Tadeáš působí poměrně nadšeně z Fights in tight spaces. Máte někdo zkušenosti z Into the breach, která využívá některých podobných mechanismů (vystrkávaní nepřátel, možnost donutit je k útoku na sebe navzájem)?
Pár otázek v reakci na zrušení updatu pro Anthem a Davidův komentář a) Myslíte, že bylo ještě možné Anthem zachránit? b) Myslíte, že v Bioware měli představu kam tu hru posunout? c) David tvrdí že DA4 bude v zásadě Inquisition znovu, stačilo by to na úspěch? d) Nebylo by lepší DA proměnit v plně taktické RPG jako Divinity nebo Pillars of Eternity, případně v plně akční RPG jako je třeba třetí Zaklínač? e) Není na čase si přiznat, že ty nejlepší RPG už se v Bioware prostě nedělají a dělat ani nebudou?
@lukinsonsssr: Tak kromě Jurassic Park je ve vývoji ještě Parkasaurus (ten je silně stylizovaný) a realističtější Prehistoric Kingdom (pokud vím, zatim není ani v early acces, ale působí to dobře).
@Victor the Cleaner: Já bych chtěl spíš vodní DLC (to je koneckonců pro zoo manažery dost klasika) nebo voliéry (což by, pokud vím, byla komplet novinka). Pravěk je fajn, ale možná uprednostním samostatnou hru, navíc těch pravěkých zoo je teď víc.
@Mitsurugi: Tak ona to byla samozřejmě nadsázka. Upřímně jsem zvědavěj stejně na úplně jiný aspekt, než samotná možnost kohokoliv rekrutovat. Spíš mě zajímá jak si Ubisoft poradí s politikou, které se asi stěží vyhnou. Budou mít postavy různé osobnosti a názory, (klidně i extremistické, proč ne, dilema rekrutovat nacistu/komunistu, který má zároveň schopnosti co se mi hodí, by mohlo být zajímavé) které třeba i povedou k rozporům uvnitř? Z toho co jsem viděl jsou NPC/PC prostě panáci se schopnostmi (asi jako vojáci XComu), ale chtěl bych věřit, že budou mít aspoň nějakou hloubku. Hlavně doufám, že se z dystopické Británie vyklube lepší příběh, než "tohle jsou ti zlí, ty jsi hodný, tak jich co nejvíce co nejbrutálněji zlikviduj".
P.S. Možná víc konců na základě vašeho chování a složení Deadsecu (možnost nahrazení jedné diktatury druhou, anarchie, nějaký ten dobrý konec, rozpad Deadsecu).
@semuelson: Jejich šéf se k tomu vyjadřoval, v podstatě mají strategii vydávat víc her s menším rozpočtem, takže potřebují menší prodeje aby se zaplatily. Navíc nakupují spíše menší studia a mrtvé značky.
@kulisak: Tady bych nesouhlasil, obě hry byly na normal v pohodě hratelné, byť náročné. Ten hard mode byl ale už fakt smrťák (hlavně ve dvojce). Jinak ve dvojce hodně pomohlo inteligentní rozmístění před soubojem (proplížit se s rangerem na vyvýšený bod fakt udělalo svoje, navíc člověk mohl udělat první útok vze stealthu, často šlo třeba i využít např. sud s olejem a velkou část nepřátel už pred soubojem zpomalit atd.) Já bych byl zase nerad, kdyby z obtížnosti moc ustoupili, pro mě byla v Divinity součástí zážitku, ať je normal challenging a pro ty, co si to nepřejí je tu story/explorer mode. Hard si můžou nechat pro masochisty.
@Smaug.: Tak hry na mobily už dělají. Co se zbytku týče, tak myslím že by si mohli svou jinakost zachovat i při opuštění dedikované platformy (což bych si prozatím nepřál, Switch je aktuálně jediný způsob jak hrát na cestách plnohodnotné hry).
@JabJab21: Já kdyby někdo nechtěl ten roster znát, abych mu to nezkazil (chápu, že by asi neklikal na článek, ale pro jistotu). Navíc tu tuším list nebyl, když jsem novinku otevřel (nebo jsem slepý idiot).
Poznatky z game awards: a) Jakýkoliv trailer lze zkazit pomocí rapu. b) Všichni hrají Battle royal, kdo ne, hraje Smash bros (já hraji Smash bros) c) Jediná věc smutnější než oznámení další Far cry copy-paste hry je skutečnost, že je to nejzajímavější letošní oznámení od Ubi. d) E-sport je větší cringe, než jsem myslel – a to je co říct. e) Z 10 super odhalení mě zaujali 3: Hades, The Outer worlds a MK 11. f) Úspěch Dead cells a Into the breach potěšil, Celeste jsem přál hru roku (respektive bych to hodil Into the breach, ale ta nebyla v nominacích :-( e) Kde je Meteoid, Nintendo? g) To vážně celou dobu teasovali něco z Fortnite?
@Malekith: Myslím že je to spíš věc vkusu, mě třeba zrovna Aloy přijde velmi pohledná. A naopak tebou vyzdvihovaná Lara mě vůbec neoslovuje. V některých hrách možná může být snaha ženské postavy více zahalit nebo je učinit méně atraktivní, aby byla naplněna nějaká politicko-společenská poptávka určité skupiny (dívám se na tebe Bioware). Ale jinak myslím, že zase občas vidíme SJW za každým rohem, prostě v poslední době ti pár ženských hrdinek vzhledově nesedlo. Taky ne každá hrdinka musí hned být sexy modelka, třeba u té Kassandry by to podle mě ani moc nešlo, je to přece jen bojovnice a AC je pořád spíš realisticky stylizovaná hra (byť s fantasy prvky).
@red-icius: Sorry, ale pokud hodláš argumentovat špatným vlivem videoher na děti, tak mluvíme-li o GoW (což je hra typicky určená pro děti), tak je kouření asi tak ten nejmenší problém. Co se gamepassu týče tak: support.xbox.com/cs-CZ/xbox-one/security/set-age-limit (předpokládám že se to vztahuje i na gamepass, nezkoušel jsem).
@Mitsurugi: Tak když někdo sere na rating, tak je to jeho věc, ony jsou stejně přiřazovány dost podivně. Mimochodem u knih třeba rating není a i tak je rodič, byť vystudoval třeba jen vysokou školu života, schopný rozhodnout jestli je pro pětiletou dceru vhodnější Lovecraft nebo Krteček.