro příšerky". Pokud tohle někomu nebude stačit, bude muset cálovat. Každý nový příběhový dílek si řekne zhruba o 250 korun a občas k němu bude nutné dokoupit i novou mapu za dalších přibližně šest stokorun. Disney to má vymyšlené skvěle.

Pohádkové "MMO"

Drahota je jedna věc, ale možná za ni dostaneme (nebo spíš naše děti) odpovídající zážitky. Každé koupené téma má skutečně svůj vlastní příběh i zákonitosti a pojítkem je pouze technologie, interface, styl grafického zpracování a virtuální prostor, v němž by ratolesti měly sdílet nasbírané předměty a odměny za dobrodružství.

Jednotlivé přídavky by ze hry časem měly udělat skutečně obrovské univerzum s nepřeberným množstvím pohádkových námětů. V určité fázi se z Infinity stane hra na úrovni klasického MMO a až v ní každý nasbírá dostatek zbytečností, začne si s dostupnými nástroji tvořit své vlastní příběhy. A  to už by leckomu mohlo otevřít peněženku.

Na přísunu peněz bude Infinity skutečně krajně závislé. Tak snad aby lidé byli závislí i na něm. Uvidíme po letošním červnu, kdy hra vychází.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama