Witchfire žije. Duchovní nástupce Painkillera bude roguelite, ke konci roku zamíří do předběžného přístupu
i Zdroj: The Astronauts
Witchfire Novinka Witchfire žije. Duchovní nástupce Painkillera bude roguelite, ke konci roku zamíří do předběžného přístupu

Witchfire žije. Duchovní nástupce Painkillera bude roguelite, ke konci roku zamíří do předběžného přístupu

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

31. 1. 2022 14:09

Vzpomínáte ještě na Witchfire? Zajímavá dark fantasy střílečka od tvůrců The Vanishing of Ethan Carter se zkušenostmi s vývojem Painkillera nebo Bulletstorm se prohnala médii v roce 2017, od té doby jsme ale informací dostávali poskrovnu. Nyní se studio The Astronauts opět přihlásilo, hru podrobněji představilo a také naznačilo další vývoj.

Reklama

  • Polské studio The Astronauts stále pracuje na Witchfire
  • Dark fantasy střílečka bude roguelite
  • Nepočítá se s NFT, multiplayerem nebo náhodnými zbraněmi

Polský tým především zmínil, že se goticky laděná střílečka zhlédla ve stylu roguelite. Ve Witchfire tedy v případě smrti ztratíte jen část postupu. Hranice žánrů jsou dle samotných autorů tak rozmazané, že by Witchfire klidně nazvali dark fantasy RPG střílečkou, ale zatím termín roguelite popisuje styl hry o něco přesněji.

Hra se na konci letošního roku podívá do předběžného přístupu na počítačích. Autoři připomněli, že u předchozích titulů (třeba příběhového The Vanishing of Ethan Carter) by to vůbec nedávalo smysl, u Witchfire ale odezvu komunity potřebují. Přesné datum vydání i platformy, na které hra vyjde, zatím není známo.

Jak hra vypadá v současnosti se můžete přesvědčit v přiložených gameplay záběrech. Skrz lehce bizarní Q&A ale autoři vypustili řadu podrobností o tom, jak se vlastně Witchfire bude hrát a co bude obsahovat. Hned úvodem důrazně odmítli jakoukoliv implementaci NFT. V současnosti prý experimentují se systémy checkpointů ve stylu táboráků v Dark Souls. Zřejmě se nedočkáme žádné formy kooperace a k hraní nebude potřeba připojení k internetu. Samotný systém pak počítá s vylepšováním hrdiny a jeho zbraní v bezpečném útočišti, ze kterého bude hráč podnikat výpravy do nebezpečného světa. Autoři také opustili původní myšlenku náhodně generovaných zbraní ve stylu Borderlands a pracují na pečlivém balancování klasických zbraní.

Technologie RTX nebo DLSS budou implementovány pouze pokud budou dávat smysl, hra poběží na Unreal Engine 4. Autoři jsou pyšní na využívání fyziky a elementů. Dočkáme se tedy mražení a tříštění nepřátel nebo smažení pomocí blesků a vodních ploch.

Závěrem také autoři humorně poznamenávají, že i Witchfire lze hrát 500 hodin… pokud použijete tlačítko pro pauzu.

O projektu bychom měli slýchat v průběhu letošního roku.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama