X-Men: The Official Movie Game Článek X-Men: The Official Game

X-Men: The Official Game

lukbas

lukbas

21. 3. 2006 23:59
Reklama

X-Men II vygradoval naprosto úchvatným finále, které se jasně nese v duchu chytrému napověz a hloupého kopni. Všem znalcům komiksu je jasné, co se stalo a co se ještě dít bude, ale ostatní jen tápou. X-meni jen tak tak odvrátili společnými silami hrozbu jejich zotročení a následné eliminace zničením projektu Williema Strykera. Jean Gray sice musela obětovat svůj život, aby všechny zachránila a Pyro podlehl temné straně Magnetovi magnetické síly, ale jsou to přijatelné ztráty pro blaho lidstva. Jenže dny klidu a míru netrvají dlouho a události vygradují v třetím díle nazvaném The Last Stand, kdy se Magneto a jeho mutantní armáda vydají na finální souboj proti ubohé lidské rase. Ten již sice nemá na starosti zdatný Bryan Singer, který raději natáčí latentně homosexuální Superman Returns, ale Brett Ratner (všechny Křižovatky smrti a velice povedený seriál Prison Break). První trailer sice vypadá solidně, ale na výsledek si zatím musíme počkat. Nyní se však pojďme podívat na stejně tak očekávanou hru.

Filmový sendvič

Právě na události mezi tím se podíváme v nové hře s prozatímním názvem X-Men: The Official Movie Game. Hra začne jen několik týdnů po událostech druhého filmu. Naši hrdinové se vrátí k jezeru Alkali, kde měl William Stryker svoji tajnou bázi, aby odvezli ukořistěné Cerebro profesora Xaviera. Během toho však vyruší v rabování mezinárodní teroristickou organizaci HYDRA a tím začínají první souboje. Nic dalšího o příběhovém pozadí již známo není, a ani tady nechceme vypouštět kdovíjaké spoilery. Jasné však je, že autoři na hře úzce spolupracují se scénáristou Zackem Pennem (mimo jiné spolupracoval na hře Fantastic Four a na scénáři k filmovému ztvárnění Spy Hunter), aby hra co nejvíce zapadla do X-meního filmového univerza. Na herním scénáři také pracuje Chris Claremont, jenž má na triku několik komiksových booků s těmito věru nadanými hrdiny. Potenciál je zde docela velký a konečně by se mohli pořádného titulu dočkat nejen rpgmilové, ale i akčněji založení jedinci.

Tři mutanti

Hra bude mít 28 levelů, rozdělených do tří kapitol. Pro každý z charakterů jedna. Volba jen tak malého počtu hlavních hrdinů je celkem pochopitelná, protože je lepší mít méně postav s pestrou škálou mutantských schopností, než spoustu mutantů, kteří vlastně neumí nic. Wolverine, Nightcrawler a Iceman jsou tak velmi zajímavým průřezem pestré škály X-meních schopností. První, kdo se nám dostane do rukou, bude Wolverine. Za něj budou v koridorech základny Alkali jasně mluvit jeho trojbřity ve všemožných divokých kombinacích s bezvládnými těly protivníků. Velkou pozornost bychom zde měli také věnovat rozmístěným pastím, které bude využitím všech dovedností překonat a speciálnímu nasíracímu módu Rage. Wolverine je prostě klasika a bez něj by se žádný z X-Men titulů neobešel, ostatně on je pro nás dobrým důvodem lepit si na tváře pubické ochlupení. Za ním pak následuje Iceman. Ten nám sice nebude chladit Pepsi, ale jeho nepřátelům jistě bude mrznout úsměv a do kalhot si z něj upustí pár ledových kostek. Ice by se měl pohybovat stylově, jak to známe například z komiksů se Spider-Manem, kdy ladně sliduje po svém ledopádu. To jistě přijde v rozlehlých exteriérech vhod. Kromě toho bude schopen udělat ledový štít, nepřátele zasahovat ledovými projektily a podobnými vychytávkami od Algidy. Jeho část hry tedy bude svižná a jasně akční. Třetím a posledním je v X2 odhalený Nightcrawler. Kurt Wagner, jak se civilně jmenuje, se sice v třetím filmu neobjeví, ale ve hře se alespoň dozvíme, proč tomu tak bude. Kurt nejen, že je akrobaticky nadaný, ale disponuje také schopností teleportace, které budeme moci využít i my ve hře. Určitě si nebude moci odskočit kam se mu zachce, ale v rámci dané lokace by to mělo stačit, aby nepřátelům pořádně popletl hlavu. Pokud jste viděli začátek druhých X-Menů, kdy se probíjí Bílým domem, můžete mít velmi jasnou představu, jak bude hra za Nightcrawlera vypadat. Jeho pasáže by však měli být ražené do platformového hopsání a stealth akce. Všechny postavy bude pak možné vylepšovat díky získávání bodů, které budete investovat do jednotlivých dovedností. Díky tomu bude moci být Wolverine nakrknutý o něco déle, stejně jako Nightcrawler se bude moci teleportovat častěji.

Velká očekávání

Podobně nadějně, jako herní náplň, vypadá i vizuální a audio stránka, ačkoliv jsou stále ještě ve vývoji. Modely a jejich animace působí náramně a uvěřitelně, přičemž zatím vítězí Iceman, na kterém si tvůrci vyhráli. Oproti tomu Wolverine mnoho podoby Hugh Jackamana nepobral, a tak by nás zajímalo, z jakého otvoru mu asi vypadl. Na dobré cestě jsou všechny typické zvuky, které ve hře budou díky filmové licenci. Autoři se také snaží zapojit co nejvíce původních herců, aby své postavy namluvili i pro hru. Na konečný výsledek si budeme muset počkat do 19. května, ale pokud půjdou věci hladce, máme se jistě na co těšit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama