Jedna z nejlepších her letošního roku skrývá konec, který nikdo neviděl
Superhrdinskému příběhu se povedlo pořádně ukrýt konec.
- Dispatch má tři konce, jeden z tvůrců, ale prozradil, že má i čtvrtý
- K němu se prý zatím nikdo nedostal
- Herman přiznává, že může jít o bug
Letošní hitovka Dispatch je postavená na rozhodnutích a morálce hlavního hrdiny Roberta. Většina hráčů se už při dohrání dostala k jednomu ze tří známých konců. Jenže jak se teď ukázalo, existuje ještě čtvrtý, tajný konec, který se podle dostupných statistik nepodařilo odemknout vůbec nikomu.
Informaci prozradil hlavní vývojář z AdHoc Studio v rozhovoru pro Eurogamer. Nick Herman, jeden ze zakladatelů studia, uvedl, že tým viděl jen, že se hráči dostali ke třem koncům. Podle něj je tajný konec úmyslně extrémně obtížný na dosažení a je založený čistě na herním výkonu, konkrétně na perfektním „nenáhodných“ prvků hry.
Zároveň ale připouští i méně prozaickou možnost. „Možná je to prostě bug,“ říká Herman. Dispatch sice s žádnými výraznými nedostatky netrpí, ale je klidně možné, že se už někdo k tajnému výsledku dostal, ale hra ho hráči prostě nepřiznala. AdHoc má nicméně přístup k backendovým statistikám a podle nich zatím nikdo čtvrtý výsledek oficiálně neviděl.
Co přesně tahle záhadná verze Roberta představuje, si vývojáři zatím nechávají pro sebe. Nezbývá než čekat, jestli se najde někdo, kdo Dispatch zvládne dokonale. Nebo jestli AdHoc nakonec potvrdí, že šlo celou dobu jen o bug.