Zpět na podcast

Diskuze: hPod #1032 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠Holky hrají jinak

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Radek Vojáček
Radek Vojáček
Level 12 Level 12
Hlavní platforma: PC
včera 23:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je uplne jiny level, diky za uzasne podcasto - rozhovor - dialogo - cosi. Clovek se porad uci..

Jinak mam otazku do podcastu a jsem liny kliknout na email, tak se zeptam tady. Jednoducha otazka.. kolik je ted hodin? Kolik hodin je ve hre, kterou hraju? Umite si predstavit, ze by se do mainstreamu promital realny cas? Mam dojem, ze v Burnout Paradise to slo nastavit a tam me to dostalo. Co kdyby s necim takovym prislo GTA VI, to by byl gamechanger..

Znate jeste nejake - jakekoliv hry, ktere s timto modelem denniho rezimu pracuji? Diky a pekne Vanoce cele redakci

Edit: napsal jsem gta IV a myslel VI :DD

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Redakce Redakce
Hlavní platforma: PlayStation
dnes 05:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radek Vojáček Děkujeme za poslech i pochvalu 🤝

Promítnutí reálného času do her jsem zaznamenal v různých MMO a live service hrách (například mobilní telefon vaší postavy ve hře Persona 5 X ukazuje reálný čas, nebo v Genshin Impact je hlavní menu hry vždy ve správné denní době - den/noc apod.). V těchto hrách to nejspíš slouží jako kontrolní mechanismus pro hráče, aby ve hře nezůstal zaseknutý příliš dlouho.

Pak mě napadají lifesim hry, třeba Animal Crossing využívá reálný čas pro aspekty fungování celého světa (denní doba, kdy jsou otevřené obchody, kdy postavy spí, příliv/odliv, aktivita různých denních/nočních zvířat apod.).

Reklama
Reklama