Vývojáři Battlefield 6: remasterování starých map je složitější, než se zdá
Vývojáři z DICE přiznávají, že přenést klasické mapy do Battlefield 6 je mnohem složitější, než si fanoušci představují.
- DICE chce do Battlefield 6 vrátit oblíbenou mapu Operation Firestorm z Battlefield 3
- Podle designového ředitele je obtížné, aby mapa fungovala s novými zbraněmi a byla stejně destruktivní jako ostatní
- Vývojáři zároveň zdůrazňují, že si fanoušci často staré mapy idealizují, což návrat ještě komplikuje
Po úspěšných veřejných playtestech se Battlefield 6 řadí mezi nejočekávanější hry a fanoušci naplno očekávají mimo jiné návrat klasických map. Jenže podle vývojářů není jejich vývoj tak snadný, jak by se mohlo zdát. Designový ředitel studia DICE Shashank Uchil v rozhovoru pro PCGamesN vysvětlil, že přenést starou mapu do nové hry je náročnější, než si hráči myslí. Jako příklad uvedl chystaný návrat mapy Operation Firestorm z Battlefield 3.
„Jak ji udělat stejně destruktivní jako všechny ostatní mapy v balíčku? Jak zajistit, aby fungovala se zbraněmi, které jsou jiné než ty v Battlefield 3?“ nastínil Uchil problémy, s nimiž se tým potýká. Podle něj je proces mnohem komplikovanější, než se může zdát z pohledu hráče. Jde tedy nejen o technické aspekty, ale i o to, aby mapa odpovídala vzpomínkám fanoušků, které jsou často idealizované.