Zpět na článek

Diskuze: Vývojáři Tormentu vystřihli slíbený obsah

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mě neříkejte že nikoho z nich nenapadnul dostatečně unikátní střih na crafting kor ve světě jako je planescape successor ... vždyť v takovém světě to klidně mohli pojmout jako horadrimovu nanobotickou kostku transformace, kdy dovnitř magického "saku" nasypete trochu vrrčích jazyků, bulkqanský prášek, zimří oko, p a vypadne vám z toho potion of enhanced cokoliv... nebo třeba najdete kus nějaké nanomagické tyče, která dokáže pohlcovat suroviny a při nasbírání dostatečného počtu správných surovin může odemknout určité druhy transformace... a libovolně se změnit do libovolného předmětu od zbraně až po brnění nebo cokoliv... nebo to pojmout třeba jako alchymii z fma, kdy výsledky můžou být víc jak neurčité a víc jak rozpačité ... neříkejte mě, že je nenapadlo něco takhle dostatečně "out-of-the-box"

a to že začali seškrtávat postavy znamená to, že se začali ztrácet v kontinuitě vlastního systému rozhovorů a dialogových stromů,... a v takovýhle hře nemít po ruce deník/numenepedii a mít ho/jí někde v pdfku je blbost...

...jestli je toho na ně moc, ať si dají na čas, odpočnou si, načerpají inspiraci,... ale měli by dodělat to co mají... tohle všechno totiž nezní jako by to bylo v rozporu s kreativní vizí, ale s tím, že už udělali dost a víc už se jim nechce... za pár let zpět by je to mrzelo až by se ohlídli za vlastní prací... když horolozíte osmitisícovku, je škoda skončit v 7500 metrech, protože tam je zrovna příhodná plošinka pro tábor. :) (a moc dobře tuším, že to je strašně snadný to komentovat z dolejška z úpatí :D )

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
30. 1. 2017 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Jo, jedině ten crafting pojmout tak jak jsi uvedl. To by smysl mělo :) Jinak k těm postavám. Viděl jsi videa na IGN? Vzhledem k tomu, co/koho ve hře jde potkat a jaké důsledky mají činy hráčovi skupinky na svět... to prostě musí být totální několikanásobná schizofrenie :) Opravdu bych nechtěl na téhle hře dělat v poslední fázi vývoje :) Nicméně neskutečně se těším a tomuto projektu držím všech deset palců, co mám!

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: podle toho co se dá odtušit odhaduji že se vývojářské kanceláře inxile změnily v zatuchlé kobky, kde namísto zapálených pracovníků potkáš prázdné tváře pobledlých existencí něčeho sotva blízkého lidským bytostem, které zmateně pobíhají napříč koridory, recitují nesmyslné litanie ve snaze o dorozumění s ostatními (podobně postiženými) a zmateně zmítají vlastní korporální podstatou ve snaze nalézt portál do země deset tisíc let vzdálené, kterému by nejspíš ještě před pár lety říkali pracovní stůl aby skrz něj mohli snovat a vzývat nekonečné žalmy o zpěvu kosmických velryb a životě bytostí nesených na jejich zádech.

...věděli do čeho jdou. :D

a skutečně všechny 4 aspekty, u kterých se začínají cukat by měli alespoň ještě jednou uvážit... Oasis bude chybět, Další charaktery budou chybět, Pedia bude zatraceně chybět, a od craftingu jsem očekával unikátní novodobý zážitek správy předmětů,... tradiční inventář/itemsystém by si zasloužil svěží vítr, svět pro to přímo vybízí.

To město by se taky dalo odvyprávět poměrně účelně i s tím, že by nebylo zcela začleněné do světového děje, ale přes to by bylo podstatnou součástí: třeba tak, že se stane nějaká silně nadpřirozená událost a celé město Oasis se vyrve z běžného toku reality a na část jednoho aktu (nebo kapitoly) se ocitne v mezidimenzionální kapse obklopené odrazem sebe sama, kdy ulice budou vést tam, kam by vést neměli... a zlomit tuhle eventualitu by vydalo na pěkně dlouhý sidequest plný obskurního zaklínání a staré zapovězené technologie, která vybočuje i z toho co je v už tak přitažené Numeneře běžné...

...já si se soudy ještě počkám,... předběžně to vypadá dobře, ale kdo ví jak se jim skutečně zadařilo...a s tím, že najednou začínají škrtat rozhodně nebudí jistotu, ale pochyby... ono udělat infinity engine hru zas tak těžké není... ale udělat VYNIKAJÍCÍ infinity-like hru...to už je zatracená hardcore výzva.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
30. 1. 2017 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jsem už někde napsal: po dialogové stránce a provázanosti charakterů, světa a npc musí být Torment ABSOLUTNÍ vývojářské peklo. Těch možností jak vést dialogy, jak vše ovlivňovat atd. je prostě šíleně moc (což je FAJN), takže omezení počtu postav chápu a ani mi zase tak úplně nevadí. Crafting se mi do hry nehodil už od samotného počátku. Žádné izo old-school RPG jej nemělo a zrušení, respektive nenalezení toho správného konceptu, aby do hry zapadal, mi nevadí. i ve skvělém Divinity: Original Sin, kde crafting je, šlo spíš o legraci typu: "co to udělá, když smíchám oves s koženými pásky, sádlem z krysokrta a muchomůrkou červenou". Bylo to fajn, ale není to podstatný prvek.

Co mi hodně vadí je potenciální absence obsáhlé Torment-pedie a já doufám, že vyjde. Velice rád se hrabu v souvislostech a vzhledem k tomu, že se hra odehrává miliardu let v budoucnosti = vývojáři mohli zcela popustit uzdu fantazii, tak předpokládám, že ve hře bude mnoho rozličných mindfuck situací, kultů, společenství, výbavy apod. a moc rád bych si o tom četl, případně se neztrácel. Prostě encyklopedii to chce (ostatně v původním Planescapeu byl aspoň NPC/bestiář). A poslední bod mi taktéž radost neudělal a to druhé obří město je prostě fail. Mělo/má být ve hře určitě a důkladně propracované.

Jinak pro mě je Torment: Tides of Numenera jednoznačně nejočekávanější hrou roku a z toho, co jsem měl možnost vidět a slyšet, půjde o naprostý RPG klenot. Má očekávání jsou na nejvyšší možné míře. Neskutečně se těším! A hned v závěsu na Deadfire čili Pillars of Eternity II.

salvator2.0@seznam.cz
salvator2.0@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2017 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hru jsem nepřispěl, nicméně si myslím že je od vývojářů nefér měnit takhle plány a neinformovat o tom komunitu, která jim přispěla nemalou částkou. Plně chápu že ne vždy všechno vychází jak má a je potřeba slíbené vlastnosti rušit, ale fanoušci, kteří vývojářům věřili by se to měli dozvědět ihned a ne až po dlouhé době spekulací.

Reklama
Reklama